Pär
Det var inte jag
min gick ganska lätt, jag började med att släppa på den översta ringen. sen gick det fin fint att spänna förspänningen inte mycket kraft som behövdes ( har en något modad nyckel som e lite längre ).
min gick ganska lätt, jag började med att släppa på den översta ringen. sen gick det fin fint att spänna förspänningen inte mycket kraft som behövdes ( har en något modad nyckel som e lite längre ).
Hur är eran färddator?
upplever att min har lite svårt att kalkylera rätt snittförbrukning ...
min snitt förbrukning efter en onsdags tur som innebär ganska hård gatåka ligger på 0.67-0.7 l/mil enligt färddatorn..
det lustiga är att jag tankar nästan exakt lika många liter som jag kört mil.. vilket ger i runda slängar ..... mycket riktigt 1l/mil...
hehe he hur tänkte de nu?? var hämtar instrumentet sin data ifrån? ..vilka parametrar mäts ?
kanske är detta charmen med italienska egenheter vad vet jag ?
min aprilia rsv4 fuktar lite i tråget på vänster sida när den stått ett tag bör jag byta trågpackningen ? kände lite på skruvarna dom gick dra lite grann bifogar en bild var det läckt på bilden är det rentorkat View attachment 397959
min aprilia rsv4 fuktar lite i tråget på vänster sida när den stått ett tag bör jag byta trågpackningen ? kände lite på skruvarna dom gick dra lite grann bifogar en bild var det läckt på bilden är det rentorkat View attachment 397959
Hej,
En fråga! Vilket sätt är det bäst att försäkra på? Får man fråga vad ni har för premie samt vilket försäkringsbolag?!
Tacksam för svar!!
//Daniel
har länsförsäkringar helförsäkring 8700 kr för mc då har jag även hem å bil där gör kanske nån krona bor på landet![]()
Eller hur...Men det är ju ingen sporthoj...![]()
har länsförsäkringar helförsäkring 8700 kr för mc då har jag även hem å bil där gör kanske nån krona bor på landet![]()
Hur funkar Rsv4an att åka längre med?
Inga problem, jag åkte från Helsingborg till Nürburgring nonstop och när jag kom fram så tyckte jag det var synd att jag var framme, jag ville åka mer.. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?246887-Med-Aprilia-racing-på-SBK-Nürburgring
Det är väl runt 80-90 mil skulle jag tro, det var endast tankstop den dan..
Oki, de lät ju billigt, antar att område har betydelse också. SKa kolla upp det närmare när de väl beger sig...hmm... en RSV4 eller Tuono? =)
//Daniel
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |