RoLLERs RuLLAR - Samlingstråden

KarlHelmer

Medlem
Gick med
6 Dec 2007
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
För er som inte kan torrents...Pma mig eran mail så efter torrenten kommit upp så skickar jag filmerna till er via http://www.skickafilen.se . Brukar använda det när jag skickar mina bilder från bankörningar...riktigt smidigt. Efterhand som folk får filmerna kan vi ju hjälpas åt allihop o sprida det vidare den vägen till de som inte vill/kan torrents

DollarKatten

www.bombrepa.se
Gick med
4 Feb 2006
Hoj
zx10r -04,KTM 625 SXC -05
För er som inte kan torrents...Pma mig eran mail så efter torrenten kommit upp så skickar jag filmerna till er via http://www.skickafilen.se . Brukar använda det när jag skickar mina bilder från bankörningar...riktigt smidigt. Efterhand som folk får filmerna kan vi ju hjälpas åt allihop o sprida det vidare den vägen till de som inte vill/kan torrents

Oj, jävligt smutt hemsida... :)

Naderi

Boys just wanna have fun.
Gick med
3 Aug 2007
Hoj
Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5
Är jag den enda som bara får upp "bebiswheela3" och "Bogesundsrepan2k5"?? Ingen slangskola här inte...

EDIT: Dessa går inte heller att ladda ner / Öppna,,,:va

Last edited:

jonassheiakh

Våga vägra bulten MC
Gick med
24 May 2009
Hoj
Buell XB12SS ,Honda CBR 929RR Streetfighter -00, Ducati 749 Dark -04, Hornet -08 SÅLD
För er som har roller filmer att ladda upp, PMa mig så får ni lösen till roller ftpn så kan ni ladda upp dit istället. Sluta mecka med torrentskräp, vi är ju endå civiliserade människor ;)

Naderi, inga problem att ladda ner eller titta direkt, antingen klickar du bara, så kommer den ladda hem den på direkten och öppna mediaspelaren eller så högerklickar du och tar sparafil.

Du har PM newk med info hur du laddar upp ditt fina arkiv

Last edited:

jonassheiakh

Våga vägra bulten MC
Gick med
24 May 2009
Hoj
Buell XB12SS ,Honda CBR 929RR Streetfighter -00, Ducati 749 Dark -04, Hornet -08 SÅLD
Problemet med den 30år gamla FTP-tekniken är när flera vill ha filen 1 sitter på :)

2gb*1000users är tungt :tungan

Den dagen du hittar 1000användare som sitter med roller material, sure ;).

FTP på en vettig lina funkar utan problem.

jonassheiakh

Våga vägra bulten MC
Gick med
24 May 2009
Hoj
50 pers som sliter som galningar ;P borde droppa av snart, servern har legat på stadiga 12mb/s ut i några timmar nu, börjar droppa av nu .. ;P

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM