RoLLERs RuLLAR - Samlingstråden

Meckoholic

Vroom
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
KTM 640(såld), KTM 950sm -06 (såld), XR650R(såld), KTM 690 smc, cbr954rr (nuvarande)
f.ö finns dina filmer någonstans att få tag på nu roller? Har ju inte sett nått av dessa omtalade konstverk

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
f.ö finns dina filmer någonstans att få tag på nu roller? Har ju inte sett nått av dessa omtalade konstverk

Njää dom gör inte det. Jag måste hitta nån som kan hosta med FTP eftersom Xfaders grymma FTP e nere och kanske inte kommer upp igen.

Finns det nån IT-guru med möjlighet att hosta här?

jonassheiakh

Våga vägra bulten MC
Gick med
24 May 2009
Hoj
Buell XB12SS ,Honda CBR 929RR Streetfighter -00, Ducati 749 Dark -04, Hornet -08 SÅLD
PMa mig så kan jag hjälpa dig få upp dem på ngt vettigt ställe.

Hur mkt är det ? Kan tänka mig att halva SH kommer snaska bandbredd från servern i en vecka eller 2 ;P

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Jag tänker suga bandbredd som fan, tanka hem hela Slangskolanboxen ultimate platinum edition och sen sträckse hela rasket.

Skrattade för övrig i flera dagar åt Rollers Alienpose i en av filmerna samt det där introt framför ett brinnande hus med repliken "Jag bor i ett tufft område"...eller nåt i den stilen.

Moralpredikningarna kan ni skippa.
Dessa filmer är, trots viss fartfyllt innehåll, skapade för att roa än för att hetsa skulle jag tro.

Föresten Roller, kommer det nå offroadfilmer eller blev det bara en teaser?

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag tänker suga bandbredd som fan, tanka hem hela Slangskolanboxen ultimate platinum edition och sen sträckse hela rasket.

Skrattade för övrig i flera dagar åt Rollers Alienpose i en av filmerna samt det där introt framför ett brinnande hus med repliken "Jag bor i ett tufft område"...eller nåt i den stilen.

Moralpredikningarna kan ni skippa.
Dessa filmer är, trots viss fartfyllt innehåll, skapade för att roa än för att hetsa skulle jag tro.

Föresten Roller, kommer det nå offroadfilmer eller blev det bara en teaser?

Det finns coola killar med koll på läget och det finns dom med noll koll. Du är definitivt en cool kille!

Jag ska smacka upp offroadrullen oxå när jag får en FTP.

PMa mig så kan jag hjälpa dig få upp dem på ngt vettigt ställe.

Hur mkt är det ? Kan tänka mig att halva SH kommer snaska bandbredd från servern i en vecka eller 2 ;P

Übertungt! Jag skickar ett PM när jag matat klart RoLL JR.

inte smidigare att lägga filmerna på typ http://vimeo.com/ :tummenupp

Njaa.... med en F to the T to the motherfucking P känns det som man har mer koll på sina verk.

Observera att jag kallar dom för verk. Alster skulle också gå bra.

Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Det här vill jag se :hihi ficKSA!!1 en sånhär hi-tech server nu!

jonassheiakh

Våga vägra bulten MC
Gick med
24 May 2009
Hoj
Buell XB12SS ,Honda CBR 929RR Streetfighter -00, Ducati 749 Dark -04, Hornet -08 SÅLD
Jag vill också ha tag i dem, bara roller kan sluta mata sin unge så fixar vi detta ;P

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Ah, Sturm und Drang. Bra film. Good Shit. Borde vara obligatorisk för alla nya föräldrar. Roller & Freppa skall utbilda en ny generation av ninjor.

jonassheiakh

Våga vägra bulten MC
Gick med
24 May 2009
Hoj
Ingen fara, har själv letat efter filmerna ett bra tag! ;) Bara pumpa upp allt du har,

göööötttt

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag har ingenting på hemma laptoppen tyvärr... Är det nån annan som ligger och trycker på dom som kan skicka till mig?

Man måste upp med DanTheMan's legendariska världsrekordrepor! Framförallt nu när dom har hyllats i SVT. :banana

PolR

Kiss French, Ride Italian
Gick med
5 Apr 2009
Hoj
Ducati HM 821 -13
Jag har några här. Minns inte varifrån jag hittade dom men var väl nån tråd på sh för ca ett halvår sedan, kanske rentav den du stängde pga ug.

bogesundsrepan 2k5
dan the man 1
dan the man 2
gruppkörning hq
mattias vs roller
turbo (tror det var en längre intro till turbofilmen)
turbofilmen

Hur lr var vill du ha dom? Det kanske är en början iaf:)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag har några här. Minns inte varifrån jag hittade dom men var väl nån tråd på sh för ca ett halvår sedan, kanske rentav den du stängde pga ug.

bogesundsrepan 2k5
dan the man 1
dan the man 2
gruppkörning hq
mattias vs roller
turbo (tror det var en längre intro till turbofilmen)
turbofilmen

Hur lr var vill du ha dom? Det kanske är en början iaf:)

Smuttness!

Vi kan köra via msn perhaps? Jag PM'ar dig min adress...

F*n va skönt att få upp riktigt högkvalitativ bombåkafilm igen!

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Det finns coola killar med koll på läget och det finns dom med noll koll. Du är definitivt en cool kille!

Jag ska smacka upp offroadrullen oxå när jag får en FTP.

Jag försöker hårt att vara cool med koll på alla lägen. ;)

Efter offradteasern inspirerades vi här hemma och lurade ihop en egen rulle som förmodligen aldrig kommer komma upp på intranätet eftersom jag ser ut som världens äldsta tonåring i crosströja. Dessutom är jag extremt usel på att posöråka eftersom jag spenderar mer tid liggandes på marken än på två hjul.

Upp med samtliga rollerrullar nu och gitarrskolan också, den lät intressant!

Last edited:

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Tror jag också har nån rulle. Slanga över ip och pass så ftp'ar jag upp det jag har.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Tror jag också har nån rulle. Slanga över ip och pass så ftp'ar jag upp det jag har.

Sjyrre! Roppet e att det e passordsskyddat och jag vill inte ge ut det iom att det inte e min FTP. Men vi kan ta det via msn?

Äntligen tar jag tag i det härr på riktigt.... sjysstar till första posten mm så allt ska va klickbart därifrån.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA