G-man
FÖR tillfället ej B-NNAD
Så jätteny är jag nog ändå inte då jag ändå varit nära hojarna dom senaste 10 åren Men kan ju långt ifrån allt men är rätt övertygad om att jag kommer prioritera både nytt ryggskydd och nytt ställ innan jag köper för boobsen
Se i.s.f. bara till så att det nya skinnstället har plats för bröstplattan... Prova stället MED bröstplatta även om du avstår från att köpa ett skydd nu direkt.
Man kan i många fall leva med bruten rygg men det är ofta besvärligt att leva vidare med smashad bröstkorg. Vilken av dessa två kroppsdelar är det mest sannolikt att man slår i vid en frontalsmäll...
Backar vi bandet 15-20 år så var ryggskydd en nyhet inom hojvärlden. Det var inte alls den självklarhet det är idag. Det är min övertygelse att inom bara några få år så kommer bröstskydd att vara lika självklart. Idag börjar ju t.ex. mc-jackor säljas med separata fickor för bröstskydd. Detta innebär nog också att måtten för jackorna förändras då det helt plötsligt måste få plats med 3 cm skydd till innanför jackan. En 5 år gammal jacka borde ju därför vara mindre än en ny jacka i samma storlek...? Någon som vet?