RoLLER & Sweedo goes pubhopping!

SVBABE

flyttgalen!!
Gick med
12 Aug 2003
Ort
LInköping
Hoj
sv 650-02
Ja men vi får väl se till att va mera! för snart kan man ju inet åka hoj åp söndagar så då kan man ju ligga och vara :zpy sjuk hela dagen, eller visst jag du har ju en retard...
 

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Östersund och Eskilstuna
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Anneli.a skrev:
...inte kunde låta bli att tjata på honom varje gång han (enl. mig) helt onödigt släppte gasen eller bromsade i eller inför en sväng. :7peta ., blir det någon mer gång tar jag med mig ridpiskan.. :whip

*ASG* jag sa ju det! (i princip) Japp, ta med dig hoppspöt, det borde ju funka alldeles strålande! *s*

Anneli.a skrev:
Sen hände de som jag aldrig trodde kunde hända :eek: …. Jag fick provköra Rettan!!!

VAF****N, mig skulle han ha GENTJÄNSTER av för att jag skulle få låna rettan! (så jag tackade artigt nej) Nu blir jag faktiskt AVIS Roller!!! :6surkart :( ;)
 

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Östersund och Eskilstuna
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
gpf skrev:
Men förresten!! ni feminister! Varför får jag skäll för att jag inte hälsade på några av flickorna..? De hälsade ju inte på mig heller, så.. jag är väl för otrevlig eller nått.. :crash

Jag svarade bara på det du själv sa mellan raderna, dvs att du ångrade att du inte hälsade på SVbabe. Det var alltså i ditt intresse, inte hennes, att hälsa. :)

Du var inte alls otrevlig, för övrigt. Det är ju liksom bara så hiiimla många hela tiden som man ska hälsa på... ;)

/Sporthojsfeministen
 

peppe pucko

lev nu !! imorgon e det försent
Gick med
7 Aug 2003
Ort
stockholm
Hoj
hoj lös för till fället men letar efter min R1 som snart e i mina armar
vare måga som mådde :zpy dagen efter *L*
inte moa inte :D

å jag fick äntligen visa frida vad jag tyckte hon förtjäna för att bruden lura ut mig i diket sådär :bow :bow :bow

:rodnar e lite sådär ibland
själv hadde ja gott å trevligt :tummenupp
fick numre till 2 singel brudar på pubben :D man e för snyg ibland :crash
tack alla för en kort men trevlig kväll :rock
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
Originally posted by Ace Niki
*ASG* jag sa ju det! (i princip) Japp, ta med dig hoppspöt, det borde ju funka alldeles strålande! *s*



Jo, de e de nog alldeles lagom längd på, men å andra sidan snärtar de inte så bra.. :p


Originally posted by Ace Niki
VAF****N, mig skulle han ha GENTJÄNSTER av för att jag skulle få låna rettan!



Nu blir jag nervös :eek: Mattias bubblade också om gentjänster, borde man inte få en förvarning om sånt? :rolleyes:
 

peppe pucko

lev nu !! imorgon e det försent
Gick med
7 Aug 2003
Ort
stockholm
Hoj
hoj lös för till fället men letar efter min R1 som snart e i mina armar
:smasha hallå ......det kostar att ligga på top ju :crash
 

P-son

Yihaaaaa
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Såld...
gpf skrev:
Va? vad pratar du om nu då? Den går som en klocka ju.

Hmmmm måste ha missupfattat ett tidigare inlägg... Sorry! Fan att man inte kunde komma. Kanske ska ta det närmre den 25'e nästa gång? :D
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Caffe skrev:
Hehe Jäkla Rullarn! :smasha
Anneli.a skulle ju lottas ut bland de som anmält intresse :fakta


Får väl se till att skaffa mig en Kamasutra-licens jag med då istället för och harva runt i korpligan

Näe broder... inte lottas ut... hon skulle välja själv!

Va lite probbs när jag skulle hämnta henne för det kom fan hojjar från alla vädersträck för att få skjutsa henne :mad:
Men som sagt... kranar man nåt självraggande så brukar det lösa sig ;)
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Anneli.a skrev:
Jag fick provköra Rettan!!! :crash Tack RoLLER :bow , du anar inte hur roligt det var och hur himla glad jag blev!! :crash *hoppar o skuttar*
(Fast hojabstinensen blev förstås inte mindre… :4skrika )

Mitt nöje :D Nästa ggn du fryser om händerna när vi åker så är det faktiskt VARMARE längre upp du vet.... :tummenupp
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mattias skrev:
Jo, nog fick jag utföra saker i utbyte. Fixa gummi, smörja och sen tvätta av när det var klart.

Jaa... och allt e inte avbetalt!!! Jag ska ha 6 uppsättningar Pilot Sport oxå!!! :fakta
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mattias skrev:
Jo, nog fick jag utföra saker i utbyte. Fixa gummi, smörja och sen tvätta av när det var klart.

GgaaaaaHaHahahAHHahaah NU fattar jag!!!! :D :D :D Du är min idol Matte!!!! fyfan va skön du e.... Är du singel ???
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
gpf skrev:
Haha, vi var sist därifrån iaf. :fakta Alla andra mesar droppade ju av allteftersom...

Jamen jag va ju tvungen att se till att damerna kom säkert och ordentligt hem! GENTLEMAN! :fakta
 

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
ktm660smc
P-son skrev:
Hmmmm måste ha missupfattat ett tidigare inlägg... Sorry! Fan att man inte kunde komma. Kanske ska ta det närmre den 25'e nästa gång? :D

Varför det? jag hade 60 kr med mig ut och det funkade bra... iofs lite plastkort också :rodnar
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Ace Niki skrev:

VAF****N, mig skulle han ha GENTJÄNSTER av för att jag skulle få låna rettan! (så jag tackade artigt nej) Nu blir jag faktiskt AVIS Roller!!! :6surkart :( ;)

Men du har ju redan en snubbe :6surkart
Iofs förstår jag dig eftersom han kör en tjejhoj :D
(han slaktmördar väl mig snart som jag håller på :rolleyes:)
Men kejjrå.... du får väl...
 

P-son

Yihaaaaa
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Såld...
gpf skrev:
Varför det? jag hade 60 kr med mig ut och det funkade bra... iofs lite plastkort också :rodnar

Hmmmm Tur att jag inte har kredit på mitt kort då! :D '

Ärligt så måste sånna fester ske oftare. Snart kommer ju den KALLA vinter utan soltorkade motorvägar, kurviga småvägar, lögner om 4 km wheelies (roller) osv. Då KRÄVS det en rejäl bikerfylla för att hålla lågan uppe! Mer sånt!!!
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Anneli.a skrev:

Originally posted by Ace Niki
VAF****N, mig skulle han ha GENTJÄNSTER av för att jag skulle få låna rettan!



Nu blir jag nervös :eek: Mattias bubblade också om gentjänster, borde man inte få en förvarning om sånt? :rolleyes: [/B]



Gentjänster???? :(

*svettas*


Anneli.a, grejar du mina gentjänster så kan jag i sin tur ge dig lite gentjänster.... hmmm det där lät väl som en bra deal?? :confused:


Tack RoLLER och GPF för sällskapet på vägen där.

Grymma wheelies GPF :tummenupp
Jag såg att RoLLER just skulle svara med en likadan wheelie (höger känga på sadeln) men blev bryskt blockad av en äldre dam i en 340 :(
 

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
P-son skrev:
Ärligt så måste sånna fester ske oftare. Snart kommer ju den KALLA vinter utan soltorkade motorvägar, kurviga småvägar, lögner om 4 km wheelies (roller) osv. Då KRÄVS det en rejäl bikerfylla för att hålla lågan uppe! Mer sånt!!!

Kan du FETHAJJA! :tummenupp

En gång i månaden skall vi ha SH- :öl hädanefter. :fakta
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top