T-Bag
Demented Moron
[YOUTUBE-ID]4Xjqjib7rSU[/YOUTUBE-ID]
Enjoy!.
Enjoy!.
Fasiken va kul me film. Kul o se sig själv. Langa highsidern
Fasiken va kul me film. Kul o se sig själv. Langa highsidern
Fan va grymt med film..och så fick man höra sitt namn av speakern...Hej, har lite film från lördagens race om det intresserar nån.
[YOUTUBE-ID]IatTVCRg1CY[/YOUTUBE-ID]
Fick även med din highsider på film Lindquist.
Tackar mjukostHej, har lite film från lördagens race om det intresserar nån.
Du går in här och mailar Nina:Hur bokar man plats i depåbox på Gelleråsen/Bike-Week under dagarna fre-söndag 29, 30 och 31?
Är det så att man bokar en hel depåbox eller kan man boka enstaka platser också?
Är det någon som kanske har en plats som man kan få köpa?
Jag har precis köpt en begagnad transponder. Jag har betalat mylaps för en namnändring men den verkar inte ha gått igenom ännu. Kan jag använda transpondern på racet trots att det står fel namn på mylaps?
Jag har precis köpt en begagnad transponder. Jag har betalat mylaps för en namnändring men den verkar inte ha gått igenom ännu. Kan jag använda transpondern på racet trots att det står fel namn på mylaps?
Min är reggad på förra ägarn, minst, och det har funkat alldeles ypperligt för mig i flera årJag har precis köpt en begagnad transponder. Jag har betalat mylaps för en namnändring men den verkar inte ha gått igenom ännu. Kan jag använda transpondern på racet trots att det står fel namn på mylaps?
Min är reggad på förra ägarn, minst, och det har funkat alldeles ypperligt för mig i flera år
En fråga till.. Finns det någon där som kränger däck åt en? Typ greven eller dunlop kanske? Har tänkt att sätta på nya däck till lördagen.
Misstänker att både TL och greven kommer vara där. Annars finns det en uppskö med människor som har grejjor till det och är villiga att hjälpa till. Bla jag kan bistå med verktyg och glada heja rop
Låter bra! Heja rop? Ska du inte köra själv?
Jodå, tänkte mest vid själva däcksbytet
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |