FettSnok
96% enligt läkaren
Tja.. Tjöp fäkktoryn. PunGt
Hej!
Har precis inhandlat en 09a factory. Jag har bara hunnit köra ett par mil men jag ler fortfarande. Det sitter ett väldigt snyggt slip on på men det låter alldeles för mycket. Tacksam för tips på hur man kan åtgärda det eller tips på ett annat slip on som har godkänd ljudnivå för bandagar. Vilka däck kör ni med 50% gata 50% bana?
//Tommy
Ett Akra slipon sänker ljudet ganska så rejält, jämfört med original dämparen.
Hej!
Har precis inhandlat en 09a factory. Jag har bara hunnit köra ett par mil men jag ler fortfarande. Det sitter ett väldigt snyggt slip on på men det låter alldeles för mycket. Tacksam för tips på hur man kan åtgärda det eller tips på ett annat slip on som har godkänd ljudnivå för bandagar. Vilka däck kör ni med 50% gata 50% bana?
//Tommy
Funderar på att åka och kolla på rsv4 factory 09.Är det nå speciellt, man ska kolla efter förutom det vanliga. Service intervaller? Ventilkoll?
Ska ta mig upp till bikeport och kolla den dom har där.
Funderar på att åka och kolla på rsv4 factory 09.Är det nå speciellt, man ska kolla efter förutom det vanliga. Service intervaller? Ventilkoll?
2 taktarn såld!! Jag ska prova den på Midlanda motorpark jag med. Tydligen körning 15e maj!Trevligt men en till RSV4 i samma breddgrader som mig, har du sålt 2-taktarn?, ska försöka ta mig ner till Midlanda på någon bankörning.
Dom hade en vit 10:a inne förut som jag var sugen på men den försvann snabbt. Tror det var meken som hade ägt den.Har en polare som passerar där i jobbet och han säger samma sak att den är jävligt fin.Jag tittade på hojen på Bikeport och den var sjukt fin. Jag köpte dock en annan. (Hade gått 1000 mil mindre)
//Tommy
Fast Bikes 301 June skrev:Verdict 11/10
+Everything
-Anything
BJ wrote "I'm going out on a limb here, but I think the RSV4 could very well make it five SBOTY wins in row. Aprilia has done more than enough to keep it ahead of rapidly chasing pack. I though the R1 could match it before, but now the Japanese bike may just fall slightly short because there isn't single area the Aprilia is weak in. You want the best? Buy the RSV4.WSB for the road? You'd better believe it!".
Tack! Någon som vet hur leo vince dämparen funkar?
//Tommy
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |