Whiskey
Medlem
Hör med jocke så han inte har nåt liggande. Annars är det två st rsv4 i delar på blocket där du säkert kan köpa stödet.
Grattis förässten!
Iom att det var honom jag köpte cykeln av så var det såklart honom jag hörde med först
Hör med jocke så han inte har nåt liggande. Annars är det två st rsv4 i delar på blocket där du säkert kan köpa stödet.
Grattis förässten!
Ja det kanske lät väl dumt :/Iom att det var honom jag köpte cykeln av så var det såklart honom jag hörde med först
Iom att det var honom jag köpte cykeln av så var det såklart honom jag hörde med först
99% säker på att han har de delarna som saknas, och jag tror att det är orginal stödet också...där imot så ser vänster styrände sitta löst på bilden..men jag kan ha fel.
Är tveksam om det är orginal för om man söker på bilder från samma årsmodell så har de ett böjt stöd, medans det jag fick är helt rakt. Dessutom är det ett litet glapp i det som jag tror inte borde finnas där.
Menmen, det kommer lösa sig det här också.
Angående styrändan så är det handtaget som flyttats innåt och skapat en glipa, ska åtgärda det när jag får tillgång till verktyg
Amerikanarna har böjt stöd. Vi i europa har rakt. Är samma på tuononÄr tveksam om det är orginal för om man söker på bilder från samma årsmodell så har de ett böjt stöd, medans det jag fick är helt rakt. Dessutom är det ett litet glapp i det som jag tror inte borde finnas där.
Menmen, det kommer lösa sig det här också.
Angående styrändan så är det handtaget som flyttats innåt och skapat en glipa, ska åtgärda det när jag får tillgång till verktyg
Hur brukar ni göra om ni ska transportera lås? Alltid haft det under sadeln förut, men det är så ont om plats där... Vart förvarar ni det, och vad för typ av lås använder ni?
Finns hållare för skivlås som du kan skruva fast vid hållare för pass-fotpinnar
Någonting du har länk på?
Var försäkrar ni era rsv4r? Någon som har en Regnummer på en nyare Rsv4 RR?
Sent from my iPad using Tapatalk
Ingen som har försäkrat sin RSV4?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS