1. FGRT fram
Bak ehh.. Minns inte
2.Tänk på att qs givaren bara funkar i en riktning . (push)
3. Den sladdar lite bak , blir vääääldigt lätt bak tack vare chassits geometri, hyggliga bromsar och bra motorbroms(trots bra slirkoppling). Vänj dig, det är stabilt men nervöst .
4. Gata,1000mil olja/filter. Ventiler 2000mil. Halvera allt vid ren racing. Gafflar varannat år. Dämpar bör va samtidigt .
5. 15-43
6. Inget särskilt mot andra . Är den bråkig att starta när den är varm, byt kablar mellan batteri och startmotor till grövre.
Grattis, fanimig den bästa hoj som byggts för aktiv körning tillgänglig för vanliga människor
Så gött va, fått reggat hojen och kan äntligen köra!! Vilken jävla cykel det är!!
Ni tankar väl rätt soppa i bågen grabbar!?View attachment 421367
Hej!
Hur sitter en 186 cm lång person på en RSV4? har inte haft chansen att provsitta och testa hojen än.
Hej!
Hur sitter en 186 cm lång person på en RSV4? har inte haft chansen att provsitta och testa hojen än.
Hej!
Ni med Factoryhojar, vart lämnar ni in era gaffelben för lite omvårdnad som packboxbyte tex?
Bor i Eskilstuna och har problem med att hitta någon som lyckas öppna mina öhlinare =(
Ja, det verkar riktigt glest på blocket. En ensam beggad och till humorpris. Han verkar inte vara sugen på att gå ner i pris heller..Förstått att detta inte är det mest aktiva forumet men någon som ha en RSV4a med APRC och är i tankarna på att sälja, skicka pm
Jag är på G att köpa en RSV4 och är nu på jakt efter en snygg skylthållare. Den jag hittills tycker bäst om är R&G racing.
View attachment 424936
Har ni några andra tips? Jag är även på jakt efter ett par diskreta men väl fungerande blinkers som passar hojen. Några tips?
Helst av allt skulle jag vilja ha ett bakljus med inbyggda blinkers, men jag kan inte hitta ngt som är godkänt att besiktiga med och jag har ingen lust att hålla på och byta... Ngn som vet om det finns ngt lagligt baklyse med inbyggda blinkers?
Ja, det verkar riktigt glest på blocket. En ensam beggad och till humorpris. Han verkar inte vara sugen på att gå ner i pris heller..
Önskemålet var APRC, då går den bort..eller hur?http://www.blocket.se/halland/Aprilia_rvs4_r_63595290.htm?ca=15&w=3
Finns allt fler. Men stavar man fel i annonsen är det svårt att hitta
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |