Rossis privatliv?

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Hoj
Dnepr
Lite skillnad jämfört med Stoner som intervjuas i ämnet privatliv och svarar såhär:

You've said that having a child is going to give more meaning to your life. When did you come to this realization?

Four years ago, I'd say. I've always known there's more to life than just racing for a long time. But when I finally decided this isn't going to be me for the rest of my life I started looking for things that I can do away from racing, that's my fishing and things like that I really enjoy. And spending as much time with friends as I can. Things I've just missed out on because this championship doesn't permit you to do that.

http://superbikeplanet.com/2012/Feb/120220stoner.htm

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Det var nog dumt av mig...

...att i första inlägget fokusera på Rossis ev. flickvän/pojkvän, jag bryr mig inte osvsett vad. Jag struntar också i vilken tandkräm han använder. Däremot kunde vara kul att få reda på vad han (och resten av GP-stjärnorna) gör de perioder av ledighet de ändå har.

Gissar att de adrenalin-kickar de får på jobbet räcker, och att inte alla bestiger Mt Everest eller slåss med tigrar på fritiden.
Fler än man tror kanske gillar bullbak och svampplockning?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Det var nog dumt av mig...

...att i första inlägget fokusera på Rossis ev. flickvän/pojkvän, jag bryr mig inte osvsett vad. Jag struntar också i vilken tandkräm han använder. Däremot kunde vara kul att få reda på vad han (och resten av GP-stjärnorna) gör de perioder av ledighet de ändå har.

Gissar att de adrenalin-kickar de får på jobbet räcker, och att inte alla bestiger Mt Everest eller slåss med tigrar på fritiden.
Fler än man tror kanske gillar bullbak och svampplockning?

Rossi är väl en ganska duktig cyklist?
Dessutom så är jag ganska säker på att det är mycket jobb utanför tävlingsbanan.
Både med sponsorer och förberedelser.
Resten av tiden går förmodligen åt till familj och vänner.
Det är nog inte bara fördelar att vara sporthjälte.

fiffe

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2010
Hoj
SÅLD honda cbr1000rr bmw r1200gs adventure 2010
Du kanske skulle söka lite till. Vid din länk står att barnet ska födas i slutet på 2011. Lite försenat då? De får sätta igång henne snart.

:lol

Varför skulle jag göra det. Det finns mycket om hans privatliv som man kan läsa om. Men det står inte om han har blivit fader än. Länken är ju ett halv år gammal så det kanske kommer ut lagom när barnet fyller 1 år:hihi

Privat så gillar han tennis och han umgås mycket med vänner och familj. Han är väldigt romantisk av sig.Hans favorit bil är GT2, har alltid tyckt om porsche sen han var liten. Då han reste runt mycket som grabb så har han lätt för att orientera sig med andra kulturer. osv osv

Lodet

Today it´s win or hospital !
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
ST3R
Nej, WLF är en hyllning till Sete Gibernau som han haft på skinnflärpen över dragkedjan sedan han och Setes sammandrabbning i sista kurvan på sista varvet på Jerez 2005.

Setes uppförande i efterspelen till denna incident medförde att Rossi ville lägga till "VLF" på skinnstället - alltså "Viva La Figa". Dock fick han inte ha det för Dorna då de fick reda på vad det stod för, så då ändrade Rossi det till "WLF" som han har än idag. Det extra "V":et står då för de två "V":na i "Viva".

Allt detta förklaras ingående i dokumentären "Faster & Faster" av Rossi.

För att knyta an till trådens ämne så skiter jag blankt i Rossis privatliv, det är hans motorcykelåkning jag är intresserad av.

Om han sedan framstjärt eller bakstjärt är totalt ovidkommande.
Dock tror jag på det senare om jag nu skulle spekulera. :rolleyes:

I stand corrected :)

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Hoj
Dnepr
Privat så gillar han tennis och han umgås mycket med vänner och familj. Han är väldigt romantisk av sig.Hans favorit bil är GT2, har alltid tyckt om porsche sen han var liten. Då han reste runt mycket som grabb så har han lätt för att orientera sig med andra kulturer. osv osv
Gillar Rossi tennis?! :confused:

Det finns en bild på honom och David Ferrer. That´s it. Har aldrig läst en rad om att Rossi brukar spela tennis eller för den delen titta på när andra spelar.

Rossi är väldigt romantisk? :lol

Var inhämtar du din information???

fiffe

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2010
Hoj
SÅLD honda cbr1000rr bmw r1200gs adventure 2010
Har aldrig läst en rad om att Rossi brukar spela tennis eller för den delen titta på när andra spelar.

Valentino Rossi becomes very cross if he lacks vigorous physical activity. Rossi feels his best if he frequently "does battle" on the tennis or racquetball court (or engages in another form of competitive sport).

Det finns en bild på honom och David Ferrer. That´s it.

Man får söka utanför sin hårddisk ibland :)

jag hämtar infon på WWW

Romantik är nog hans näst bästa sida.

http://famous-relationships.topsynergy.com/Valentino_Rossi/

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Nej, WLF är en hyllning till Sete Gibernau som han haft på skinnflärpen över dragkedjan sedan han och Setes sammandrabbning i sista kurvan på sista varvet på Jerez 2005.

Setes uppförande i efterspelen till denna incident medförde att Rossi ville lägga till "VLF" på skinnstället - alltså "Viva La Figa". Dock fick han inte ha det för Dorna då de fick reda på vad det stod för, så då ändrade Rossi det till "WLF" som han har än idag. Det extra "V":et står då för de två "V":na i "Viva".

Allt detta förklaras ingående i dokumentären "Faster & Faster" av Rossi.

För att knyta an till trådens ämne så skiter jag blankt i Rossis privatliv, det är hans motorcykelåkning jag är intresserad av.

Om han sedan framstjärt eller bakstjärt är totalt ovidkommande.
Dock tror jag på det senare om jag nu skulle spekulera. :rolleyes:

I call bullshit on this.
See exhibit A:
tumblr_lgowamUAP91qdlj73.jpg

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
öööh vad är det för jävla raggarpöjk som åker runt med "länge leve fittan" på skinnstället? :va

konstigt beteende av en världsmästare även om han råkar vara en italiensk grisboll...

Nelsen

#169 Superbike
Gick med
28 Jan 2009
Hoj
Panigale 899

Det finns en bild på honom och David Ferrer. That´s it. Har aldrig läst en rad om att Rossi brukar spela tennis eller för den delen titta på när andra spelar.

Att du vet allt i hela värden vet nog hela SH, men att du var Homie med Rossi det var något nytt!

öööh vad är det för jävla raggarpöjk som åker runt med "länge leve fittan" på skinnstället? :va

konstigt beteende av en världsmästare även om han råkar vara en italiensk grisboll...

vart läser du detta?

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
vart läser du detta?

:va i den här tråden.. mattias har postat en bild på rossi ovan där man ser det och förklaringen har x-up postat nån sida tebax.

sen kanske dom bara trollar och det betyder nåt helt annat, det får dom stå för, jag driver inte frågan vidare, bara konstaterade att om det stämmer är det ganska sunkigt beteende av en världsmästare.

ps. han är säkert bög, om inte för nåt annat skäl än att jag kan inte påminna mig om nån annan racerförare som varit det så det är dags och då med råge.. fattas bara att han blir ihop med nån annan stor bögikon som vin diesel eller liknande.. :tungan

Nelsen

#169 Superbike
Gick med
28 Jan 2009
Hoj
Panigale 899
:va i den här tråden.. mattias har postat en bild på rossi ovan där man ser det och förklaringen har x-up postat nån sida tebax.

sen kanske dom bara trollar och det betyder nåt helt annat, det får dom stå för, jag driver inte frågan vidare, bara konstaterade att om det stämmer är det ganska sunkigt beteende av en världsmästare.

ps. han är säkert bög, om inte för nåt annat skäl än att jag kan inte påminna mig om nån annan racerförare som varit det så det är dags och då med råge.. fattas bara att han blir ihop med nån annan stor bögikon som vin diesel eller liknande.. :tungan

okeyokey, allt har väl en anledning, Rossi har ju alltid tribute di chihuahua på visiret som var hans "moppegäng" när dem var små det tycker ja är lite ballt att han fortfarande har.

Hur är det med Niky Hayden? han har ja aldrig sett att han har haft nån med sig någonsin mer än hans heta syrra är han med gay då?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Nja, det fanns (finns?) en gammal kanadensisk räserpilot som kanske inte var bög (jag är dålig på sådant), men väl transsexuell.
Bytte senare kön.
Drog sig undan offentligheten eftersom hen förväntade sig otrevligheter.
Ställde upp på ett classic evenemang (gammal nog för att skita i vad andra tycker) tillsammans med sina gamla med/mottävlare.
Värsta machokillen (Ago) kramade, flirtade och pratade gamla minnen hela helgen.
Hjärtevärmande.
http://www.michelle-duff.ca/

Kneedrag

Guest
Har inte rossi alltid med sin bästis killkompis på alla race?

Aldrig en brud? har det någonsin varit med en brud i depån med rossi som han har en relation med?

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Aldrig en brud? har det någonsin varit med en brud i depån med rossi som han har en relation med?

Hade jag varit moto-gp proffs hade jag också haft med bästa killpolaren.
Han hade varit överlycklig :tummenupp

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
I call bullshit on this.
See exhibit A:
tumblr_lgowamUAP91qdlj73.jpg

Skumt. Då går det ju inte alls ihop. Men som sagt, jag hänvisar bara till vad han berättar på sin knaggliga engelska i Faster & Faster-dokumentären. Kolla på den så får du höra hans förklaring.

Nu var det ju iofs ett par år sedan jag såg filmen sist, så jag får väl lägga en reservation att jag rört ihop det något. Men storyn kring "WLF" är med i filmen hur som haver.

Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig

Jo Ucchio, en barndomsvän.
Jag har sett ett MotoGP-race där en oidentifierad donna varit inne i Rossis box och de utväxlade en snabb puss i förbigående när kameramannen var i hasorna.

Sedan kom ju de här bilderna ut för ett par år sedan: http://ozebook.com/wordpress/wp-content/uploads/2010/05/rossi_barca_1.jpg

Här är en sida med påstådda flickvänner till Rossi: http://www.visordown.com/features/valentino-rossi-girlfriends-gallery/19365.html

Last edited:
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...