Det där är tiderna för laget, de körde två och två. Vad flera av oss är intresserad av är de individuella varvtiderna för att kunna se tex hur fort Rossi, Dovi och Biaggi körde.Sett inlägg nr 34 en bit upp?
Det där är tiderna för laget, de körde två och två. Vad flera av oss är intresserad av är de individuella varvtiderna för att kunna se tex hur fort Rossi, Dovi och Biaggi körde.Sett inlägg nr 34 en bit upp?
Ingen behöver ifrågasätta Alatalos uppgifter efter den filmsnutten iallafall.P€RRA;5687342 skrev:En video där Vale kör cross:
Har du ju rätt i. Trodde det var sju totalt, varav två i 125 och 250.Fem? Sist jag kollade hade han vunnit sju.
Sett inlägg nr 34 en bit upp?
Vad tror du själv? Jag tror att den som har vunnit fem MotoGP-titlar och kör ifrån eliten i SuperMotard-VM utan att ha tränat även är ganska snabb på en crosshoj. Troligen snabbare än "en hygglig svensk motionär".
Hur är det, närmare bestämt?Tyvärr alla rr killar så är det bara.
Hur är det, närmare bestämt?
”Jean Michel Bayle was one of the most successful riders of his era, achieving success at the highest levels in both motocross and road racing. After winning FIM 125cc motocross world championship in 1988 and the 250cc motocross world championship in 1999, he entered the 250cc road racing World Championship with the Aprilia factory team for the 1994 season, moving up to the 500cc class riding for Kenny Roberts-Yamaha. He scored points twice in 1999 and managed two poles in the 500cc division but never managed to finish on the podium. Bayle suffered serious injuries during the 2002 MotoGP season, and after only two starts with the Yamaha team, retired from road racing.”
motogp.com
Hur är det, närmare bestämt?
”Jean Michel Bayle was one of the most successful riders of his era, achieving success at the highest levels in both motocross and road racing. After winning FIM 125cc motocross world championship in 1988 and the 250cc motocross world championship in 1999, he entered the 250cc road racing World Championship with the Aprilia factory team for the 1994 season, moving up to the 500cc class riding for Kenny Roberts-Yamaha. He scored points twice in 1999 and managed two poles in the 500cc division but never managed to finish on the podium. Bayle suffered serious injuries during the 2002 MotoGP season, and after only two starts with the Yamaha team, retired from road racing.”
motogp.com
Ditt förtydligande var inte precis övertydligt.Nästan rätt men inte riktigt det som förklarades tidigare
Fast det Munken skrev var att man inte är snabb i motocross om man bara har kört RR. Att gå från motocross till RR och vara snabb finns det massor av exempel på men inte tvärtom. Bayle började med motocross och gick sedan över till RR. Jag vet ingen som börjat med RR och sedan gått över till motocross och varit snabb direkt.Hur är det, närmare bestämt?
”Jean Michel Bayle was one of the most successful riders of his era, achieving success at the highest levels in both motocross and road racing. After winning FIM 125cc motocross world championship in 1988 and the 250cc motocross world championship in 1999, he entered the 250cc road racing World Championship with the Aprilia factory team for the 1994 season, moving up to the 500cc class riding for Kenny Roberts-Yamaha. He scored points twice in 1999 and managed two poles in the 500cc division but never managed to finish on the podium. Bayle suffered serious injuries during the 2002 MotoGP season, and after only two starts with the Yamaha team, retired from road racing.”
motogp.com
Fast det Munken skrev var att man inte är snabb i motocross om man bara har kört RR. Att gå från motocross till RR och vara snabb finns det massor av exempel på men inte tvärtom. Bayle började med motocross och gick sedan över till RR. Jag vet ingen som börjat med RR och sedan gått över till motocross och varit snabb direkt.
Men man kan tycka att en text med så mkt faktafel inte hör hemma på motogp.com.
Ditt förtydligande var inte precis övertydligt.
Men man kan tycka att en text med så mkt faktafel inte hör hemma på motogp.com. 1996 tog han 110 poäng och startade från första startled fyra gånger. En gång från pole.
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |
|
GGN-träning med Stark Varg!
Nu gäller den sista finslip... |
|
Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?
Efter en längre tids förhan... |
|
Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |