RoLLER & Sweedo goes pubhopping!

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Saltsjöbaden
Hoj
Blandat japansk skrot
Mattias skrev:
JAAA!!! Åka motorcykel kan jag! Eller... nej, visst nä. Jag har ju ingen motorcykel. Someone please shoot me. :(

Sluta gnäll, du får säkert bli Anjas "bitch" på bönpallen om du ber snällt. Du valde ju själv att sälja hojen. Men med ditt tempo så behöver du väl inte mycket till hoj för att hävda dig, du är ju en såndan där jävla trafikpirat!. :D Du kan få.låna min streetfighter
(den är inte vacker men den e snabb) bara jag får en ny snurra på plats, om herrn kan tänka sig åka kåplöst?. :D
 
Last edited:

Davo

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tullinge
Hoj
2005 KTM 625
benkar skrev:
Om nu solen skinar, och vi vaknar till liv, så är prel.plan att vi syns vid Shellmacken Täby, klockan 16, och i sakta mak glider runt, och till Vaxholm, för att i sansat tempo sumera kvällen..., återkommer när jag vaknat... :D

Glömde nog säga... Var den bästa "utgången" på jäkligt länge, f...n va roliga ni är! Har ont i käkbenen fortfarande!

/B

Om jag har vaknat och framförallt nyktrat till vid 16 så är jag på...Sen ska jag bara hitta till Täby...Benkar upp me en karta tack... :tummenupp
 

Davo

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tullinge
Hoj
2005 KTM 625
Bikerbitch skrev:
Tack för intiativet tilll denna kväll!
Hur dum man nu än kommer se ut på film sen så skyller jag ALLT på spriten :rolleyes:

Trevligt att få träffa på SVBABE också, det lilla jag hann prata med dig, men du verkade trevlig :rock
Alla var trevliga, speciellt tack till Benkar och Davo som betalade drinkarna. Riktigt vänligt. Sen blir det payback time när jag skaffat ett stabilt jobb.

Pvcraketen har tydligen provkört min grabb jP's XR650 så som tack för det så var det väl så att jag skulle få provköra din R6.a på Bromma flygraka? :tummenupp

Det här gör vi garanterat om, alltid kul att träffa massa nya och framförallt trevliga människor!

Ja va fan klart man bjuder damerna på drinkar...Kostade bara lite mer än gratis ju... :) :öl :öl :öl
 

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Tack alla för en jävligt trevlig kväll :tummenupp
tyvärr kan jag inte hänga med på rejs imorgon :(
måste göra chefen glad...

Synes om inte anna på torsdag!

Nu väntar vi på RoLLERs fulfilm :D
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mattias skrev:
Jag funderar på att strunta i att åka dit. Vafan ska jag göra där, liksom?

Jag hade behövt lite avlastning.... damerana slet av mig brallorna... tröck upp lökarna i lejban osv.... Ge mig en FTP så ska jag visa
 

Davo

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tullinge
Hoj
2005 KTM 625
Sweedo skrev:
Tack alla för en jävligt trevlig kväll :tummenupp
Nu väntar vi på RoLLERs fulfilm :D

Japp tack som fan till alla som gjorde detta till en jäkligt rolig kväll... Angående fulfilmen så kan det vara kul sålänge jag slipper vara med :)
 

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
RoLLER skrev:
Jag hade behövt lite avlastning.... damerana slet av mig brallorna... tröck upp lökarna i lejban osv.... Ge mig en FTP så ska jag visa
Jag fixar räcker 10gb?
 

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
ktm660smc
benkar skrev:
Om nu solen skinar, och vi vaknar till liv, så är prel.plan att vi syns vid Shellmacken Täby, klockan 16, och i sakta mak glider runt, och till Vaxholm, för att i sansat tempo sumera kvällen..., återkommer när jag vaknat... :D

Glömde nog säga... Var den bästa "utgången" på jäkligt länge, f...n va roliga ni är! Har ont i käkbenen fortfarande!

/B

Fan äru redan hemma benke, jag och sweedo var sist kvar på akkurat, och blev väl i stort sätt bortschasade.. eller.. jag iaf, inte sweedo, han känner folk...

Klockren utgång, ser fram emot flera..

Och ja, jag ska försöka hinna till åkandet imorrn...
 

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
ktm660smc
Bikerbitch skrev:
TTrevligt att få träffa på SVBABE också, det lilla jag hann prata med dig, men du verkade trevlig :rock
Alla var trevliga, speciellt tack till Benkar och Davo som betalade drinkarna.

Vafan... svbabe.. kom inte här och säg att jag MISSADE en tjej, det skulle de SÅ fel ut i min resume...
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
Bikerbitch skrev:
Tack för intiativet tilll denna kväll!
Hur dum man nu än kommer se ut på film sen så skyller jag ALLT på spriten :rolleyes:

Trevligt att få träffa på SVBABE också, det lilla jag hann prata med dig, men du verkade trevlig :rock
Alla var trevliga, speciellt tack till Benkar och Davo som betalade drinkarna. Riktigt vänligt. Sen blir det payback time när jag skaffat ett stabilt jobb.

Det här gör vi garanterat om, alltid kul att träffa massa nya och framförallt trevliga människor!



Kunde inte sagt det bättre själv! :tummenupp .. Tack för en trevlig kväll!..( jag som nästan stannade hemma för att jag inte vågade gå :rolleyes: …)

Fast jag kan inte påstå att jag väntar med spänning på någon fulfilm precis.. kom ihåg vad du lovat nu RoLLER!!..(vad letade du förresten efter i min uringning?.. Har jag missat nåt? :rodnar )

Jag VET att jag lyckades filma med linsskyddet på, men ja e blond :3freak , vad har du att skylla på Amullo?. :p

Tack för ikväll!! :bow

Krammmmmm!
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Näe men SERIÖÖÖÖÖÖST så tror jag fan att det kan kanske va bra å bli skjutsad av Matte lite så man fattar att man kan luuuuta en MC lite mer än vad min hjärna tror e ok? Matte.... vill du krana R1 så får du fan sluta wheela nedanför mitt fönster bara för å retas OK!?
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Caffe skrev:
En förlust för dig där mr Twinner att du inte var med.

Frida bla var förföriskt vacker ikväll...

åfan va synd då :(

kan ni fixa ihop nåt snart igen då<?så man får chansen att se lite :)
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Anneli.a skrev:
Kunde inte sagt det bättre själv! :tummenupp .. Tack för en trevlig kväll!..( jag som nästan stannade hemma för att jag inte vågade gå :rolleyes: …)

Fast jag kan inte påstå att jag väntar med spänning på någon fulfilm precis.. kom ihåg vad du lovat nu RoLLER!!..(vad letade du förresten efter i min uringning?.. Har jag missat nåt? :rodnar )

Jag VET att jag lyckades filma med linsskyddet på, men ja e blond :3freak , vad har du att skylla på Amullo?. :p

Tack för ikväll!! :bow

Krammmmmm!
Jo jag vet att jag inte fick ta med dig.... men får jag ta med dina fantastiskt fina frukter!? En 30-årings kan VISST va minst lika fina som en 18-årings :fakta
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
jag krökade/rökte upp en 500 hundring och gick hem med 400 i fickan!! det är braaa,man är visst en jävel på att spela :)
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
gpf skrev:
Vafan... svbabe.. kom inte här och säg att jag MISSADE en tjej, det skulle de SÅ fel ut i min resume...

Du höll ju för bövelen på att missa mig också.
Vi hälsade på varann när jag skulle gå.... Hur låter det?


vad gör alla inne på sporthoj? Klockan är mycket nu. Fast solen går inte upp ännu. Det är ju snart höst.

Vem blev fullast ikväll? ;)
Blev man något snyggare efter ett par öl?
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
RoLLER skrev:
Jo jag vet att jag inte fick ta med dig.... men får jag ta med dina fantastiskt fina frukter!? En 30-årings kan VISST va minst lika fina som en 18-årings :fakta


:rodnar

Lite många :öl där kanske..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top