ROooKkieEe vM 07

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Jaha nu är det inte många dagar kvar till premiären på Anderstorp, hur många i R600 förutom Magnus har fått kalla fötter och inte vågar dyka upp? :arsele

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Jaha nu är det inte många dagar kvar till premiären på Anderstorp, hur många i R600 förutom Magnus har fått kalla fötter och inte vågar dyka upp? :arsele

Jag skall ju förfan föda barn!!!! (eller inte jag men... ja)

Jag kommer att krossa dig på övriga banor :arsele Bara så att du vet. Dessutom på en sur gammal R6:a utan supersportmotor numera :(

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S

Är man inte på ett sjukhus för att du ska slippa vara med? Kör dit henne imorgon och åk ner till garaget.

Du(?) har ju gjort henne på smällen, räcker inte det?

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Efter Anderstorp i söndags vill vi även höra vad alla gökur stannade på! Min laptimer censurerade mina tider, stod endast 1:4X:XX :rolleyes: eller nåt... får skylla på ny hoj, vinda bromskivor och att man inte kört hoj sedan 17 juli förra året :)

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Efter Anderstorp i söndags vill vi även höra vad alla gökur stannade på! Min laptimer censurerade mina tider, stod endast 1:4X:XX :rolleyes: eller nåt... får skylla på ny hoj, vinda bromskivor och att man inte kört hoj sedan 17 juli förra året :)

Kom igen nu om du inte skriver ut tiden skriver ju ingen annan heller :)

Här på rookie delen måste det väl ändå vara OK att diskutera tider utan att det anses fult!

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750

Detta tolkas automatiskt som 1.49:99. :tungan

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Ok håll i er!! 1.48, det är lika bra ni lämnar WO allihopa på SM :D :huvet

Ok då spöade du mig, jag körde som bäst 1.48,885 och det var varvet innan jag kraschade. OM jag inte kraschat, DÅ hade det nog blivit bättre, hade säkert blivit 1.46.nångtin, garanterat! ;)

sandstream

Guest
Jag hade en nya laptimer och den har redan reklamerats. Fanstyget gick för fort och stannade inte tiden när den skulle. Med min gamla laptimer hade det lätt blivit tider under 1.45 :rolleyes:

Trist att man inte kör tvåtakt, då hade man kunna skylla på en vind kolv eller nåt sånt och sluppit ställa upp. Nu måste man istället förnedra sig och bli hånad flera månader framöver :gnissla

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R

Jag kommer att krossa dig på övriga banor :arsele Bara så att du vet. Dessutom på en sur gammal R6:a utan supersportmotor numera :(

Den bortförklaringen hade du planerat bra för 9 månader sen...:hihi

Välkommen till Sviestad så ska jag visa dig runt banan. :tummenupp

Och spyans R600-rekord håller kanske ett år till...:gnissla

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Den bortförklaringen hade du planerat bra för 9 månader sen...:hihi

Välkommen till Sviestad så ska jag visa dig runt banan. :tummenupp

Och spyans R600-rekord håller kanske ett år till...:gnissla

Ja det gäller att planera sina ursäkter i tid hehehe...

Vad skall jag på en asfalterad ko-stig att göra. Nä det är bättre att vi leker på Falkenberg. Jag skall visa dig hur man tar högfartan på ett snabbt och "effektivt" vis :)

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Ja det gäller att planera sina ursäkter i tid hehehe...

Vad skall jag på en asfalterad ko-stig att göra. Nä det är bättre att vi leker på Falkenberg. Jag skall visa dig hur man tar högfartan på ett snabbt och "effektivt" vis :)

Ju smalare bana det är desto mer sport att hålla sig kvar på den, fast det kanske inte är så bra för dig med tanke på högfartan på Falkenberg. :va

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Ju smalare bana det är desto mer sport att hålla sig kvar på den, fast det kanske inte är så bra för dig med tanke på högfartan på Falkenberg. :va

Nä inte bra :näsblod

Skall försöka komma ner och titta på er när ni leker på Torpet. Hoppas att ni slipper regnet iår.

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
små glin :arsele jag med ny hoj inte en bromsning som stämde låg på stadiga 1:42+ tider, äta 600:eek:r på rakan var annars ganska så kul. Fan kanske skulle ställa upp :va

björn

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping