Mito mannen skrev:inget ont om yamaha (eller lite kanske) men Mt5:an måste vara en bland de fulaste mopeder som tillverkats![]()
EBS skrev:Ta en cykel och försök få upp den på framhjulet utan broms först. Den gör du likadant på hojen fast du bromsar.
Det du!Mikael Cagiva skrev:Hur tusan skall man lyckas få upp cykeln på framhjulet utan att bromsa![]()
Nisse Järnet skrev:Det du!Bra tips Emil!
Klotter: Det ÄR knepigt med en moppetrumbroms...träna bakhjul ist![]()
HahaNSR_Martin skrev:Mannen alla väntat på, stuntkungen över 125a-delen, mästaren på DT...
Sen när han väl kommer och lägger sitt tunga svar, så säger han att man ska öva bakhjul istället...???![]()
![]()
![]()
![]()
Nisse Järnet skrev:Hahakung vettefan
![]()
![]()
Men det är ju liksom ingen idé att försöka få till feta stoppies med trumma...Visst GÅR det! Men skit i det tills du har skiva!
Bilden är typ 3-4år gammal...
klotter skrev:a just de ja mt är kanske ful men kan du inte köpa en cagivav mito 50 eller derbi senda supermotard till mig då? :kocko![]()
helst ny...
Man SKA ha en ful gammal moppeklotter skrev:a just de ja mt är kanske ful men kan du inte köpa en cagivav mito 50 eller derbi senda supermotard till mig då? :kocko![]()
helst ny...
Nisse Järnet skrev:Man SKA ha en ful gammal moppe![]()
Nya moppar e gay
![]()
NatoN skrev:Man ska ha ful gammal moppe som går sönder hela tiden så man lär sig mecka![]()
Ska du lägga ner pengar på moppen?klotter skrev:ehh går sönder??
Min har faktiskt aldrig pajat så men ja meckar ändå för att de e kul... och för att ja lär mig
Ibland säger ja bara äh nu ja byter den saken så åker ja och köper prylar och ägnar en stund åt att sätta på de![]()
Ja kanske ska dra ljuddämparen under bakskärmen på min mt nån som tycker de skulle bli snyggt???![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |