Str3 R
Guest
Nu har jag varit på Rosen och fikat några ggr och slås varje gång av att det är färre hojförare där i år. Var är alla?
Kör runt kanske?Nu har jag varit på Rosen och fikat några ggr och slås varje gång av att det är färre hojförare där i år. Var är alla?
Kör vidare till eldtomta. Bättre fika, och en anledning att köra lite längre.
Bättre priser också?
103:- -10% för en räkmacka
Men de är godare!
Fast jag gillar inte skaldjur å andra sidan.
Tacopaj.... mmmFast då har de pajer som är tvärgoda!
Kvaliteten ned och priserna upp, sedan verkar de nöjda med att låta lykra/spandexfolket ta över så jag tog principbeslut förra säsongen att göra mina pitstops på andra fik.
Det har väl alltid varit hojåkare och cyklister på Rosenhill? Jag började fika där i lykra, så det är mig ni vill köra över f.ö., och stod och gjorde ett snabbt överslag någon gång för 8-10 år sedan om det var hojarna eller cyklarna på parkeringen som totalt var värda mest. Det var inte uppenbart den gången.
Ok det jag såg var fel och det du såg var rätt, förlåt.För 8-10 år sedan var hojåkarna i klar majoritet. Man kunde vila ögonen på tjogtals med hojar...och en och annan dam i läder
Största bekymret var när galleristen blev sur för att det var hojar överallt !
Vad det gäller värdet på tvåhjulingarna så har du tokfel, men det vet du nog själv med.
Jag vill INTE köra över en cyklist jag vill slippa trängas med dom !!!
(Både på fik och vägarna)
Det har väl alltid varit hojåkare och cyklister på Rosenhill? Jag började fika där i lykra, så det är mig ni vill köra över f.ö., och stod och gjorde ett snabbt överslag någon gång för 8-10 år sedan om det var hojarna eller cyklarna på parkeringen som totalt var värda mest. Det var inte uppenbart den gången.
Cyklister dödas varje år i sammanstötningar med tung trafik. Jag påminner mig om ett svar från en sopåkare, -Inte F-N stannar jag för en cyklist! Och han skojade inte.Det är ganska få som vill köra över cyklister. De flesta vill dock ta sig förbi vilket i vissa fall försvåras av att några envisas med att cykla 3-5 i bredd på vägen. Det kan bli lite irriterande om det är många möten, men i övrigt så är det ju inga problem?
För 8-10 år sedan var hojåkarna i klar majoritet. Man kunde vila ögonen på tjogtals med hojar...och en och annan dam i läder
Största bekymret var när galleristen blev sur för att det var hojar överallt !
Vad det gäller värdet på tvåhjulingarna så har du tokfel, men det vet du nog själv med.
Jag vill INTE köra över en cyklist jag vill slippa trängas med dom !!!
(Både på fik och vägarna)
Alltså bilister som sprejar mig med spolarvätska när jag sitter på hojen.. dom brukar inte tycka det är lika kul när man kör upp bredvid dom när dom stannat.Asså, jag var där i morse och åt en räkmacka och surrade lite med ägaren, helt ok men alldeles för få hojar.
Det enda jag fick lyssna på var några cyklisters gnäll över elaka bilister, jojo, som man bäddar får man smaka på spolarvätska
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|