ROooKkieEe vM 07

sandstream

Guest
Kan bara säga Tyvärr...........
I år ÄR det mitt år... dvs, kör du 1,40 MÅSTE/SKA jag köra 1:39,99
Några 1.40 lär det inte bli, den talangen har jag inte :huvet
Är du lika snabb ute på banan som du är här på SH så klarar du 1,40 lätt utan klarlack:D :D :hihi :rofl
jAg KÖr jEEttte fort :yoparty
Med ~90 bakhjulspållar går det att köra 35-tider på a-torp :tungan
Tider med mopeder räknas inte, det är fusk :hihi
Börjar redan leta poteniella ursäkter? :mad: Nu blir det apelsinlack till herrn.
Allt kommer att vara ditt fel :mad:

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
CBR600RR -08
Är det Gottis tider ni tjafsar om eller är det såna tider som registreras av transpondern? I så fall får jag väl helt enkelt göra en t-benstek i Hansen på dig, för mig blir du inte av med i första taget.
Några 1.40 eller bättre tider hade jag inte räknat med för att hänga med dig i alla fall :gnissla Men gammal är äldst :arsele så undrens tid är inte förbi ännu :pannkyss

Det är ju SÅÅÅ mycket mer än det som måste stämma
Golvet i tältet ska passa, Tankfoamet ska släppa igenom "rätt mängd" soppa, pirellidäcken ska hålla hela racet, bromsbackarna ska bevisa om du köpt rätt modell.... å hur var det nu??? 95 oktan eller V-power???

För att inte tala om valet av olja & filter, vindmotståndet i hjälmen, fladder i ställ och handskar, ryggskydd som skaver, visir som immar igen, nyrakad bröskorg, pung & smalben för lättare vikt, stomp-padsen som tar i överallt. va faan var det nu för däckstryck, var det samma på regndäcken:va mm. mm.

Nervös ännu???
Alla tjuvtricks jag kan komma på är lovliga.
(obs på ordet "jag", håll dig i skinnet nu:D )

Men visst, stämmer allt så borde 1,40 vara inom räckhåll för dig.:gnissla :gnissla

Kan bara säga Tyvärr...........
I år ÄR det mitt år... dvs, kör du 1,40 MÅSTE/SKA jag köra 1:39,99

Slaget om snabbast i Världsmetropolen Kungsängen har startat, bara bästa ursäkten kan underlätta en ev. svidande förlust. (ingen av ovan kan räknas in:arsele )

Må bäste bullshitter vinna:sissy
(så med björn.e i mitt team, borde jag vara oslagbar:D :D )

Ex på ursäkter som godtas:
Jag hade ju inget golv i mitt tält, det var någon som prutade ner det så billigt att jag inte hade råd med V-power.

Best of luck!
//
Benny
Snabbast i Kungsängen 2006-2007:)va )

sandstream

Guest
Har hört ryktesvägen att benny har dubbla lager klarlack med mellanslip... han blir grymt snabb!!!
Jag var nere i hans garage häromdagen och jag tror faktiskt att min lack blir snabbare. Lossade lite bultar här och där så vi får väl se om han klarar första kurvan :cdevil

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
:)

Några 1.40 eller bättre tider hade jag inte räknat med för att hänga med dig i alla fall :gnissla Men gammal är äldst :arsele så undrens tid är inte förbi ännu :pannkyss

Eran nya hoj är ju så van att köra 1:40 tider att allt du behöver göra är att hålla i styret, så hittar hojen dom tiderna av sig själv:D

Den går ju ungefär dubbelt så fort, överallt, jämfört med er 600 från förra året.

5 dagar kvar till 1:a testet... Satan va skoj vi ska ha!!
//
Benny

Ballou

300 pounds of heavenly joy
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
CBR600RR -08
Så j-vla sne som den är så hittar den nog, osäkert vart dock, förmodligen inte dit föraren tänkt i alla fall.:rolleyes:
Ser fram emot söndag, du kan väl vinka när du kör om på rakan, alltid trevligt med folk som är artiga. Själv har jag känsla att jag kommer få öva motstyrning... på rakan.:gnissla

:)

Eran nya hoj är ju så van att köra 1:40 tider att allt du behöver göra är att hålla i styret, så hittar hojen dom tiderna av sig själv:D

Den går ju ungefär dubbelt så fort, överallt, jämfört med er 600 från förra året.

5 dagar kvar till 1:a testet... Satan va skoj vi ska ha!!
//
Benny

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet
Så j-vla sne som den är så hittar den nog, osäkert vart dock, förmodligen inte dit föraren tänkt i alla fall.:rolleyes:
Ser fram emot söndag, du kan väl vinka när du kör om på rakan, alltid trevligt med folk som är artiga. Själv har jag känsla att jag kommer få öva motstyrning... på rakan.:gnissla

Nu får du allt förklara dig, är det nått fel på hojen?

//
Benny

Buspojke

Professional skirt-chaser
Gick med
31 Jul 2005
Hoj
Briggs & Stratton
Träsket har ju dooooserade kurvor, där är det väl lätt att köra 1:40 med 1000cc..? Jag kör ju 1:45 med min lilla 600-moppe (å så jävla usel som jag är så...).

Å var var Gottis i onsdags då? Solen sken på Falken, men inte fanken var han där och tränade... Man vinner inga rejs hemma i soffan!!! Om du läser det här Gottis, så måste du komma igång nu så du lär dig banan nån gång! :D

/#23

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema

Å var var Gottis i onsdags då? Solen sken på Falken, men inte fanken var han där och tränade... Man vinner inga rejs hemma i soffan!!! Om du läser det här Gottis, så måste du komma igång nu så du lär dig banan nån gång! :D

/#23

Apapa i onsdags va det mek som gällde och fixa saker inför Polen nu blir det två dagar på Gälleråsen sen 4 dagar på ponza

Den där jävla oval banan där nere blir det inte mycket köra på i sommar Hate it :mad:

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping