Rookie 1000 hoj??

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Har sett honom på Autopower forumet. Köpte sig visst en M5 E60 och har skoj med den.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Strandelin skrev:
Vad är problemet?

Varför försöka göra sig lustig över någon som har stora drömmar OCH vågar skylta med dessa öppet? Att det sen blir inget av är väl inte hela världen.

Edit: Poängen med mitt inlägg, uppmuntra istället folk att våga stå för sina drömmar för det är ju riktigt underhållande att läsa. :O)
Nej du har rätt, man ska ha drömmar, men ibland så blev gränsen mellan dröm och verklighet diffus, själv är jag en tråkig realist.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Strandelin skrev:
Vad är problemet?

Varför försöka göra sig lustig över någon som har stora drömmar OCH vågar skylta med dessa öppet? Att det sen blir inget av är väl inte hela världen.

Edit: Poängen med mitt inlägg, uppmuntra istället folk att våga stå för sina drömmar för det är ju riktigt underhållande att läsa. :O)
Tja, är det så underligt? Minsta skeptiska kommentar till personen ifråga bemöttes ju med en oerhörd aggressivitet, och löften om storsatsningar på allt ifrån Isle of Man till Paris Dakar. När detta mynnade ut i ganska precis ingenting, är det underligt att detta kommenteras?

Coola Ola

Guest
Freppa skrev:
Har sett honom på Autopower forumet. Köpte sig visst en M5 E60 och har skoj med den.

Dessutom har ju familj (och framförallt barn) en tendens att ta upp en hel del tid. Kanske vill man ta det lite lugnare om man är ganska nybliven farsa. De flesta som skriver i denna tråden känner dessutom inte Mike the bike över huvud taget så det är isf ganska meningslöst att spekulera eller att komma med mer eller mindre elaka kommentarer.

Coola Ola

Guest
Strider skrev:
Men du...

Nybliven pappa, Micke har varit Pappa i över ett år nu.

Och ta det lugnt med en BMW M5, inte Micke inte.

Men du har rätt, att elaka kommentarer kan man betacka sig för.

Micke har jobbat hårdare än de flesta för sina "leksaker" så det är honom väl unt. Vem vet, 2006 kanske han slår oss med häpnad, kommer tebax som teamchef med depåns strörsta outfit och snabbaste förare och vinner nån serie nånstans.

Fast jag hade blivit nöjd med att spöa honom i nåt R1000 race iaf. :)

Jo, jag vet. Jag känner honom ganska väl. Ett år är väl ganska nyss ändå, iaf i min värld. En bil är nog lite säkrare än en hoj dessutom. Men annars håller jag med om allt du skriver :hihi

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln