ROooKkieEe vM 07

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Det är ju bara de långsamma och tjocka som har ful-bytt klass till R1000 :fakta

Va fan jag väger 76kg. Inte fan är jag tjock. Kanske de andra är. Ni kan härja bäst fan ni vill om hur töntigt 1000cc är men inse:

MAN BÖRJAR MED 600cc FÖR MAN INTE TÖRS BÖRJA MED 1000cc!!!!

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Ingen risk....
Han har nämligen petat växelpedalen åt fel håll... (vi kör med vanlig växel)
å startat på 2an, varpå alla hinner till hojarna på ett säkert sätt, innan han kommer iväg.
Skönt att höra, ni har tänkt på allt verkar det som :D

sandstream

Guest
Ja, men ni kan ju inte utnytja dem nått vidare. Med 30% mer HK så borde ni ju vara 30% snabbare och det är ni ju långt ifrån.... :tungan
Det är som sagt inte snabbast utan ballast som gäller.
Sen får du inte glömma att de flesta av oss väger minst 30% mer än er :D

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Inte fan är jag tjock. !!!!

Brudarna i baren är av en annan uppfattning :rofl

Men guud så tuff man kan vara. Utmana Sveriges långsammaste roadracing"förare". :blah

hmmm jag klarar inte av att kalla dig roadracing förare, cyklist kommer mer naturligt när jag tänker på dig :arsele

Penguin kommer göra rent hus i vilken klass han än ställer upp i, bara den gula av suzukisarna i vår lilla familj får en snabbare färg så. Då ska ni få se på annat. :yoparty

/Teamchefen

Hörru dags att lägga ner intaget av valium lite :D Björnebus kommer på sin höjd att tampas med Kobbe om vem som gräver djupast hål i lecakulorna i sommar. Jag tor personligen att Kobbe kommer lyckas lite bättre då han är tillsynes lite mer kilformad (inte mycket) fast Pingu kommer ju å andra sidan göra en rätt stor krater...hmmm ja den som står vi lecan lär ju få se :gnissla

Last edited:

sandstream

Guest
Penguin kommer göra rent hus i vilken klass han än ställer upp i, bara den gula av suzukisarna i vår lilla familj får en snabbare färg så. Då ska ni få se på annat. :yoparty
Missade detta och det måste ju bara kommenteras.
Det närmsta Pingvinen kommer att göra rent hus är när han städar i mitt tält :arsele

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S

Jo mer du kommer lära känna mig desto mer kommer du förstå att jag kan komma med dagens sanning 365 dagar om året.

Om ni tycker jag har varit för mesig här i tråden så kan jag skruva upp trycket lite mer.

Ni kan fan sluta rejsa nu för jag ska krossa er. Ät bajs och dö!

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Björnebus kommer på sin höjd att tampas med Kobbe om vem som gräver djupast hål i lecakulorna i sommar. Jag tor personligen att Kobbe kommer lyckas lite bättre då han är tillsynes lite mer kilformad (inte mycket) fast Pingu kommer ju å andra sidan göra en rätt stor krater...hmmm ja den som står vi lecan lär ju få se :gnissla

Nog för att jag tänkte tvåla till Kobbe ordentligt, men jag tänker definitivt inte följa efter honom ut i Lecan. Jag har blivit för feg för att krascha, så det är bättre att köra om och ifrån. Skulle jag kasta mig i lekan får ni se upp för svallvågorna! :näsblod

Sandstream skrev:
Det närmsta Pingvinen kommer att göra rent hus är när han städar i mitt tält

Det där ska jag komma ihåg i sommar när du kommer och ska låna verktyg eller be om hjälp med spårval. :FU

Hjälmar också?

Last edited:

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-

På LMS B-race står ialla fall Gixxerfm & Stensby :krama vid staketet och gråter blod.:drool
"Det var bättre förr" säger dom, fast ångern att dom klassat upp sig lyser i ögonen.

Får hoppas att det blir regn så man kan stå och säga: Fan vad skönt att man inte behöver köra i den här skiten!!!!

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...