Eftersom jag har hår på bröstet och kör som en kärring i regn måste det vara talangen som avgör...Snyggt jobbat!
Kör man bra i regn brukar man ha hår på börstet eller talang.
Bra kört Lindquist och kul att du komma förbi och snackade lite
Eftersom jag har hår på bröstet och kör som en kärring i regn måste det vara talangen som avgör...Snyggt jobbat!
Kör man bra i regn brukar man ha hår på börstet eller talang.
Bra jobbat kompis
Jag skulle köpt dina regndäck på arrisdagen. Nu fick jag springa till TL och köpa nya.
Klantkraschade bort en till pallplats i regnet också med 3 varv kvar.
Jag skulle köpt dina regndäck på arrisdagen. Nu fick jag springa till TL och köpa nya.
Klantkraschade bort en till pallplats i regnet också med 3 varv kvar.
O jag skulle ha satt på regndäcken jag köpte iställt för att åka på slicks
Livet är fullt av dåliga val
Mmm, samma här, chansning som inte gick hem, trodde på torrspår men tji fick jag, åkte bara utvarvet å insåg det direkt att detta funkar inte å regnet tilltog = DNS
Fick inte ni byta däck om ni ville? Eller flaggades ert race som wet race direkt?
Det gjorde inte vårt trots att det regnada bra mycket efter 7 varv. Vi fik ändå köra i regnet Lite märkligt med tanke på att de sa att det skulle stoppas om det regnade mer....
Mmm, samma här, chansning som inte gick hem, trodde på torrspår men tji fick jag, åkte bara utvarvet å insåg det direkt att detta funkar inte å regnet tilltog = DNS
Räknades inte ert race som wet då ni hade tid att byta däck på plattan?
Munken, du var inte den ende som tyckte det var konstigt. Pratade med flera andra förare och informationen från tävlingsledningen var inget vidare. QUOTE]
Det kommer fler tävlingar men inte hade jag stått med slicks om jag vetat att de inte skulle bryta vid mer regn.
Tävlingsledningens svar var att de bara sagt till cajback att de skulle bryta om det kom mer regn inte gälde i samma utsträckning nu när det blev fördröjd start. Att de bara sagt det till cajback oxå. Men alla förare trodde att de frotfarande gällde då det inte kom några andra besked.
Hade inte den där regnskuren kommit hade det blivit åka av. Hade varit helt torrt spår runt hela banan efter halva racet. Fick börja åka 10 sek långsammare då iställt för 6 sek snabbare som det hade blivit om den inte hade kommit.
Stort tack! Fler bilder?Jag har en bra bild precis innan starten på lördagens R1000-race som fler kanske tycker är rolig att ha.
La upp den här:
http://www.aberg.cc/grid.jpg
Det suger rejält och jag hoppas hitta en uppsättning i vinter.Har lagt upp dom bilder jag har på min sida nu.
www.aberg.cc
Det är fan inte roligt med bara en uppsättning fälgar när det är skiftande väder! Jag gjorde upp en plan med P-Nutz där vi satt på regndäck på hans och slicks på min. Sen hjälptes vi åt att skifta på den hoj som hade fel.
Har lagt upp dom bilder jag har på min sida nu.
www.aberg.cc
Det är fan inte roligt med bara en uppsättning fälgar när det är skiftande väder! Jag gjorde upp en plan med P-Nutz där vi satt på regndäck på hans och slicks på min. Sen hjälptes vi åt att skifta på den hoj som hade fel.
Snygg hemsida
Hej, har lite film från lördagens race om det intresserar nån.
[YOUTUBE-ID]IatTVCRg1CY[/YOUTUBE-ID]
Fick även med din highsider på film Lindquist.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|