RoLLER & Sweedo goes pubhopping!

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Segeltorp
Hoj
Enduro
Jag oh en icke MC-åkande polare kommer vid 19-tiden!
Då skall det drickas öl! =)

See U There!

/Niklas
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Jag propsar på att drickandet flyttas 2 veckor framåt. Då kan jag också följa med. :rolleyes:
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
campar skrev:
Jag oh en icke MC-åkande polare kommer vid 19-tiden!
Då skall det drickas öl! =)

See U There!

/Niklas

Härligt Campar!!! Äntligen en avatar när du är i ditt rätta element så man vet vem du är :tummenupp :D
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
ATTENTION PARTY ANIMALS!!!

Sweedo ringde och det gick inte att boka bord. Det var tydligen redan fullt (Midnattsloppet ni vet). Antingen så käkar man nåt innan man kommer dit (inte för mycket för då fäster det inte lika bra :öl ) eller så e man beredd på att köa till ett bord.

Ikväll ska jag ta dom snyggaste kalsongerna jag har! :tummenupp
 

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Segeltorp
Hoj
Enduro
RoLLER skrev:
Härligt Campar!!! Äntligen en avatar när du är i ditt rätta element så man vet vem du är :tummenupp :D


Tackar tackar! =)) Är ju trots allt ingen större stjärna på slangningen, men som de säger: Övning ger färdighet, även om det ska behöva kosta en vxl-låda eller flera... :D

Ang. bord, va faan man kan stå o dricka öl, o äta kan man ju göra innan,efter eller mitti, finns ju säkert en korvgubbe utanför! =)

Som sagt ses sen!
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
RoLLER skrev:
ATTENTION PARTY ANIMALS!!!

Sweedo ringde och det gick inte att boka bord. Det var tydligen redan fullt (Midnattsloppet ni vet). Antingen så käkar man nåt innan man kommer dit (inte för mycket för då fäster det inte lika bra :öl ) eller så e man beredd på att köa till ett bord.

Ikväll ska jag ta dom snyggaste kalsongerna jag har! :tummenupp

Glöm inte bort att ta med nyckeln till min retta!.. :whip
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Anneli.a skrev:
Glöm inte bort att ta med nyckeln till min retta!.. :whip

Hahhaha.... vet du vad...? När jag skulle ut och krana idag letade jag febrilt efter nyckeln men hittade den inte. Va f*n sitter den i hojjen tänkte jag!?!?! Och mycket riktigt så har den suttit där sen i Torsdags :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd Och jag har ju som sagt var min jonne på gatan hyffsat nära Gullmarsplan (mycket folk som skottar på Reggae-rykare där och har svårt att skilja på mitt och ditt....)
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
RoLLER skrev:
Hahhaha.... vet du vad...? När jag skulle ut och krana idag letade jag febrilt efter nyckeln men hittade den inte. Va f*n sitter den i hojjen tänkte jag!?!?! Och mycket riktigt så har den suttit där sen i Torsdags :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd Och jag har ju som sagt var min jonne på gatan hyffsat nära Gullmarsplan (mycket folk som skottar på Reggae-rykare där och har svårt att skilja på mitt och ditt....)

:eek:
Du måste genast komma hit med den!.. jag lovar att ta mycket väl hand om den :crash , den kommer trivas toppen bra hos mig.. den kan få stå i min lägenhet..Så kan du ta Hayabusasaaben tillbaka till sthlm, den kan behöva någon som kör lite lugnare.. :D
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Anneli.a skrev:
:eek:
Du måste genast komma hit med den!.. jag lovar att ta mycket väl hand om den :crash , den kommer trivas toppen bra hos mig.. den kan få stå i min lägenhet..Så kan du ta Hayabusasaaben tillbaka till sthlm, den kan behöva någon som kör lite lugnare.. :D

Syster! 4'a hjul e nåt jag behärksar till 110% :crash

I'm tellin' :fakta
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
RoLLER skrev:
Klart du ska med syster!!!! :tummenupp

syster?

näasså. tror inte jag vågar. dessutom så gör nog öl mer skada än nytta. åsså är det bäst att jag inte stör när mattias ska ragga på anneli.a.

:gråta
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
RoLLER skrev:
Syster! 4'a hjul e nåt jag behärksar till 110% :crash

Jag tror dig RoLLER... :rolleyes:

Jag dyker in vid 19.00 iallafall. Undras om jag hittar på er eller inte. Jag har på mig min Harry-Parkinsson T-Shirt, så hugg tag i mig om ni ser mig! Dessutom vill man ju inte vara ensam när HA kommer och har synpunkter på klädvalet. :6surkart :4skrika :kulspruta ---> :notme

EDIT: Jag har alltid velat använda den smileeyn... nu fick jag äntligen det ;)
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
RoLLER skrev:
Syster! 4'a hjul e nåt jag behärksar till 110% :crash

I'm tellin' :fakta

Ja men varför e du inte här redan då?!.. Saaben e körklar o Rettan väldigt efterlängtad!.. en snygg tjej på en snygg sporthoj,kan det bli bättre?! :crash

..nu känner jag inte riktigt igen mig.. :rodnar
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
anja skrev:
syster?

näasså. tror inte jag vågar. dessutom så gör nog öl mer skada än nytta. åsså är det bäst att jag inte stör när mattias ska ragga på anneli.a.

:gråta

Va?!! Ska MAttias ragga på mig? :eek: Jag som trodde de var tvärt om.. :crash
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
anja skrev:
syster?

näasså. tror inte jag vågar. dessutom så gör nog öl mer skada än nytta. åsså är det bäst att jag inte stör när mattias ska ragga på anneli.a.

:gråta

Syster.... Ska Matte ragga på Anneli? RoLLER kommer att vara där. Hur stor chans tror du Matte har då? Va realistisk :fakta

Nu skärper du dig i kragen och kommer :) :tummenupp

Vi cs där!!!! :) :) :)
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
amullo skrev:
Jag har på mig min Harry-Parkinsson T-Shirt, så hugg tag i mig om ni ser mig! Dessutom vill man ju inte vara ensam när HA kommer och har synpunkter på klädvalet. :6surkart :4skrika :kulspruta ---> :notme

Sweedo kommer att vara me så H.A. e nog JÄVLIGT lugna ;)
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
anja skrev:
syster?

näasså. tror inte jag vågar. dessutom så gör nog öl mer skada än nytta. åsså är det bäst att jag inte stör när mattias ska ragga på anneli.a.

:gråta

En tröstande famn finner du här :hej

Fast jag misstänker nog ändå att Mattias har tjingat dig så det får bli på ren vänskapsnivå...

Mattias du kan väl PM'a mig om det är grönt o ragga :confused: :cool:
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
RoLLER skrev:
Syster.... Ska Matte ragga på Anneli? RoLLER kommer att vara där. Hur stor chans tror du Matte har då? Va realistisk :fakta

Nu skärper du dig i kragen och kommer :) :tummenupp

Vi cs där!!!! :) :) :)

Så rätt du har..

RoLLER tHe oNe aNd oNly!.. :bow
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Anneli.a skrev:
Så rätt du har..

RoLLER tHe oNe aNd oNly!.. :bow

Det där e man inte bortskämd med :D
Thats a girl :D

Mitt stora problem e alla dom där djävla klistermärkena som sa "Rädda pojkar får inte kyssa vackra flickor". Du fårstår eftersom du vet hur jag kör MC va ;)
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
RoLLER skrev:
Sweedo kommer att vara me så H.A. e nog JÄVLIGT lugna ;)

Fasiken va skönt att höra. :D


RoLLER skrev:
Mitt stora problem e alla dom där djävla klistermärkena som sa "Rädda pojkar får inte kyssa vackra flickor". Du fårstår eftersom du vet hur jag kör MC va

O varför tror du jag valde Ducce?? :rolleyes: :rofl

Ser fram mot kvällen. :öl :öl :öl :öl :öl

Undras om man skulle dyka förbi polaren och låna videokamera med helmetcam. Då kan man gå med hjälmen hela kvällen. Då har man ju dessutom skydd OM ha skulle få för sig någe :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top