Öhhhhhhhhhhhhhh... du påstår alltså att Nicky presterar på Duccen?
Okej...
Visst är det jättejobbigt
Öhhhhhhhhhhhhhh... du påstår alltså att Nicky presterar på Duccen?
Okej...
Det vore sjukt skoj med Rossi på en Ducce! Som Edwards säger behövs det blandas om lite.
Varför byta till ett Loosermärke !!! ???
Det gick ganska bra sist, n'est pas?Varför byta till ett Loosermärke !!! ???
Appropå det, Hur går det för Aprilia i MotoGP?
Själv håller jag stenhårt på Arai.
Själv håller jag stenhårt på Arai.
Jag håller själv på Alpine Stars och AGV, vilket innebär att jag varje race hoppas att Hector Barbera ska vinna, men det gör han ju aldrig. Trist som fan. Men det ryktas att Pedrosa ska gå över från Arai till AGV till 2011!!Själv håller jag stenhårt på Arai.
Fast Barbera kör ju Airoh så hur fan kan du heja på honom?Jag håller själv på Alpine Stars och AGV, vilket innebär att jag varje race hoppas att Hector Barbera ska vinna, men det gör han ju aldrig. Trist som fan. Men det ryktas att Pedrosa ska gå över från Arai till AGV till 2011!!
Han har stora möjligheter att lyckas i Ducati, speciellt om han tar med sig Burgess. Risken att hans stallkamrat snor titeln framför näsan på honom med samma material är nära noll. Bättre betalt.Rossi har inget att vinna på att gå till en röd hoj.
Jag håller egentligen på Michelin, har spenderat mitt liv på att efterlikna Bibendum. Tyvärr så åkte de ju ur MotoGP så nu får jag hålla på NGK, kör så det slår gnistor om det!
Rossi har inget att vinna på att gå till en röd hoj.
Det kan inte bli mer gay än Valencia 2003 ändå.Rossi blir ju odödligast av odödliga om han skulle lyckas ta hem det med Ducati &så. Däremot känns det knepigt att föreställa sig honom i det gayiga röda skinstället.
Det blir lätt så när man kan och vet alltFast Barbera kör ju Airoh så hur fan kan du heja på honom?
Mugello 2001 på god andraplats.Det kan inte bli mer gay än Valencia 2003 ändå.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|