ROooKkieEe vM 07

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Ta en titt på listan över sm:et då din sopa.
Och i år kommer du att komma längre efter.:tungan
Du är den enda personen som jag vill slå......då är jag nöjd.:tummenupp

jag lovar att komma imål före dej i en tävling då kommer du att lägga av efter som du är en sån kass förlorare :arsele

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Typisk svensk inställning... Hur kan man vara nöjd om man inte vinner????

Han vet ju att jag kommer att vinna så då räcker det ju att slå mig eller hur :D

Ta en titt på listan över sm:et då din sopa.
Och i år kommer du att komma längre efter.:tungan
Du är den enda personen som jag vill slå......då är jag nöjd.:tummenupp

bla bla bla.....

Du får ju ett försprång då jag inte kör A-torp och det lär du ju behöva hehe... :arsele

Last edited:

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
hörru nog för att jag är bitter, gammal och inte har mycket för mig en fredagkväll men i den här tråden är vi inte snälla eller säger att vi ska förlora. Gör om gör rätt :fatta!

Hehe, jag tänkte bara mörka lite så inte de andra i tråden blir ledsna när de köpt nya hojar o tränat som idioter när jag ändå kommer vinna :arsele

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
CBR600RR -08
Det är Ok Benny jag förnedrar dig gärna på Anderstorp oxå :pannkyss . Ska din fruga få någon pokal så kan du få låna min, jag är inte den som är den :rolleyes: .

Stärkt av några Red Brick från Atlanta GA säger jag god natt,.

/Patrik

Jajamensan, börjar med Anderstorp så får vi se vad mer jag ställer upp i.
LMS är ju givet... Vem kan tacka nej till att bli förnedrad 2 ggr på samma helg på hemmabanan:D

Du då, hela serien?
//
Benny

EDIT: Just de ja..... skulle ha attityd sa Björne...

Tänkte hämta hem förstapris-pokalen från Andertorp, så slipper jag köpa en vas till gummans 40:års blombukett.....
Å att få förnedra alla gamla 600 förare som tror dom kan Köra Kungaklassen, bara sådär... utan att träna... Det går ju bara inte att tacka nej till.:D
//
Benny

Medin

Gick med
23 Jun 2003
Hoj
Hehe... Eller för att retas lite... några näbbar och klor vet jag inte om det var, tyckte mest det var kul att jävlas med folk som blev sura för att man inte skulle klassa upp sig!

Så du har klassat upp dig :confused:

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Gottis skrev:
Skämt åsido blev jag sjukt impad av Anna på Falkenberg ...så den smällen kan jag ta när jag får stryk
Hoppas du tar det lika bra när du blir slagen av Tessan, Jannica, Alicia, Anja och även min moppe (med onämnd förare) :D

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
fan Benny jag har hört att du blivit rätt jävla fet stämmer det :va i så fall får du leta efter ett annat team jag och "fulfredde" kan inte åka runt på 140kilos fjädrar :FU
snabbbjörn

Ja just faan ja.... det var träna jag skulle ha gjort i vintras.... FAAN DÅ!! Ähh,
10 dagars snabb bantning och en halvdags konditionsträning... fixar att jag ligget i topp i teamet igen:D

Jag kollade vad toppförarna kör för träning... (dvs du) åker till Tysklan & har party i 7-8 dagar, fortsätter med en vecka i Sälen med ölbantning.... för att avsluta med toppladdningen ( pizza med ALLT på)
Men, men. Tack O lov ska vi ju bara köra max fart i 2 x 1 timme per förare! Kan väl inte vara så där djävla svårt... :skrämd

Tur att det är en hoj i "Kungaklassen" med 170 bakhjuls kusar vi har.
Den kör ju sig själv, och säkert 2-3 sek fortare än vad en 600 skulle göra.... :va

Kom på att vi kan hälla gänglåsning i gashandtaget när du ska köra, så blir det som att köra 600 igen:D (inget händer) så sätter vi en backspegel vid vänsterfoten, då blir det spegelvänt när du tittar ner & ska växla = då behöver vi inte ändra till raceväxlat åt dig:)

Så du ser.... det blir skiiitbra ialla fall....öh.. tror jag.... kanske..

Ser satan så mycket fram emot 3/4....
Då får vi se var lådan ska stå, skåpet ska ligga....eller nått sådant
//
Benny

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
massa otrevlig text
Benny

hörru tjokis, börjar du bli nervös för att det ska komma en ungtupp och soppa banan med dig (jag såg din glidning på hemsidan :D ) Du är fet och gammal och det enda vi ska ha dig till i teamet är som kapitalstark maskot för du tror väl endå inte att vi tänker tilllåta dig köra nått :D

björn

vidare tänker jag om jag ställer upp vinna båda finalerna på LMS så ni behöver bara komma dit om ni vill ställa upp som rundningsmärken :arsele

Medin

Gick med
23 Jun 2003
Hoj
vidare tänker jag om jag ställer upp vinna båda finalerna på LMS så ni behöver bara komma dit om ni vill ställa upp som rundningsmärken :arsele

Hmm, snacka går ju alltid. Du o kobbe kommer bli så ledsna när jag kör om er fast jag inte körde något på hela förra säsongen :arsele

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet

Inga problem lillpojken.
Fast som rundnings märke tillåter dom nog inte.
Men efter jag gått i mål, springer jag ut och ställer jag mig i torparn och visar dig rätt väg dom sista 4-5 varven.:D