ROooKkieEe vM 07

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
SP kommer att bli årets huvudattraktion. Det är snart dags att beställa kåpor och bygga hoj lagom tokmeckigt före säsongen så att takterna ligger i under året. Sege kommer att ångra sitt bittra val att låta bli racing för i år, han har t.o.m. lovat att köpa hoj om jag kommer före Mattias som har startat tidigt i år med att slipa kåpor och röka sig iform men han kommer att i vanlig ordning skylla på undermålig italiensk kvalité när han stannar hemma i Tokholm istället för att visa upp sig på banorna. Det kommer bli en hårig fight :mad:

Det är bara att kolla annonser Sege!!!

Mitt kåpslipande har kommit av sig lite. Jag måste dessutom köpa nytt skinnställ för 20000:-, ny stövlar för 3495:- osv... Grejorna jag har nu är så jävla 2006.

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Ska i alla fall försöka spöa upp bröderna Wikberger ialla fall!:)
UjUj, nu har du skitit i det blå skåpet!! Lita på att det kommer att bli teamkörning medelst torpedering om du försöker!! :arsele :D

Vad det gäller björne så har han gjort i byxan o fegat ur kungaklassen. Kommer dock att ta traditionen vad gäller tjuvstarter med sig till ERF och således springa tio sekunder innan alla i starten och plocka den rusande horden av förare likt bowlingkäglor när han drar iväg med sin tausenkubikare :pannkyss

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Kan vi inte enas om en syndabock?

Jag röstar för björn.e alt. hela tvitaktskollektivet.

(Fattar ni? Han är lika kass som alla "de där" tillsammans)

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Jag ska fan spöa herr Bonivart trots hans maskinella övertag, kan jag inte köra ifrån honom får jag köra på honom. :kulspruta.

Haha, striden om näst sista platsen :D Men jag åker till Brno om fem veckor och inandas GP-atmosfär så efter det räknar jag med att vara skitsnabb. :yoparty

Om det inte fungerar så skyller jag på att din hoj är vråltrimmad, min är ju helt original.

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2804270 Haha, striden om näst sista platsen :D Men jag åker till Brno om fem veckor och inandas GP-atmosfär så efter det räknar jag med att vara skitsnabb. :yoparty

Om det inte fungerar så skyller jag på att din hoj är vråltrimmad, min är ju helt original.
Hahaha! En massa fuskträning och en ny värstinghoj mot mitt gamla härke. You can only loose this one. :sucker

sandstream

Guest
Kan vi inte enas om en syndabock?
Jag röstar för björn.e alt. hela tvitaktskollektivet.
(Fattar ni? Han är lika kass som alla "de där" tillsammans)
Jag tycker att vi som kör hojar för riktiga män håller ihop och gör gemensam sak mot fegisarna som insett sina tillkortakommanden och valt att köra moped, dvs allt som luktar tvåtakt.

Att kalla en 600-klass för kungaklassen är bara larvigt men de kör ändå fyrtakt så vi låter dem hållas.
(Kan vara bra att ha några till på vår sida när tvåtaktsmupparna Gustav, Neutral, Mattias och de andra avdankade RR-esteterna kommer farande med floskler om den enda sanna motorkonfigurationen som vi alla vet är en radfyra.)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2804296 Jag tycker att vi som kör hojar för riktiga män håller ihop och gör gemensam sak mot fegisarna som insett sina tillkortakommanden och valt att köra moped, dvs allt som luktar tvåtakt.

Att kalla en 600-klass för kungaklassen är bara larvigt men de kör ändå fyrtakt så vi låter dem hållas.
(Kan vara bra att ha några till på vår sida när tvåtaktsmupparna Gustav, Neutral, Mattias och de andra avdankade RR-esteterna kommer farande med floskler om den enda sanna motorkonfigurationen som vi alla vet är en radfyra.)
ÅHHHHHHHHHH SOPA!!!!
Det är ju vi män som är trygga i oss själva som inte behöver kompensera våra tillkortakommanden med de största motorerna som inte är fegisar. :blah

sandstream

Guest
ÅHHHHHHHHHH SOPA!!!!
Det är ju vi män som är trygga i oss själva som inte behöver kompensera våra tillkortakommanden med de största motorerna som inte är fegisar. :blah
Det där har ni tvåtaktsmuppar lurat i varandra så länge att ni själva börjat tro på det :rolleyes:

Säg som det är, allting över 100 Hk skrämmer er :skrämd

BTW: Om du vore en riktig man skulle du inte sitta framför datorn, du skulle istället stå i garaget och lacka mina kåpor :hihi

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Det där har ni tvåtaktsmuppar lurat i varandra så länge att ni själva börjat tro på det :rolleyes:

Säg som det är, allting över 100 Hk skrämmer er :skrämd

BTW: Om du vore en riktig man skulle du inte sitta framför datorn, du skulle istället stå i garaget och lacka mina kåpor :hihi
Kåpor till en traktor, lackade i en lastbislfärg slänger man ju på med en halvmiss.
För övrigt behöver jag färgkoden som stod på sprayburken.

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Tycker personligen att det var årest hitils snyggaste kapning. Väldigt lik en härlig glidtackling där dobbarna äter sig in precis under knäskålen :D

björn

Ha ha ha.... Håll dig i ERF den här säsongen...

Den är lite enklare starter där... Det är bara börja springa när alla andra börjar springa.... ;)

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
Om inte Per "eslöv" Nilsson vinner så ska jag äta upp min, min.... eee mina öronproppar.
Eller nått.
:hihi

.

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
björn. skrev:
Men förihelvete sluta va så trevliga :mad: Pingu kommer behöva stödhjul för att inte välta i starten ryktena säger att han har bygt någon form av anordning för att lösa detta

"Pingu har byggt" Här försöker man hålla hemligt vad man håller på med när Pingu är på jobbet också går du och skvallrar och dessutom ger min fästman äran för att han håller på att bygga nåt! :smasha Vet du inte vem som är mest teknisk av Penguin och mig??? Eftersom att du är du så ska du få två gissningar på dig! Eller gjorde jag det för svårt?

Och sluta gnälla på tvåtaktarna! Jag har ju erbjudit dig att rejsa min men du vågar ju inte! Erkänn att det är de extrema hastigheterna man kommer upp i som skrämmer dig!:tungan

Penguin kommer göra rent hus i vilken klass han än ställer upp i, bara den gula av suzukisarna i vår lilla familj får en snabbare färg så. Då ska ni få se på annat. :yoparty

Sandstream: De är tvåtaktarna som är kungaklassen!:mattias

/Teamchefen

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
...Wikberger tar hem skiten om du nu ska åka i kungaklassen i år...
vad är det för piller du knaprar? :skrämd
köp en 600 vetja och återvänd till den äkta kungaklassen istället för pensionärsracingen nån har lurat in dig på.. :ajjabajja

URSÄKTER...vadå då? Ja, i år får jag väl skylla på att jag blev tvungen att läsa Nalle Puh för lill-knodden istället för att fixa bakdämparen inför andra kvalet eller nå´t i den stilen. Sen blir man ju 1 sekund sämre på varje bana för varje barn man har, tur att jag bara har en. BJÖRNE...du vet ursäkterna tar aldrig slut. Ska i alla fall försöka spöa upp bröderna Wikberger ialla fall!:)

Vi syns på Anderstorp... :2cool

och förresten är det här det enda du kommer se av mig :arsele

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Jag kan lova att om jag kör nått R-räjs i sommar så ska jag soppa banan med alla av er :whip sen ska jag plocka ur två tändstift och ta seger i R600 med :yoparty så jävla dåligt motstånd lär det vara där efter "den stora flykten"

Det är ju bara de långsamma och tjocka som har ful-bytt klass till R1000 :fakta Så R600 kommer fortfarande att vara den hårdaste klassen och du är välkommen att få lite pisk här med om du inte får nog av det i gubbtouring-klassen :)

Om inte Per "eslöv" Nilsson vinner så ska jag äta upp min, min.... eee mina öronproppar.
Eller nått.
:hihi

.

Detta är bara för bra för att missa. Tur att man har quotat det så att Herr Persson inte kan slingra sig :)

Last edited:

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Ingen risk....
Han har nämligen petat växelpedalen åt fel håll... (vi kör med vanlig växel)
å startat på 2an, varpå alla hinner till hojarna på ett säkert sätt, innan han kommer iväg.

Kommer dock att ta traditionen vad gäller tjuvstarter med sig till ERF och således springa tio sekunder innan alla i starten och plocka den rusande horden av förare likt bowlingkäglor när han drar iväg med sin tausenkubikare :pannkyss

På LMS B-race står ialla fall Gixxerfm & Stensby :krama vid staketet och gråter blod.:drool
"Det var bättre förr" säger dom, fast ångern att dom klassat upp sig lyser i ögonen.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...