Börjar redan leta poteniella ursäkter?förutsatt att klarlacken blir så där slät och fin som jag hoppas.
Nu blir det apelsinlack till herrn.
Börjar redan leta poteniella ursäkter?förutsatt att klarlacken blir så där slät och fin som jag hoppas.
Några 1.40 lär det inte bli, den talangen har jag inteKan bara säga Tyvärr...........
I år ÄR det mitt år... dvs, kör du 1,40 MÅSTE/SKA jag köra 1:39,99
jAg KÖr jEEttte fortÄr du lika snabb ute på banan som du är här på SH så klarar du 1,40 lätt utan klarlack
Tider med mopeder räknas inte, det är fuskMed ~90 bakhjulspållar går det att köra 35-tider på a-torp
Allt kommer att vara ditt felBörjar redan leta poteniella ursäkter? Nu blir det apelsinlack till herrn.
Nåja, under 1.40 borde jag fixa förutsatt att klarlacken blir så där slät och fin som jag hoppas.
Det är ju SÅÅÅ mycket mer än det som måste stämma
Golvet i tältet ska passa, Tankfoamet ska släppa igenom "rätt mängd" soppa, pirellidäcken ska hålla hela racet, bromsbackarna ska bevisa om du köpt rätt modell.... å hur var det nu??? 95 oktan eller V-power???
För att inte tala om valet av olja & filter, vindmotståndet i hjälmen, fladder i ställ och handskar, ryggskydd som skaver, visir som immar igen, nyrakad bröskorg, pung & smalben för lättare vikt, stomp-padsen som tar i överallt. va faan var det nu för däckstryck, var det samma på regndäcken mm. mm.
Nervös ännu???
Alla tjuvtricks jag kan komma på är lovliga.
(obs på ordet "jag", håll dig i skinnet nu )
Men visst, stämmer allt så borde 1,40 vara inom räckhåll för dig.
Kan bara säga Tyvärr...........
I år ÄR det mitt år... dvs, kör du 1,40 MÅSTE/SKA jag köra 1:39,99
Slaget om snabbast i Världsmetropolen Kungsängen har startat, bara bästa ursäkten kan underlätta en ev. svidande förlust. (ingen av ovan kan räknas in )
Må bäste bullshitter vinna
(så med björn.e i mitt team, borde jag vara oslagbar )
Ex på ursäkter som godtas:
Jag hade ju inget golv i mitt tält, det var någon som prutade ner det så billigt att jag inte hade råd med V-power.
Best of luck!
//
Benny
Snabbast i Kungsängen 2006-2007va )
Jag var nere i hans garage häromdagen och jag tror faktiskt att min lack blir snabbare. Lossade lite bultar här och där så vi får väl se om han klarar första kurvanHar hört ryktesvägen att benny har dubbla lager klarlack med mellanslip... han blir grymt snabb!!!
Var inte så säker på det....Jag var nere i hans garage häromdagen och jag tror faktiskt att min lack blir snabbare. Lossade lite bultar här och där så vi får väl se om han klarar första kurvan
Har hört ryktesvägen att benny har dubbla lager klarlack med mellanslip... han blir grymt snabb!!!
Såså, nu kommer pappa snart och fixar biffenVar inte så säker på det....
Några 1.40 eller bättre tider hade jag inte räknat med för att hänga med dig i alla fall Men gammal är äldst så undrens tid är inte förbi ännu
Eran nya hoj är ju så van att köra 1:40 tider att allt du behöver göra är att hålla i styret, så hittar hojen dom tiderna av sig själv
Den går ju ungefär dubbelt så fort, överallt, jämfört med er 600 från förra året.
5 dagar kvar till 1:a testet... Satan va skoj vi ska ha!!
//
Benny
Så j-vla sne som den är så hittar den nog, osäkert vart dock, förmodligen inte dit föraren tänkt i alla fall.
Ser fram emot söndag, du kan väl vinka när du kör om på rakan, alltid trevligt med folk som är artiga. Själv har jag känsla att jag kommer få öva motstyrning... på rakan.
Nu får du allt förklara dig, är det nått fel på hojen?
//
Benny
Å var var Gottis i onsdags då? Solen sken på Falken, men inte fanken var han där och tränade... Man vinner inga rejs hemma i soffan!!! Om du läser det här Gottis, så måste du komma igång nu så du lär dig banan nån gång!
/#23
Ska bli skoj som f*n5 dagar kvar till 1:a testet... Satan va skoj vi ska ha!!
Det beror på om jag släpper iväg hans kåpor.2874960Ska du köra på HET's bandag?
//
B
Japp!Ska du köra på HET's bandag?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari