RoLLERS Bakslangskola - Del II

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
gpf skrev:
vilken fylletråd?? har det kommit EN TILL från dig?? :D :D

Hahaha.... joo.... att jag inte lyssnar på dig och inte postar i fyllan :mattias Fast jag deletade dom det första jag gjorde när jag vaknade :notme
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Sweedo skrev:
Kan du ge dig på, nått om att bli xxxxxxx i alla hål :D

Hahaha.... faen att du han läsa det.... fast det va iofs inte bullshit.... Jag tänker mer på en annan tråd, fast det han inte bli nån respons på den *puh*
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
RoLLER skrev:
Hahaha.... joo.... att jag inte lyssnar på dig och inte postar i fyllan :mattias Fast jag deletade dom det första jag gjorde när jag vaknade :notme

Va f**n nu måste vi ju vänta en hel vecka på att få läsa kungligt roliga trådar om vadslagning, parning & mammor i Umeå... :(
(iofs så hann jag läsa båda trådarna innan dom togs bort... *he he*)

Väntar med spänning på vad slangarskolan del III ska avslöja för hemliga knep i slangningens konst. :tummenupp
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Ghost skrev:
Va f**n nu måste vi ju vänta en hel vecka på att få läsa kungligt roliga trådar om vadslagning, parning & mammor i Umeå... :(
(iofs så hann jag läsa båda trådarna innan dom togs bort... *he he*)

Väntar med spänning på vad slangarskolan del III ska avslöja för hemliga knep i slangningens konst. :tummenupp

Hahaha.... joo... som TUR e så krökar man inte så ofta. Jag skall nog sätta in ett sånt där alcolås på min dator tror jag. Skiten man slänger ur sig på internet på fyllen finns ju kvar när man nyktrat till. Det är ju någe fruktansvärt ångestframkallande har jag märkt.
 

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
RoLLER skrev:
Jag skall nog sätta in ett sånt där alcolås på min dator tror jag

Gör det! Så att den inte startar om du är nykter :öl

Dina trådar är bra när du är nykter, men dom är fan i mig mästerliga på fyllan :tummenupp
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
RoLLER skrev:
Hahaha.... joo... som TUR e så krökar man inte så ofta. Jag skall nog sätta in ett sånt där alcolås på min dator tror jag. Skiten man slänger ur sig på internet på fyllen finns ju kvar när man nyktrat till. Det är ju någe fruktansvärt ångestframkallande har jag märkt.

Ha ha. Jo jag känner igen det där, det verkade ju så bra när man tänkte ut det på nattakröken... :rodnar
 

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Ort
Örnsköldsvik.
Hoj
Honda oldschool - i bitar
you rock man! :rock

hehe, du verkade så yr efter dina tappra wheelie försök att man bara ville ge dej en kram.... ;)

Konga brände ner dina två avsnitt på Dvd så nu har vi legat i soffan å studerat dig när du ligger på din säng å läser världens bästa BIKE! hehe.

Skulle ljuga om jag sa att du var världens bästa kille på bakhjulsåkning,men du kämpar ju iaf och det är otroligt bra-å humor å självdistans har du
-skrek av skratt när jag hörde hur du skrek till varje gång framhjulet lättade lite! :bow

Håller med konga, kom upp hit å hälsa på så kan jag filma er båda, än om han kan hålla sej uppe en bra bit länge-än så länge!
men öva på bara-du lär äga fett! :rock

plus i kanten för den fula,annorlunda och totalt opassande musiken! *skrattar*
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Sweedo skrev:
Gör det! Så att den inte startar om du är nykter :öl

Dina trådar är bra när du är nykter, men dom är fan i mig mästerliga på fyllan :tummenupp

Kan inte annat än hålla med. :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
ktm660smc
RoLLER skrev:
Hahaha.... joo... som TUR e så krökar man inte så ofta. Jag skall nog sätta in ett sånt där alcolås på min dator tror jag. Skiten man slänger ur sig på internet på fyllen finns ju kvar när man nyktrat till. Det är ju någe fruktansvärt ångestframkallande har jag märkt.

NMen vadfan rullarn!! du kan ju inte fimpa trådarna innan jag läst dem!!

Nu har jag två förslag!

a) någon sitter och bara tokväntar på att rullarn ska posta nått najsigt och sedan arkiverar det för eftervärlden.

b) rullarn mass-SMSar alla och säger till när han skall ut å kröka så vi kan sitta och vänta vid forumet...

/ en-inte-så-nykter-rikard
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Lilla_damen skrev:
you rock man! :rock

hehe, du verkade så yr efter dina tappra wheelie försök att man bara ville ge dej en kram.... ;)

Konga brände ner dina två avsnitt på Dvd så nu har vi legat i soffan å studerat dig när du ligger på din säng å läser världens bästa BIKE! hehe.

Skulle ljuga om jag sa att du var världens bästa kille på bakhjulsåkning,men du kämpar ju iaf och det är otroligt bra-å humor å självdistans har du
-skrek av skratt när jag hörde hur du skrek till varje gång framhjulet lättade lite! :bow

Håller med konga, kom upp hit å hälsa på så kan jag filma er båda, än om han kan hålla sej uppe en bra bit länge-än så länge!
men öva på bara-du lär äga fett! :rock

plus i kanten för den fula,annorlunda och totalt opassande musiken! *skrattar*

Hehehe...... tackar! Jag hade behövt en kram i det läget. Va helt skräckslagen efter allt wheelande! :skrämd
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top