Gratis är gött! Tack!Här finns gratis på engelska:
APRILIA RSV4 R SERVICE STATION MANUAL Pdf Download
View and Download APRILIA RSV4 R service station manual online. 895777. RSV4 R motorcycle pdf manual download.www.manualslib.com
Gratis är gött! Tack!Här finns gratis på engelska:
APRILIA RSV4 R SERVICE STATION MANUAL Pdf Download
View and Download APRILIA RSV4 R service station manual online. 895777. RSV4 R motorcycle pdf manual download.www.manualslib.com
Börja på 7-8 och ställ ner om/till du tycker att det inte stör.Tänkte på APRC, vilka lägen kör ni på(gata)?
Hur stor skillnad är det på 1-8?
Har inte hunnit köra än pga hälsoskäl.
Okej, ska testa lite när det blir dags att köra.Börja på 7-8 och ställ ner om/till du tycker att det inte stör.
Annars kan jag rekommendera att du lägger lite tid på att ställa in fjädringen. Standardinställningarna är löjligt hårda för gatkörning, i alla fall för mig som väger 75kg. Jag släppte lite på gaffelns förspänning och ganska mycket på bakdämparns förspänning. Backade även av kompressionsdämpningen. Nu slipper man bli luftburen efter varje liten asfaltskarv. ?
Nej, inte vad jag känner till, du får mäta sag. Avlasta fjädringen genom att vicka upp den på stödet, mät, sätt dig på, mät. 3-4 cm diff är lagom.Okej, ska testa lite när det blir dags att köra.
Finns det någon person/sida/diagram där man kan se olika fjädringsinställningar för olika vikter?
Vill ställa in dom efter min vikt.
När hojen är igång så trycker du på startknappen igen så cyklar du de olika körlägenHur byter man mellan dom olika körlägena?
Min står på S, och hur jag än flippar med knapparna och displayen så hittar jag det inte.
När Tyska Motorrad testade RSV-4 2010 så var det första gången de testade en hoj som lät mest med original avgassystemVad kör ni för slip on ? Tänkte köpa ett som låter lite mer än de som sitter på min nu, Eller om någon här råkar sälja ett ? ?
Ah okej, den jag har på hojen nu är nästan löjligt tyst och de är lite tråkigt ? får kolla den hemsidan om jag hittar något kulNär Tyska Motorrad testade RSV-4 2010 så var det första gången de testade en hoj som lät mest med original avgassystem
Men för att svara på frågan: Ett billigt MIVV i kolfiber från louis.eu
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |