rallyfisken
Eleganten i från vidderna.
Kan ju vara så att han är ett svin privat. Inte för att han framstår som det men vem fan trodde kungen kn*lla runt?
har för mig han gillar att dricka drinkar på sin båt vid Ibitza så han kan nog om han vill..Kan ju vara så att han är ett svin privat. Inte för att han framstår som det men vem fan trodde kungen kn*lla runt?
vem fan trodde kungen kn*lla runt?
Kan ju vara så att han är ett svin privat. Inte för att han framstår som det men vem fan trodde kungen kn*lla runt?
jag är nyfiken. kanske för att jag är tjej . he he.
Jag tror han är en pojkpojk .
Hur skulle det se ut om allas sponsorfavorit och publikfavorit som har mest lön dessutom ligger med killar o nojsar. Tror inte det skulle vara poppis och inte bra för motogp enligt motogp själva kasnke de tycker att dt skulle förstöra mer än vara sporten till hjälp.
Aja alltid kul att spekulera vi får säkert veta när rossi avslutat karriären hur det ligger till.
Det är år 2012 nu. Är det verkligen någon som skulle bry sig?
jag är nyfiken. kanske för att jag är tjej . he he.
Jag tror han är en pojkpojk .
Hur skulle det se ut om allas sponsorfavorit och publikfavorit som har mest lön dessutom ligger med killar o nojsar. Tror inte det skulle vara poppis och inte bra för motogp enligt motogp själva kasnke de tycker att dt skulle förstöra mer än vara sporten till hjälp.
Aja alltid kul att spekulera vi får säkert veta när rossi avslutat karriären hur det ligger till.
Han har texten WLF på alla sina ställ.
Viva La Figa," Italian for "Long Live Pussy."
Men då undrar jag inte vem han sätter på alternativt blir påsatt av?
Tråden skapades och den första man tänker på är PAPPARAZZI-Varning.
Sverige är ganska långt framme på den fronten, Italien tex är inte riktigt lika öppna. Vill minnas att någon kommenterade Berlusconis affär med en minderårig flicka med "han är iallafall inte bög".
edit: Rättelse.
Sverige är ganska långt framme på den fronten, Italien tex är inte riktigt lika öppna. Vill minnas att någon kommenterade Berlusconis affär med en minderårig flicka med "han är iallafall inte bög".
edit: Rättelse.
Jag kan har fel men tror mig hört att just den där raden "viva la figa" kom till i en tid då italienska pressen spekulerade och gick på högvarv kring Rossis sexuella läggning!
Som ett svar typ...
Kan Iof har fel men hört det någonstans
har för mig han gillar att dricka drinkar på sin båt vid Ibitza så han kan nog om han vill..
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|