Rossi kör Ducati 2011

Petai

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2008
Hoj
Snabbare än förra!
Appropå det, Hur går det för Aprilia i MotoGP?:rolleyes:

Tror att han menade inom MotoGP.. Var nog inte menat till er som kör Gatducati :tungan Rossi har ju trots allt presterat bra på Yamaha, men det ska bli kul att se honom ihop med ett italienskt märke.. Nu firar säkert hela Italien :gnissla

Aprilia har väl presterat bra i 125 å 250? :)

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Är inte så jäkla sugen att göra inlägg i "racing-trådarna" längre. Men Rossi till Ducati borde vara en logisk strategi. Dock tror jag att Rossi är, kanske inte slut som förare men på väg, sämre kort än t ex Lorentzo.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Rossi till Ducati.

Jomenvisst... :rolleyes:

Han har aktivt valt bort Ducati under hela sin 500/MotoGP-tid. Han har uttryckligen sagt att han avser att avsluta sin karriär hos Yamaha. Visst kan drömmen om Rossi på Ducati vara sann, men jag tror det först när Rossi själv berättar om det. Och knappt då.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag håller själv på Alpine Stars och AGV, vilket innebär att jag varje race hoppas att Hector Barbera ska vinna, men det gör han ju aldrig. Trist som fan. Men det ryktas att Pedrosa ska gå över från Arai till AGV till 2011!!

:yoparty
Fast Barbera kör ju Airoh så hur fan kan du heja på honom? :va

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Jag håller egentligen på Michelin, har spenderat mitt liv på att efterlikna Bibendum. Tyvärr så åkte de ju ur MotoGP så nu får jag hålla på NGK, kör så det slår gnistor om det!

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
Jag håller egentligen på Michelin, har spenderat mitt liv på att efterlikna Bibendum. Tyvärr så åkte de ju ur MotoGP så nu får jag hålla på NGK, kör så det slår gnistor om det!

Rossi har inget att vinna på att gå till en röd hoj.

Jag höll &så på Michelin. Så nu håller jag på dom som har 1,5 kg kalltryck bak, ..fast det är skitsvårt att hitta info om det.

Rossi blir ju odödligast av odödliga om han skulle lyckas ta hem det med Ducati &så. Däremot känns det knepigt att föreställa sig honom i det gayiga röda skinstället.

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Rossi blir ju odödligast av odödliga om han skulle lyckas ta hem det med Ducati &så. Däremot känns det knepigt att föreställa sig honom i det gayiga röda skinstället.
Det kan inte bli mer gay än Valencia 2003 ändå.

Rossi och Hayden team:ar upp igen i var sin Pölsemannenoverall kan säkert bli vackert :D

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...