RR Träning Sviestad 2007

Wedell

Superstock 600 med hallonsylt.
Gick med
17 Nov 2004
Hoj
CBR600rr 07a
Tog inga tider alls.
Hade så kraftigt däcksslitage att det släppte ut ur vissa kurvor varv efter varv så jag vågade inte ladda fullt någonstans.

Då har du nya sulor tills idag alltås :D

Updat:
Alla haft trevligt idag? :)

Last edited:

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Var det inte någon som fick åka ambulans? Om så var fallet, hur gick det med honom/henne?

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Aj fan. Det lät inte bra. :(
Jag fick SMS igår, skruvar i hand och fot tydligen. Lite lack på att han inte fick titanskruvar GP-förare som han är! Och var var Dr Costa??? Jag har ingen aning om hur komplicerade brotten är men han dyker väl upp här snart och kan fylla i luckorna. För att vara första vurpan så slutade det ju inte så där fantastiskt bra direkt... :näsblod

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2985592 Jag fick SMS igår, skruvar i hand och fot tydligen. Lite lack på att han inte fick titanskruvar GP-förare som han är! Och var var Dr Costa??? Jag har ingen aning om hur komplicerade brotten är men han dyker väl upp här snart och kan fylla i luckorna. För att vara första vurpan så slutade det ju inte så där fantastiskt bra direkt... :näsblod
Metall i kroppen ska man ju ha men det där lät inget vidare. :näsblod
Highside eller lowside?

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
är det ingen träning nästa tisdag?? står bara 17-20 på lms hemsida

sandstream

Guest
Pratade med Peter (Neutral) precis innan han åkte ut och han skulle bara prova ett nytt spår i lugna gruppen för att sedan packa ihop.

Jättetrist och hoppas han kryar på sig fort!

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Ryktet säger higside men fakta kommer väl snart.

Alltid tråkigt att köra omkull men det slutade väl relativt bra, inga bestående men om jag förstått rätt.

Det är nog jag som är ryktet. Med tanke på vart han gick av och hur många vurpor jag sett i esset så skulle jag säga en "klassisk" highsider för att han gick på gas relativt tidigt och nog kom över på fel sida av "knäcken" i utgången. Hur som helst var det riktigt tråkigt att åka upp och se någon man känner väl ligga kvar och ha ont. :(

Men Peter är ju som han är bryr sig mer om hojen än sig själv. Hoppas han blir bra fort! :)

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Jag undrar om det inte var Peter som körde om mig i medelgruppen sista passet. (röd/vit nr 18?)

Blev förvånad för jag tog inte in någonting överhuvudtaget på rakorna! Jävlar vad de där 250:eek:rna går. Hur många hk kan den hojen ha? Kan den ha 90-100 hk?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2986093 Jag undrar om det inte var Peter som körde om mig i medelgruppen sista passet. (röd/vit nr 18?)

Blev förvånad för jag tog inte in någonting överhuvudtaget på rakorna! Jävlar vad de där 250:eek:rna går. Hur många hk kan den hojen ha? Kan den ha 90-100 hk?
Det var Peter. Tror inte han har 90-100 hk men kanske 85-90 hk i den.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...