MF-svenska
Moppefucko skulle jag gissa...
MF-svenska
Moppefucko skulle jag gissa...
... skall de få mer stryk???
Har dom fått stryk menar du?... skall de få mer stryk???
Ska bli intressant att se hur länge det dröjer innan namnen på de 3 offentliggörs.....
amen tjena! Internet säger jag bara... vill man att något ska låta illa så kommer det låta illa. Jag menar inget av det ni påstår, men jag håller med om att det Kan låta skumt att säga så. Kan vi lägga ner det nu?
Öppna för fan inte käften om du inte tänker igenom vad du skriver!
Och det kommer att ta död på denna sidan om inget görs åt det!
de finns rötägg i varja orgenisation , till ock med inom polisen , men dra alla över en kant e ganska obegåvat o nån kriminel orgenisation e de fan inte ...............
Meh Det kan väl generellt i livet vara lämpligt att tänka lite innan man uttalar sig. Framstår någon som ett rikspucko så ligger det nära till hands att tro att personen i fråga verkligen är ett rikspucko
Jag är ledsen att ställa frågan på sin spets, men hur fan tänkte du nu.
Om du på allvar anser att bandidos inte är en kriminell organisation, så är du nog ensam om det i sverige.
När tidningarna rapporterar om razzior i deras lokaler och att de hittar vapen o knark. Dödsskjutningar, knivskärningar, misshandel osv i all jävla oändlighet.
Vad tänker du då ? hur tänker du för att INTE koppla ihop det med bandidos som organisation ?
Din åsikt att bandidos inte skulle vara en kriminell organisation är nog svår att övertyga någon än dig själv med.
Du måste skoja...?
Snacka om att leva med skygglappar, klart som fan att Bandidos är en kriminell organisation.
Att dom lyckades skaka fram hojarna denna gång beror med största sannolikhet på personkännedom och kontakter mellan en dansk RR-förare och toppen inom Bandidos. Jag tycker också det är toppen att hojarna kom till rätta men om jag inte minns fel så ryktades det om att det är Bandidos underavdelning, X-Team, som stått för själva stölden. Vi får se vad som dyker upp nu när Polisen har tre misstänkta.
Jo jag underskattade "de som vill missförstå och skriva att jag är dum för att jag KUNDE ha menat något som vore dåligt"...Nu vet du också hur det känns! Här får man mothugg direkt, och måste förklara sitt oigenomtänkta inlägg, annars är man ute på hal is här på Sporthoj!
Lite tråkigt faktiskt!
Öppna för fan inte käften om du inte tänker igenom vad du skriver!
Och det kommer att ta död på denna sidan om inget görs åt det!
Jo jag underskattade "de som vill missförstå och skriva att jag är dum för att jag KUNDE ha menat något som vore dåligt"...
Med varje sådan här erfarenhet så backar man från att skriva liknande fras nästa gång, allt för att avhjäpa folk från att med vilja missuppfitta något.
Som de tycker för att du kom med en överdrift.Ja det är jättesynd om dig som blev tillrättavisad över ett fel, en större del av medlemmarna tycker du gjorde.
Som de tycker för att du kom med en överdrift.
Sedan söker jag inte att någon ska tycka synd om, utan fatta vad jag menade.
I think you exxagerated your point of view.
BwahahaI think you exxagerated your point of view.
And I don't look for someone to feel sorry for me, just understand what I meant.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|