RR Träning Sviestad 2007

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
I was thinking maybe I was gonna try to ride some. Håll undan för den röda mopeden med nummer 27 på. Reglementsvidriga siffror och allt. :mad:

Edit: Det kommer att bli hårt. Jävelskit-sege ska fan med.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Looking good för tisdag. Chefen på jobbet tyckte det var ok och det verkar positivt här hemma också. :)

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Premiär kommande tisdag. Det ska bli härligt att få lufta skinnstället för första gången på nio månader. Även i år har jag kraschförbud. Det gick inte att fästa stödhjul från barnens cyklar på enkelsvingen till min Honda så jag får helt enkelt köra långsamt istället.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Chefen på jobbet...
Har du fler?

;)

Angående den förestående tisdagen på Sviestad med så gott som garanterat kanonväder känns det som för massa år sedan då kompisarna skulle göra något ovanligt kul och man själv skulle iväg till någon släkting, på söndagsmiddag eller inte fick vara ute lika sent som de andra.

:gråta

Last edited:

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Looking good för tisdag. Chefen på jobbet tyckte det var ok och det verkar positivt här hemma också. :)

Om du ska ner till Linkeboda på tisdag, så kanske du kan ta med min C-tek laddare från Sviestad och kasta av i Strängnäs på vägen hem??? :tummenupp

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2989610 Om du ska ner till Linkeboda på tisdag, så kanske du kan ta med min C-tek laddare från Sviestad och kasta av i Strängnäs på vägen hem??? :tummenupp
Jag kommer samåka med Teddy via Sthlm så då känns Strängnäs som en liten omväg, annars hade jag gärna gjort det.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Undrar om jag kan lura på någon min jour på tisdag så jag kan ner och brumma lite till.

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Jag kommer samåka med Teddy via Sthlm så då känns Strängnäs som en liten omväg, annars hade jag gärna gjort det.

Ok! Typiskt...

Finns det någon som åker förbi Strängnäs som kan tänka sig att ta med sig den?

Eller Någon stockholmsbo som kan ta med den hem. Jag jobbar i STHLM och kan komma förbi och hämta den i stort sett vart som helst i stockholmsområdet dagen efter...

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2989723 Ok! Typiskt...

Finns det någon som åker förbi Strängnäs som kan tänka sig att ta med sig den?

Eller Någon stockholmsbo som kan ta med den hem. Jag jobbar i STHLM och kan komma förbi och hämta den i stort sett vart som helst i stockholmsområdet dagen efter...
Då kan ju Teddy ta den till Sthlm.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2989849 Har du hojen på Sviestad eller har Teddy slutat med sitt minimalistiska upplägg?
Därför att det är trevligare med samåkning än att sitat och skumpa själv. Jag har en Mercedes Vito skåpbil som jag kan låna så vi ska smeak in våra hojar id en. :)

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Har du hojen på Sviestad eller har Teddy slutat med sitt minimalistiska upplägg?
Åh nej då, tvärt om, han ska få Lektion 1 i Feng Teddy. Gustav ska låna en Mercedes Vito som jag lär honom packa minimalt. En hoj surrad med ett spännband, ett par hjul med regndäck, en verktygslåda, en jeepdunk och en bag med personlig utrustning. Nästa tisdag får han Lektion 2, att sätta i rätt munstycken redan hemma i garaget. :)

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...