twinner666 skrev:en typ an kontaktannons alltså?? mycket smart drag roller,mycket smart.. lägg ut nummret i del 3 så kommer garanterat nån att ringa
kommer del 3 snart eller?? blir det Releasepartaj då??
Rigge skrev:HAHA.... du måste va världens mest framtunga människa eller nåt Men bra filmer gör du!!!! Snart så sitter det....
RoLLER skrev:Hehehhe.... jorå, jag jobbar på den... då suger jag tom. på ett gummibröst så det måste ju se lockande ut Klart vi måste ha ett release party
RoLLER skrev:Hahahhahaha Världens mest framtunga människa Den va bra
twinner666 skrev:sånt ska man ju säga till damerna,att man är "jätteframtung"
Caffe skrev:Gummituttar!?
Alltid kul med lite nya trick och vinklar heheh
-----
Hua, du känner ingen press nu inför del tre med tanke på hur väl mottagna ett och två har blivit??
Tänk inte på att pöbeln här inne förväntar sig magknip och tårar i ögon av tokgarv när de ser trean.
Bara att gnugga geniknölarna eller vad du nu brukar gnugga och låta inspirationen komma...
Kunde ju inte så om det låg någon fibban på nattduksbordet...
quote:Originally posted by twinner666
sånt ska man ju säga till damerna,att man är "jätteframtung" [/B]
RoLLER skrev:HahahahaHhA..... Den va ju ÄNNU BÄTTRE
twinner666 skrev:he he!!! bra sagt caffe.dom som får ligga mest wheelar längst.avslöjar ju en del om vissa här!! finns To.M.... BILDBEVIS!!!!
stackars ROLLER.
RoLLER skrev:Hahahahah.... En som känner till mitt förflutna som Quake II gud vem e/va du egentligen ?
plojdo skrev:Själv var jag väl rätt anonym. Men du minns kanske en "frustrerande" 2on2 mot lango och Snowman? =)
Sen har vi ju Quakecamp, med berusade [EYE]- och [strYk]-medlemmar samt strippor. =P
Thnx Bro! Jorå... jobbar för fullt på III'an härHagster skrev:Sjukt roliga filmer! Vilken jävla hjälte du är RoLLER! Fortsätt så!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|