Rossis privatliv?

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Kan ju vara så att han är ett svin privat. Inte för att han framstår som det men vem fan trodde kungen kn*lla runt?

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
"Snubblade han inte olyckligt" o ramla igenom ett glasbord, skar upp fossingen för nåt år sen på off-season'en?! :fyllisar

GasRasare

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2010
Hoj
GSXR 1100 -86
vem fan trodde kungen kn*lla runt?

Men knugens eventuella vänsterprassel har det ju debatterats om sedan långt innan jag föddes t.om.
Jag har alltid haft uppfattningen att han alltid varit lite "festprisse" med allt vad det innebär... :D

Sorry för OT!

OnT: Rossi lever väl fortfarande för sina tvåhjulingar. Inte många som har den passionen efter så många år i den absoluta toppen. Det är för mig den egenskap som på något sätt gör honom till en sådan levande legend som han är.

Kneedrag

Guest
jag är nyfiken. kanske för att jag är tjej ;). he he.

Jag tror han är en pojkpojk .
Hur skulle det se ut om allas sponsorfavorit och publikfavorit som har mest lön dessutom ligger med killar o nojsar. Tror inte det skulle vara poppis och inte bra för motogp enligt motogp själva kasnke de tycker att dt skulle förstöra mer än vara sporten till hjälp.
Aja alltid kul att spekulera vi får säkert veta när rossi avslutat karriären hur det ligger till.

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Det är år 2012 nu. Är det verkligen någon som skulle bry sig?

Hur skulle det se ut om allas sponsorfavorit och publikfavorit som har mest lön dessutom ligger med killar o nojsar. Tror inte det skulle vara poppis och inte bra för motogp enligt motogp själva kasnke de tycker att dt skulle förstöra mer än vara sporten till hjälp.
Aja alltid kul att spekulera vi får säkert veta när rossi avslutat karriären hur det ligger till.

sark

Bitter och otrevlig
Gick med
31 Jan 2008
Hoj
r6
Det är år 2012 nu. Är det verkligen någon som skulle bry sig?

Sverige är ganska långt framme på den fronten, Italien tex är inte riktigt lika öppna. Vill minnas att någon kommenterade Berlusconis affär med en minderårig flicka med "han är iallafall inte bög".

edit: Rättelse.

Last edited:

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Jag tror att han antingen 1) är gay, eller 2) knullar så jävla mycket brudar hela tiden att alla andra är typ gay i jämförelse. Skulle ta mig fan inte förvåna om han hinner med att avverka ett par paraplybrudar mellan race och prisutdelning och därför är så jäkla glad hela tiden.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250

Han har texten WLF på alla sina ställ.

Viva La Figa," Italian for "Long Live Pussy."

:tummenupp

Lodet

Today it´s win or hospital !
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
ST3R
Han har texten WLF på alla sina ställ.

Viva La Figa," Italian for "Long Live Pussy."

:tummenupp

Jag kan har fel men tror mig hört att just den där raden "viva la figa" kom till i en tid då italienska pressen spekulerade och gick på högvarv kring Rossis sexuella läggning!
Som ett svar typ...

Kan Iof har fel men hört det någonstans

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Men då undrar jag inte vem han sätter på alternativt blir påsatt av?
Tråden skapades och den första man tänker på är PAPPARAZZI-Varning.

Och ändå måste du in och kommentera?!?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Sverige är ganska långt framme på den fronten, Italien tex är inte riktigt lika öppna. Vill minnas att någon kommenterade Berlusconis affär med en minderårig flicka med "han är iallafall inte bög".

Skulle Rossi vara gay skulle jag kommentera det med "han knullar åtminstonde inte minderåriga flickor, som Berlusconi"

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Med tanke på IKEAs framgångar med sin homokampanj i Italien, så är det inte omöjligt att Rossi skulle tjäna ännu mer som tösapåg.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Jag kan har fel men tror mig hört att just den där raden "viva la figa" kom till i en tid då italienska pressen spekulerade och gick på högvarv kring Rossis sexuella läggning!
Som ett svar typ...

Kan Iof har fel men hört det någonstans

Nej, WLF är en hyllning till Sete Gibernau som han haft på skinnflärpen över dragkedjan sedan han och Setes sammandrabbning i sista kurvan på sista varvet på Jerez 2005.

Setes uppförande i efterspelen till denna incident medförde att Rossi ville lägga till "VLF" på skinnstället - alltså "Viva La Figa". Dock fick han inte ha det för Dorna då de fick reda på vad det stod för, så då ändrade Rossi det till "WLF" som han har än idag. Det extra "V":et står då för de två "V":na i "Viva".

Allt detta förklaras ingående i dokumentären "Faster & Faster" av Rossi.

För att knyta an till trådens ämne så skiter jag blankt i Rossis privatliv, det är hans motorcykelåkning jag är intresserad av.

Om han sedan framstjärt eller bakstjärt är totalt ovidkommande.
Dock tror jag på det senare om jag nu skulle spekulera. :rolleyes:

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
har för mig han gillar att dricka drinkar på sin båt vid Ibitza så han kan nog om han vill..

Visst fan!

När du nämner det, var det inte då han blev utskrattad av yacht-eliten, när han kom dragandes med en nybörjarjolle i 45-fotsklassen?

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Kom en film nyligen med Rossi som var filmat med och av sina kompisar när dom kör hoj (såklart) på Rossis ranch.

Men just det faktum att filmen var privat från Rossis fritid har gett reaktion då detta inte hänt tidigare att han gått ut som sig själv som privat på film (han är annars GP-föraren Rossi)

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Hoj
Dnepr
Kul tråd. Bra idé. :)

Är ju en relevant fråga – vad säger det om Rossi att han under alla år av stenhård mediabevakning inte har haft en enda längre relation? Det är trots allt väldigt ovanligt för en 33-årig man utan varken social fobi eller några fysiska eller intellektuella tillkortakommanden. Visst, han har säkert haft köttsligt utbyte med massor av vackra unga kvinnor, men att vid 33 år inte ha haft en enda längre seriös relation – det är klart udda. Kolla på de andra förarna: trots deras konstiga arbete så har de en kvinna som väntar i depån eller hemma. I alla fall ibland. Så varför inte Rossi? "Han vill inte", skulle en del säga. Nej, uppenbarligen inte. Men det är ju svaret på frågan varför han inte vill som vi vill ha besked om i den här tråden. Kanske är han bara skenbart normal? Kanske står det inte helt rätt till i skallen på Vale? Det var lite tillspetsat. Jag menar – han kanske har Aspergers syndrom (lindrig autism) med de typiska symtom som följer med det: normal (eller till och med hög) begåvning, men svårt att se andra människors perspektiv och förstå hur andra känner och heller inte så intresserad av vad andra känner eller tänker. Få intressen som man är väldigt insnöad i. Stort behov av rutiner som inte förändras, då funkar man inte alls. Det skulle förklara varför han inte är intresserad av nära relationer. En hypotes...

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring