zz-sm skrev:Denna stoppin blev runt 10 m
Skivbroms
zz-sm skrev:Denna stoppin blev runt 10 m
Mito mannen skrev:inget ont om yamaha (eller lite kanske) men Mt5:an måste vara en bland de fulaste mopeder som tillverkats
EBS skrev:Ta en cykel och försök få upp den på framhjulet utan broms först. Den gör du likadant på hojen fast du bromsar.
Det du! Bra tips Emil!Mikael Cagiva skrev:Hur tusan skall man lyckas få upp cykeln på framhjulet utan att bromsa
Nisse Järnet skrev:Det du! Bra tips Emil!
Klotter: Det ÄR knepigt med en moppetrumbroms...träna bakhjul ist
Haha kung vettefanNSR_Martin skrev:Mannen alla väntat på, stuntkungen över 125a-delen, mästaren på DT...
Sen när han väl kommer och lägger sitt tunga svar, så säger han att man ska öva bakhjul istället...???
Nisse Järnet skrev:Haha kung vettefan
Men det är ju liksom ingen idé att försöka få till feta stoppies med trumma...Visst GÅR det! Men skit i det tills du har skiva!
Bilden är typ 3-4år gammal...
klotter skrev:a just de ja mt är kanske ful men kan du inte köpa en cagivav mito 50 eller derbi senda supermotard till mig då? :kocko
helst ny...
Man SKA ha en ful gammal moppe Nya moppar e gayklotter skrev:a just de ja mt är kanske ful men kan du inte köpa en cagivav mito 50 eller derbi senda supermotard till mig då? :kocko
helst ny...
Nisse Järnet skrev:Man SKA ha en ful gammal moppe Nya moppar e gay
NatoN skrev:Man ska ha ful gammal moppe som går sönder hela tiden så man lär sig mecka
Ska du lägga ner pengar på moppen?klotter skrev:ehh går sönder??
Min har faktiskt aldrig pajat så men ja meckar ändå för att de e kul... och för att ja lär mig
Ibland säger ja bara äh nu ja byter den saken så åker ja och köper prylar och ägnar en stund åt att sätta på de
Ja kanske ska dra ljuddämparen under bakskärmen på min mt nån som tycker de skulle bli snyggt???
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |