campar skrev:Jag oh en icke MC-åkande polare kommer vid 19-tiden!
Då skall det drickas öl! =)
See U There!
/Niklas
RoLLER skrev:Härligt Campar!!! Äntligen en avatar när du är i ditt rätta element så man vet vem du är
RoLLER skrev:ATTENTION PARTY ANIMALS!!!
Sweedo ringde och det gick inte att boka bord. Det var tydligen redan fullt (Midnattsloppet ni vet). Antingen så käkar man nåt innan man kommer dit (inte för mycket för då fäster det inte lika bra ) eller så e man beredd på att köa till ett bord.
Ikväll ska jag ta dom snyggaste kalsongerna jag har!
Anneli.a skrev:Glöm inte bort att ta med nyckeln till min retta!..
RoLLER skrev:Hahhaha.... vet du vad...? När jag skulle ut och krana idag letade jag febrilt efter nyckeln men hittade den inte. Va f*n sitter den i hojjen tänkte jag!?!?! Och mycket riktigt så har den suttit där sen i Torsdags Och jag har ju som sagt var min jonne på gatan hyffsat nära Gullmarsplan (mycket folk som skottar på Reggae-rykare där och har svårt att skilja på mitt och ditt....)
Anneli.a skrev:
Du måste genast komma hit med den!.. jag lovar att ta mycket väl hand om den , den kommer trivas toppen bra hos mig.. den kan få stå i min lägenhet..Så kan du ta Hayabusasaaben tillbaka till sthlm, den kan behöva någon som kör lite lugnare..
RoLLER skrev:Klart du ska med syster!!!!
RoLLER skrev:Syster! 4'a hjul e nåt jag behärksar till 110%
RoLLER skrev:Syster! 4'a hjul e nåt jag behärksar till 110%
I'm tellin'
anja skrev:syster?
näasså. tror inte jag vågar. dessutom så gör nog öl mer skada än nytta. åsså är det bäst att jag inte stör när mattias ska ragga på anneli.a.
näasså. tror inte jag vågar. dessutom så gör nog öl mer skada än nytta. åsså är det bäst att jag inte stör när mattias ska ragga på anneli.a.
amullo skrev:Jag har på mig min Harry-Parkinsson T-Shirt, så hugg tag i mig om ni ser mig! Dessutom vill man ju inte vara ensam när HA kommer och har synpunkter på klädvalet. --->
Anneli.a skrev:Va?!! Ska MAttias ragga på mig? Jag som trodde de var tvärt om..
RoLLER skrev:Syster.... Ska Matte ragga på Anneli? RoLLER kommer att vara där. Hur stor chans tror du Matte har då? Va realistisk
Nu skärper du dig i kragen och kommer
Vi cs där!!!!
Anneli.a skrev:Så rätt du har..
RoLLER tHe oNe aNd oNly!..
RoLLER skrev:Sweedo kommer att vara me så H.A. e nog JÄVLIGT lugna
RoLLER skrev:Mitt stora problem e alla dom där djävla klistermärkena som sa "Rädda pojkar får inte kyssa vackra flickor". Du fårstår eftersom du vet hur jag kör MC va
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|