RR Träning Sviestad 2007

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
3122017 Tidsmässigt var det en helt okej träning, 1:00,4 som bäst, men att jag skulle slänga mig i ingången på Esset var helt onödigt. Efter lite omplåstring i ambulansen och 2 timmar i bil hem känns det ändå som att jag kommer att laga hojen igen och satsa på Gelleråsen! :)
Kraschkung?

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Bara 3 st, finns nog andra som är värre, Frollo tex som slänger sig i tid och otid (dock så väljer han den mer spektakulära high sidern vilket ger pluspoäng :hihi).

Fast din Hojs färd in i softfence:et va väl också spektakulär........
Huvudsaken att det gick bra med dej, och armbågen kommer nog att repa sej ganska snart:tummenupp

frollo

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamha R1-08
Fast å andra sidan, är det INTE mig som gamla tanter frågar efter autograf. Det är nog trots allt DU som är KUNGEN:D
/ Mange
Bara 3 st, finns nog andra som är värre, Frollo tex som slänger sig i tid och otid (dock så väljer han den mer spektakulära high sidern vilket ger pluspoäng :hihi).

Last edited:

Emsan

I may look busy, but I´m just confused!
Gick med
29 Sep 2005
Hoj
Hojlös
Ett stort tack till alla som hjälpte till igår på träningen! Bra med extra ögon runt banan! :tummenupp

Tråkigt bara att det fanns dom som va missnöjda med gruppernas bantid. Som sagt, vi gör det här ideellt för att vi vill köra själva bland annat. Men det är inte alltid lätt att få ihop allt så alla blir nöjda. Tyvärr förekommer det ju lite vurpor ibland och annat som vi måste ta hand om och som kan dra ut lite på tiden. Jag tycker det är skitbra att vi har ambulanspersonal där! Oförutsedda saker händer på banan och det är inget vi kan bestämma över tyvärr. Men vi gör så gott vi kan! Eftersom det är så många som kör på tisdagarna tycker jag inte att det borde va så svårt att fixa nån som är träningsansvarig. Det blir ju fel om det alltid är samma personer som ställer upp. Som sagt, vi är ju så många som kör!

Hoppas ni som vurpa är ok å inte har alltför ont idag å framöver! Å hoppas era hojar inte slog sig för mycket heller!

Vi ses väl nästa tisdag!

/Emelie

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
Ett stort tack till alla som hjälpte till igår på träningen! Bra med extra ögon runt banan! :tummenupp

Tråkigt bara att det fanns dom som va missnöjda med gruppernas bantid. Som sagt, vi gör det här ideellt för att vi vill köra själva bland annat. Men det är inte alltid lätt att få ihop allt så alla blir nöjda. Tyvärr förekommer det ju lite vurpor ibland och annat som vi måste ta hand om och som kan dra ut lite på tiden. Jag tycker det är skitbra att vi har ambulanspersonal där! Oförutsedda saker händer på banan och det är inget vi kan bestämma över tyvärr. Men vi gör så gott vi kan! Eftersom det är så många som kör på tisdagarna tycker jag inte att det borde va så svårt att fixa nån som är träningsansvarig. Det blir ju fel om det alltid är samma personer som ställer upp. Som sagt, vi är ju så många som kör!

Hoppas ni som vurpa är ok å inte har alltför ont idag å framöver! Å hoppas era hojar inte slog sig för mycket heller!

Vi ses väl nästa tisdag!

/Emelie

Tack själva, utan er hade det inte blivit någon träning.
Vad jag förstår bad denna person om ursäkt senare.

Ses med nya krafter nästa tisdag.:tummenupp

sandstream

Guest
Fast å andra sidan, är det INTE mig som gamla tanter frågar efter autograf. Det är nog trots allt DU som är KUNGEN:D
/ Mange
Det här med efterhängsna fans är något jag måste lära mig att leva med, det blir inte lätt men det är ju för deras skull jag kör :D

Tråkigt bara att det fanns dom som va missnöjda med gruppernas bantid...
Fick inte båda grupperna köra ungefär lika mycket?

Tycker ni gjorde ett bra jobb, som vanligt, men som jag sa när vi stod och snackade är det trist att några ska behöva hålla i träningarna mycket oftare än andra. En lista på alla som tänker träna nästa säsong och sedan är det bara att välja en dag annars får man inte träna.

Huvudsaken att det gick bra med dej, och armbågen kommer nog att repa sej ganska snart:tummenupp
Halva underarmen är nästan dubbelt så stor som normalt idag, känner mig som en bodybuilder :hihi

Last edited:

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Som vanligt när man kraschar gör de mest ont i plånboken :näsblod
Håller du på tillräckligt länge och försöker tillräckligt hårt (som du gör nu) är det bara en tidsfråga innan första vurpan kommer när det gör mer ont i kroppen än plånkan. Vänta bara.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Håller du på tillräckligt länge och försöker tillräckligt hårt (som du gör nu) är det bara en tidsfråga innan första vurpan kommer när det gör mer ont i kroppen än plånkan. Vänta bara.

Vad du är positiv... :hihi

Ang. bantiden och sånt så var det ju ett rätt långt uppehåll när jag och alve var depåvärdar också när björn kraschade. Vi valde att vänta på att ambulansen skulle komma och plocka upp honom så att vår ambulans kunde komma tillbaka in på banan. Jag hoppas det är standard procedure, vi gjorde i alla fall som jag skulle vilja ha det - jag skulle inte vilja bli utsläppt om inte ambulansen var redo. Och då blir ju tyvärr bantiden förkortad eftersom man bara får köra till 20.00.

Är sista träningen 25:e september (in case of depåvärd ;) ) eller kan det läggas till fler efter det? Hade vart kul med tanke på att jag flyttar upp nu den 15:e september och få va med på några träningar som deltagare också.

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Det här med efterhängsna fans är något jag måste lära mig att leva med, det blir inte lätt men det är ju för deras skull jag kör :D

Halva underarmen är nästan dubbelt så stor som normalt idag, känner mig som en bodybuilder :hihi

Sluta och släng dig alla lekahav för fan. Snart kommer jag hem till dig och hjälper dig med att göra om grusgången till ett lekahav som du kan vada igenom varje dag och öva "vurpor" i så slipper du få svullnader. Övning ger färdighet :D

Nu är väl racebudgeten spräckt va? Blir en hård förhandling med frugan i vinter inför VM satsningen 2008 va?

/Nitrous

sandstream

Guest
Sluta och släng dig alla lekahav för fan. Snart kommer jag hem till dig och hjälper dig med att göra om grusgången till ett lekahav som du kan vada igenom varje dag och öva "vurpor" i så slipper du få svullnader. Övning ger färdighet :D
Nu är väl racebudgeten spräckt va? Blir en hård förhandling med frugan i vinter inför VM satsningen 2008 va?
Skilsmässan knackar på dörren men som RR-proffs står ju tjejerna i kö så det är inga problem :hihi

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Sluta och släng dig alla lekahav för fan. Snart kommer jag hem till dig och hjälper dig med att göra om grusgången till ett lekahav som du kan vada igenom varje dag och öva "vurpor" i så slipper du få svullnader

:rofl

Grattis till nya hojen, gick som ett skott ? :)

Tackar :)
Jo då den gick som ett skott. Däremot körde jag inte som ett skott, bromsarna var FÖR bra... :gnissla

Last edited:

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Skilsmässan knackar på dörren men som RR-proffs står ju tjejerna i kö så det är inga problem :hihi

Hörrö du du, vad håller du på med. Ska plocka med rosa stödhjul och montera på din "babyblåa" hoj. För nu får det vara nog med vurpor.

Gällande tjejer på kö så vet jag ju vilken sorts tjejer som står på kö.....host host...knutstorp...host

PS Hälsa din fru (som du förövrigt avgudar)

sandstream

Guest
Hörrö du du, vad håller du på med. Ska plocka med rosa stödhjul och montera på din "babyblåa" hoj. För nu får det vara nog med vurpor.
Min plan är att krascha mig snabb. Hittills har det gått åt h-vete :mad:

Gällande tjejer på kö så vet jag ju vilken sorts tjejer som står på kö.....host host...knutstorp...host
Om du bara visste vilka schyssta guss jag och Marcus släpade hem den helgen! Oj, oj, oj vad husvagnen gungade :tuttar
PS Hälsa din fru (som du förövrigt avgudar)
Fru? Nu förstår jag inte vad du menar :va
Aha, du kanske menar tanten som sköter markservicen hemma?!

Hulken_1

Ny hoj i garaget
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Ingen
Var där o fotade i tisdags...
Kanske har någon bild på dig...
Säg till om ni vill ha era bilder utlagda i tråden:tummenupp

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...