RoLLERS Bakslangskola - Del II

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
HAHA.... du måste va världens mest framtunga människa eller nåt :D Men bra filmer gör du!!!! Snart så sitter det....

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
twinner666 skrev:
en typ an kontaktannons alltså?? mycket smart drag roller,mycket smart.. :) lägg ut nummret i del 3 så kommer garanterat nån att ringa :skrämd :)

kommer del 3 snart eller?? blir det Releasepartaj då??

Hehehhe.... jorå, jag jobbar på den... då suger jag tom. på ett gummibröst så det måste ju se lockande ut :D Klart vi måste ha ett release party :rock :rock :rock

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Rigge skrev:
HAHA.... du måste va världens mest framtunga människa eller nåt :D Men bra filmer gör du!!!! Snart så sitter det....

Hahahhahaha Världens mest framtunga människa :D :D :D Den va bra :tummenupp :tummenupp

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
RoLLER skrev:
Hehehhe.... jorå, jag jobbar på den... då suger jag tom. på ett gummibröst så det måste ju se lockande ut :D Klart vi måste ha ett release party :rock :rock :rock

Gummituttar!?

Alltid kul med lite nya trick och vinklar heheh :tummenupp
-----
Hua, du känner ingen press nu inför del tre med tanke på hur väl mottagna ett och två har blivit??

Tänk inte på att pöbeln här inne förväntar sig magknip och tårar i ögon av tokgarv när de ser trean.

Bara att gnugga geniknölarna eller vad du nu brukar gnugga och låta inspirationen komma...

Kunde ju inte så om det låg någon fibban på nattduksbordet... ;)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Caffe skrev:
Gummituttar!?

Alltid kul med lite nya trick och vinklar heheh :tummenupp
-----
Hua, du känner ingen press nu inför del tre med tanke på hur väl mottagna ett och två har blivit??

Tänk inte på att pöbeln här inne förväntar sig magknip och tårar i ögon av tokgarv när de ser trean.

Bara att gnugga geniknölarna eller vad du nu brukar gnugga och låta inspirationen komma...

Kunde ju inte så om det låg någon fibban på nattduksbordet... ;)

Jo ... asså.... jag ville eg. inte göra en "big deal" av 2'an heller ens. Va rädd för att folk skulle tycka "Va fan ere där för djävla linslus som försöker vara rolig" ... TYP.... Men det verkar ju som att många uppskattar den :) :) :) så det får välan bli en III'a oxå :whip

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
quote:Originally posted by twinner666
sånt ska man ju säga till damerna,att man är "jätteframtung" [/B]

-----
RoLLER skrev:
HahahahaHhA..... Den va ju ÄNNU BÄTTRE ;) ;) ;)

Kan inte det tolkas då (om man har otur) som att man har en sprängfylld påse bara för att man inte fått något på länge och därför antagligen är jävligt kass??
Att det var den som var tung alltså...

Åhh bara en tanke, nu ska jag sova natter! :hej

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
he he!!! :D bra sagt caffe.dom som får ligga mest wheelar längst.avslöjar ju en del om vissa här!! finns To.M.... BILDBEVIS!!!! :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd

stackars ROLLER. :( :( :( :D

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
twinner666 skrev:
he he!!! :D bra sagt caffe.dom som får ligga mest wheelar längst.avslöjar ju en del om vissa här!! finns To.M.... BILDBEVIS!!!! :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd :skrämd

stackars ROLLER. :( :( :( :D

Hahahha.... Jag känner mig GANSKA mobbad :D :D :D

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Del II rockar - den var värd att vänta på :D Nu börjar det snart bli lite läskigt för du måste upp en bit för att överträffa dig själv i del III. :crash

plojdo

Custom User Text
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kortet först...
RoLLER skrev:
Hahahahah.... En som känner till mitt förflutna som Quake II gud :D vem e/va du egentligen ?

Själv var jag väl rätt anonym. Men du minns kanske en "frustrerande" 2on2 mot lango och Snowman? =)

Sen har vi ju Quakecamp, med berusade [EYE]- och [strYk]-medlemmar samt strippor. =P

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
plojdo skrev:
Själv var jag väl rätt anonym. Men du minns kanske en "frustrerande" 2on2 mot lango och Snowman? =)

Sen har vi ju Quakecamp, med berusade [EYE]- och [strYk]-medlemmar samt strippor. =P

Den djävla 2on2'n har jag fan inte lyckats glömma!!!! :mad: :mad: :mad: Ni satt ju mittemot oss, om du nu var en av dom :) Jorå... det brukade bli ganska mycket fylla när [EYE] och strYk lanar/lanade :öl :öl :öl

Rundningsmärke

%#(/&_;!"#^¨
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 ver 2.0
Angående bytesannonsen...jag har en gammal DBS, kan det vara något?
Folk börjar misstänka att jag är störd när jag skrattar så tårarna sprutar på jobbet, fler filmer!

/Anders (som är ännu sämre än dig på bakhjulsåkning)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln