Men hallå! Rossi har ju varit skadad. Då kan man inte vara en värdig vinnare hur många race man än vinner
jörgen spöade rossi innan skadan..
Men hallå! Rossi har ju varit skadad. Då kan man inte vara en värdig vinnare hur många race man än vinner
Alla vet att Rossi är bäst egentligen. Reglerna borde ändras så att man inte kör några race om Rossi är skadad. :rossifuckojörgen spöade rossi innan skadan..
Kom på en stor nackdel med att Rossi ska köra Ducati. Racingforumets trådar om MotoGP-racen kommer att fyllas med Arai-fans
Tror inte det spelar någon roll. Arai-fansen kommer att fylla trådarna med hyllningar eller bortförklaringar. Tänk bara på hur de var när Bayliss körde WSBK,Om han nu lyckas, ja.
Tänk bara på hur de var när Bayliss körde WSBK,
Jomensatt, det kommer att gå att köpa en kopia av MotoGP-racern, enda skillnaden kommer vara att gatcykeln har strålkastare. Jorasattdääää.....
...förhoppning att Ducati kan få samma utveckling som för Yamaha.
Nu är jag inte Ducatiägare så jag kan ha fel men:
Ducati har redan fördubblat serviceintervallen på 1098 från 600 mil till fantastiska ca tusen? "Imponerande" men jag gissar att man kan tacka desmofyran för detta?
"No great suprise, but Yamaha just confirmed to MCN that Jerry Burgess and all of Rossi's crew WILL go to Ducati next season."Är det klart att Jeremy och resterande teampersonal följer med Rossi?
Enligt MCN verkar det vara klart...
"Burgess and the rest of Rossi’s loyal crew will all quit Yamaha at the end of the 2010 campaign to join Rossi at Ducati."
http://www.motorcyclenews.com/MCN/s...p1410-burgess-crucial-for-ducati-says-doohan/
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|