Anneli.a skrev:...inte kunde låta bli att tjata på honom varje gång han (enl. mig) helt onödigt släppte gasen eller bromsade i eller inför en sväng. ., blir det någon mer gång tar jag med mig ridpiskan..
Anneli.a skrev:Sen hände de som jag aldrig trodde kunde hända …. Jag fick provköra Rettan!!!
gpf skrev:Men förresten!! ni feminister! Varför får jag skäll för att jag inte hälsade på några av flickorna..? De hälsade ju inte på mig heller, så.. jag är väl för otrevlig eller nått..
VSBAce Niki skrev:Det var alltså i ditt intresse, inte hennes, att hälsa.
gpf skrev:Va? vad pratar du om nu då? Den går som en klocka ju.
Caffe skrev:Hehe Jäkla Rullarn!
Anneli.a skulle ju lottas ut bland de som anmält intresse
Får väl se till att skaffa mig en Kamasutra-licens jag med då istället för och harva runt i korpligan
Anneli.a skrev:Jag fick provköra Rettan!!! Tack RoLLER , du anar inte hur roligt det var och hur himla glad jag blev!! *hoppar o skuttar*
(Fast hojabstinensen blev förstås inte mindre… )
Mattias skrev:Jo, nog fick jag utföra saker i utbyte. Fixa gummi, smörja och sen tvätta av när det var klart.
Mattias skrev:Jo, nog fick jag utföra saker i utbyte. Fixa gummi, smörja och sen tvätta av när det var klart.
gpf skrev:Haha, vi var sist därifrån iaf. Alla andra mesar droppade ju av allteftersom...
P-son skrev:Hmmmm måste ha missupfattat ett tidigare inlägg... Sorry! Fan att man inte kunde komma. Kanske ska ta det närmre den 25'e nästa gång?
Anneli.a skrev:Hmm.. jo men jag smorde faktiskt upp kedjan åt honom..
gentleman?? YEAH RIGHT!!!RoLLER skrev:Jamen jag va ju tvungen att se till att damerna kom säkert och ordentligt hem! GENTLEMAN!
Ace Niki skrev:
VAF****N, mig skulle han ha GENTJÄNSTER av för att jag skulle få låna rettan! (så jag tackade artigt nej) Nu blir jag faktiskt AVIS Roller!!!
gpf skrev:Varför det? jag hade 60 kr med mig ut och det funkade bra... iofs lite plastkort också
Anneli.a skrev:
Originally posted by Ace Niki
VAF****N, mig skulle han ha GENTJÄNSTER av för att jag skulle få låna rettan!
Nu blir jag nervös Mattias bubblade också om gentjänster, borde man inte få en förvarning om sånt? [/B]
P-son skrev:Ärligt så måste sånna fester ske oftare. Snart kommer ju den KALLA vinter utan soltorkade motorvägar, kurviga småvägar, lögner om 4 km wheelies (roller) osv. Då KRÄVS det en rejäl bikerfylla för att hålla lågan uppe! Mer sånt!!!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|