Sälja hoj, banköverföring?

KHRacing

"D-K"
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
CBR600
Nej det är inget problem alls, det finns en ruta på insättningsblanketten där du fyller i "fordonsförsäljning" eller vad du än vill.
Ingen bryr sig om vad du egentligen skriver, jag har skrivit balettlektioner, sålt min själ m.fl.

Jag gick liksom inte på min egen bank med köparen o cashen i handen & det var totalt stopp. då säljaren ansåg att banken inte hade med att göra vart hans pengar kommer ifrån . LAGKRAV är det alltså.

Hellwood

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2013
Hoj
Yamaha FZ1 -10
Fast du kan inte lägga till nya mottagare på de va?

Jag har Swedbank och för mig har de funkat att både sälja och köpa överfört är överfört och kan inte backas om de så e julafton

Jag har också Swedbank och för att lägga till mottagare via mobilt bankID, så måste du använda en av dina säkerhetskoder, sedan är det fritt fram att lägga in nya mottagare i framtiden. Så detta behöver du bara göra 1 gång. Har du inga säkerhetskoder, så beställer du hem dem på hemsidan.

Vid alla mina köp använder jag Swish eller överföring via Swedbank appen, fungerar utmärkt.

Gick med
3 Apr 2011
Hoj
Skrot
Jag gick liksom inte på min egen bank med köparen o cashen i handen & det var totalt stopp. då säljaren ansåg att banken inte hade med att göra vart hans pengar kommer ifrån . LAGKRAV är det alltså.

Det är ju exakt det jag säger, de behöver veta var pengarna kommer ifrån, men så länge du skriver NÅGOT i rutan så är det ingen som forskar vidare i det.

"jag har liksom inte satt in pengar förut vid många tillfällen utan kompisar"

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Nej det är inget problem alls, det finns en ruta på insättningsblanketten där du fyller i "fordonsförsäljning" eller vad du än vill.
Ingen bryr sig om vad du egentligen skriver, jag har skrivit balettlektioner, sålt min själ m.fl.

Jag fick ändra när jag skrev droger prostitution och svartjobb....

De va för långt :D

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...