FettSnok
96% enligt läkaren
Je, de blir nå annat med mappningen och utan massa sonder, spjäll, katar och trams.
Det besöket vill jag gärna höra mer om, var där med min i November och då dissade han "den nya" mappen. (Jag orkar inte hänga med i sånt tugg, så har ingen aning om vilken version)
Kan stå ut med lite lägre bränsleförbrukning, men får absolut inte göra avkall på körglädjen, eller möjligheten att ge lite gas vid nerväxling, med underbara "avgaspuffar" som resultat
Så nu har jag varit på 100 mila, blev ingen mappning då den nya datorn är restnoterad. Blir ett besök senare i sommar.
Vill nog ha APRC modellen. Har ev råd nästa år så det får vänta. sjukt sugen dock
Bara byta map.
Jag är helnöjd med min, montering gick ganska smärtfritt, fick moda distansbrickorna med en fil.
Ska försöka göra ett driveby klipp med och utan plugg.
blev ett klipp tillslut utan plugg då jag glömde den hemma
http://www.youtube.com/watch?v=KFM87A0zRa0&feature=youtu.be
Åh, grejen är ju att du kan få "riktigt" bänkning med ommappning av din original-ECU direkt i bänken hos ProService utanför Norrtälje. Det klår färdig mapp och PC-nånting varje dag...Med mappning menar ni "riktig" mappning med bänk eller bara att byta mapp i datorn?
Själv kommer jag mappa hos Andersson turbo när jag väl bestämt mig för slipon!
Tror det blir ett sc-project som dig Pär!
Åh, grejen är ju att du kan få "riktigt" bänkning med ommappning av din original-ECU direkt i bänken hos ProService utanför Norrtälje. Det klår färdig mapp och PC-nånting varje dag...
Jag vet en TV4 som ska dit efter denna säsongen!
Någon som ställt hänget bak på sin Rsv4r?
Håller på men kan fan inte rubba övre låsringen med verktyget från väskan+förlängningsskaftet!
Några tips?
Provat att spänna nedre ringen före du försöker lossa övre?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|