Risk för lokala regnskurar så de åker med.2995028Regndäcken får alltså villa hemma i garaget.
Risk för lokala regnskurar så de åker med.2995028Regndäcken får alltså villa hemma i garaget.
Vid måttlig väta talas det alltid om "intermediates" i GP-sammanhang. Hur många använder/har det i SM?Risk för lokala regnskurar så de åker med.![]()
Är inte en hel villa lite väl stort för en uppsättning regndäck?Regndäcken får alltså villa hemma i garaget.
Är inte en hel villa lite väl stort för en uppsättning regndäck?![]()
Fan, tänkte inte på att ni kör "riktiga" räsersNejdå, inte alls. Italienska magnesiumfälgar på racerhojar är vana vid att leva La Dolce Vita. De trivs utmärkt på cocktailparties med spatiösa ytor och loungemusik i bakgrungen.
Fan, tänkte inte på att ni kör "riktiga" räsers![]()
ta med era transpondrar ikväll, Göran tar tiden!![]()
Risken finns ju att jag skulle gilla det, den chansen vet jag inte om den är värd att taDu borde testa någon gång för att inse skillnaden![]()
Åskan ska eventuellt dyka upp mellan 12 och 18 så vi får väl ta en korv och börja köra 18:0122 grader. 2 m/s. lite molningt och möjligt en åska.
(BTW: SMHI har uppdaterat sin sajt med interaktiva karter och det fungerar riktigt bra)
Risken finns ju att jag skulle gilla det, den chansen vet jag inte om den är värd att ta![]()
Men precis som med heroin blir det rätt jobbigt efter ett tagRisken är rätt stor, det är precis som första silen heroin![]()
Men precis som med heroin blir det rätt jobbigt efter ett tag![]()
Nästan alla jag pratade med hade inte hunnit ladda sina och en del hade laddat men glömt den på jobbetdet kommer bli tidtagning några tisdagar till framöver, lite väl få som har transpondrarna på bara![]()
Nästan alla jag pratade med hade inte hunnit ladda sina och en del hade laddat men glömt den på jobbet
Köp en DP-modell och lägg under cutsen så är den alltid med
Gick det bra för de som klotade på sista passet?
Hörde att den ena personen blivit delvis överkörd av den som kom bakom![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |