Nu har jag ju redan sålt dom så... jag fick lite mer än såNybörjare skrev:Jag ger dig 40 lök för båda dina hojjar
Nu har jag ju redan sålt dom så... jag fick lite mer än såNybörjare skrev:Jag ger dig 40 lök för båda dina hojjar
Estremo skrev:Har faktiskt kikat lite på din hoj men jag vet inte om det riktigt är min typ av hoj. Har iofs aldrig kört någon. Är försäkringen väldigt förmånlig kan man väl kanske ångra sig. Om du vill får du gärna PM:a ditt regnr så kan jag ju alltid kolla upp det.
Hade för mig att MC-kompaniets strypningar var ett par hundra dyrare än så men det kanske stämmer att det är 1200:- de tar. Är det ytterliggare en tusenlapp för regbesiktning sen eller hur mycket är det?
Grrrooov skrev:Jag förstår inte vad det är med folk nuförtiden. Är det ingen som vågar pruta alls längre? Ska man behöva sätta det pris man vill ha och sen vara stenhård på det när man ska sälja något eller sätta det lite högre för att senare vara prutbart?
Jag sätter då någon tusenlapp i marginal för att alltid prutas på men det är ju småland. Vet inte om det gäller överallt att vara lite dyr för att kunna prutas på...
BajkMajk skrev:Jag anser att prut är givet om det inte är ett sanslöst bra startpris! Om det står "prutat och klart" i en annons är det max 1% chans att jag överhuvudtaget ringer! Fortsätt med prutmån är min åsikt, men jag är ju smålänning oxå (storleken på prutmånen tänker jag inte lägga mig i)
Exup skrev:Jag tycker att marknaden är lite snedvriden,EX kollar man gamla Bladen ifrån 93 så begär dom ca 30k å uppåt,men en R1a ifrån 98a som är betydligt nyare å bättre begär dom ca 40k+
glenoyne skrev:Byt mot min!!
MVH Martin
hållundan skrev:Har vart smygsugen på din hoj ett bra tag men priset har vart för högt för min smak. Har inte heller bemödat mig att pruta.
Istället blir det att jag åker till Gävle och införskaffar en likadan för 42K, iofs import och lagd, men lagad igen. Kan lätt få den i ika fint skick som din, fast mycket billigare än den mellanskillnad det är.
Problemet idag är som sagt att folk övervärderar sina gamla hojar nåt ofantligt. Sätt "rätt" pris på en gång och skiten blir såld på ett kick. Själv blev min Kawasexa såld på en dag. Köparen prutade ingenting.
Men men, det är ju jag det.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |