Whiskey
Medlem
Hör med jocke så han inte har nåt liggande. Annars är det två st rsv4 i delar på blocket där du säkert kan köpa stödet.
Grattis förässten!
Iom att det var honom jag köpte cykeln av så var det såklart honom jag hörde med först
Hör med jocke så han inte har nåt liggande. Annars är det två st rsv4 i delar på blocket där du säkert kan köpa stödet.
Grattis förässten!
Ja det kanske lät väl dumt :/Iom att det var honom jag köpte cykeln av så var det såklart honom jag hörde med först
Iom att det var honom jag köpte cykeln av så var det såklart honom jag hörde med först
99% säker på att han har de delarna som saknas, och jag tror att det är orginal stödet också...där imot så ser vänster styrände sitta löst på bilden..men jag kan ha fel.
Är tveksam om det är orginal för om man söker på bilder från samma årsmodell så har de ett böjt stöd, medans det jag fick är helt rakt. Dessutom är det ett litet glapp i det som jag tror inte borde finnas där.
Menmen, det kommer lösa sig det här också.
Angående styrändan så är det handtaget som flyttats innåt och skapat en glipa, ska åtgärda det när jag får tillgång till verktyg
Amerikanarna har böjt stöd. Vi i europa har rakt. Är samma på tuononÄr tveksam om det är orginal för om man söker på bilder från samma årsmodell så har de ett böjt stöd, medans det jag fick är helt rakt. Dessutom är det ett litet glapp i det som jag tror inte borde finnas där.
Menmen, det kommer lösa sig det här också.
Angående styrändan så är det handtaget som flyttats innåt och skapat en glipa, ska åtgärda det när jag får tillgång till verktyg
Hur brukar ni göra om ni ska transportera lås? Alltid haft det under sadeln förut, men det är så ont om plats där... Vart förvarar ni det, och vad för typ av lås använder ni?
Finns hållare för skivlås som du kan skruva fast vid hållare för pass-fotpinnar
Någonting du har länk på?
Var försäkrar ni era rsv4r? Någon som har en Regnummer på en nyare Rsv4 RR?
Sent from my iPad using Tapatalk
Ingen som har försäkrat sin RSV4?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |