Ja det var kul. Mycket tid på banan och jag fick ställa in hojen vettigt och känner mig bättre föreberedd inför Anderstorp.
Hoppes de som var där tyckte det lät / gick bra från Aprilian
Musik Swedie, musik
Ja det var kul. Mycket tid på banan och jag fick ställa in hojen vettigt och känner mig bättre föreberedd inför Anderstorp.
Hoppes de som var där tyckte det lät / gick bra från Aprilian
Som sagt hel skön träning för att vara 1a på sviestad på 600 för mig skyst att allt annat funkade bra, jag hade hur sköj som helst lagom trötter i kroppen idag
btw? jag såg en kille som var där med en äldre vit r6a som vars kompis tog kort. nån som vet var man kan få tag på dom?
Hare
Bara glada miner o tugg i vanlig ordning.
Tack Björn E för lånet av förlängningskabeln. Utan den hade jag inte fått igång däcksvärmarna.
Bilder dyker upp imorgon verkar det som. Kolla Tvålens inlägg ovanför....jag väntar också med spänning. Hoppas på att du inte gjort omkörningen av mig när bilderna togs ha ha...
hehe, kom du hem utan att få soppatorsk då?
Ja, men den började spotta och fräsa vid garaget. En träning, en tank Får ha en 5-litersdunk på ryggen hädanefter i fall att. Fan att jag inte har gatdäck på min. Då kunde jag har tjuvtränat imorgon på trafikövningen tsssss...
det tkr jag faktiskt egentligen man borde få ha en gathoj med sliks på, om man istället har ett par bra gatdäck så har ju ingen av dom nån speciel större fördel.
Fördel eller inte. Det hör väl ihop med försäkringsfrågor. Ska vara rena trafikhojar som kör.
egentligen och egentligen inte är ju fult ut beroende på vad man har för försäkring.. för att det ska gälla med godkända däck.
sak samma inget att ta diskussion för det berör inte mig egentligen.
föresten den där Wille som tog bilder kommer dom snart jag är sugen :corn
Öh kolla tråden jag skapade?
Har en skitfin bild på din hoj också.. Men har inte fått den av wille än.
Snart dags för träning igen!
+15 och sol enligt smhi!
Kan man få se lite tider här efter träningen, skulle va intressant att se vad de snabba kör på! Jag åkte ett par varv förra veckan på 1.05 men det blev ju inte så många innan det började regna igen.
Vad blir nya varvrekordet på?
Vad blir nya varvrekordet på?
Nej. Tänkt dig själv att från punkten där du svänger in tar det kanske 2-3 sekunder till bergkurvan. Nu ska du ha bromsat redan innan krönet för att nästa intill gå på 1:an eller lågt på 2:an in och gira höger, o sen vänster acceleration ut och lite höger för att sedan bromsa. Jag gissar på 57-58 som absolut snabbast.2936826kan tänka mig att det blir runt 55 +- 1 sek
Nej. Tänkt dig själv att från punkten där du svänger in tar det kanske 2-3 sekunder till bergkurvan. Nu ska du ha bromsat redan innan krönet för att nästa intill gå på 1:an eller lågt på 2:an in och gira höger, o sen vänster acceleration ut och lite höger för att sedan bromsa. Jag gissar på 57-58 som absolut snabbast.
Gissar att du njöt när du körde om mig på bakhjulet på start/målKan man få se lite tider här efter träningen, skulle va intressant att se vad de snabba kör på! Jag åkte ett par varv förra veckan på 1.05 men det blev ju inte så många innan det började regna igen.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|