Too little, too late.Avanti skrev:till och med...
Too little, too late.Avanti skrev:till och med...
Avanti skrev:till och med...
Visst e grabben skicklig på hojen men ge honom inte 2006-års guldbuckla ännu. Det vore ju alldeles förfärligt boring om segern var så given. Vem vet, kanske Melandri visar sig vara tronarvinge redan nästa år....Gustav O skrev:Den som blir mästare 2007 kommer alltid leva med "han blev mästaren mest eftersom Rossi slutat..." Inte så kul kanske.
Inget är ju vunnet ännu men det mesta talar för ROssi även 2006 med Melandri som den största utmanaren.Ymmot skrev:Visst e grabben skicklig på hojen men ge honom inte 2006-års guldbuckla ännu. Det vore ju alldeles förfärligt boring om segern var så given. Vem vet, kanske Melandri visar sig vara tronarvinge redan nästa år....
Stavas t o mGustav O skrev:Tom. = till och med.
Nix.LocDog skrev:Stavas t o m
Det är ett helt nytt reglemente i Formel 1 nästa år, nya förutsättningar för alla.Gixxer 1000 skrev:Det är nog att ta ut segern i förskott, att han skulle tillhöra det övre skiktet, det får han nog bevisa först, konkurrensen är stenhård och bilen är inte speciellt bra, inte just nu iaf. Tom Schumacher ser ut som en medelmåtta i den och gör hårresande misstag när han inte har fritt framför sig. Hoppas för Rossis skull att det inte tar över 20 år igen för Ferrari att få ordning på bilen
he he ja just de, t.o.m. punkterGustav O skrev:Nix.
t.o.m.
I Sverige är det ok att skriva på båda sätten, i engelskan däremot ska det vara punkter har jag fått lära mig.Gustav O skrev:Nix.
t.o.m.
pungter heter det!Neutral skrev:I Sverige är det ok att skriva på båda sätten, i engelskan däremot ska det vara punkter har jag fått lära mig.
Titta i SAOL under förkortningar och där står det att alla förkortningar kan också skrivas utan punkt men jag var ju tvungen att vara petig.Neutral skrev:I Sverige är det ok att skriva på båda sätten, i engelskan däremot ska det vara punkter har jag fått lära mig.
SAOL är inte precis det mest kvalificerade hjälpmedel att konsultera för typografi. Förkortningar skrivs i de flesta fall med punkt.Gustav O skrev:Titta i SAOL under förkortningar och där står det att alla förkortningar kan också skrivas utan punkt men jag var ju tvungen att vara petig.
Jag fick lära mig vara extra petig i skolan. Om man t.ex. skall förkorta, vilket man skall undvika, och det är tre eller fler ord eller stavelser som ingår i förkortningen så kan man utelämna punkter, vid färre stavelser eller ord skall man inte utelämna punkterna.Gustav O skrev:Titta i SAOL under förkortningar och där står det att alla förkortningar kan också skrivas utan punkt men jag var ju tvungen att vara petig.
Wagge skrev:Haha vilken ful bild!
Hoztic skrev:Tom Schumacher?
Jag tror iaf att han skulle kunna klara sig bra, han är kall och får nog den uppbackning han behöver för att lära sig köra. Ett känt namn är värt ganska mycket när sponsorpengarna ska dras in!
Nog skulle jag kunna ställa upp på bli det ;PGustav O skrev:Den som blir mästare 2007 kommer alltid leva med "han blev mästaren mest eftersom Rossi slutat..." Inte så kul kanske.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|