Bubbas
nähä, om man skulle...
Många som tror att detta förfarande kommer att hålla i sig för evigt och att FB har noll koll. 2:a eller 3:e gngen samma cykle med samma ägare kommer tillbaka tittar, förhoppningsvis FB i sista kolumnen och ger er ett pris på 100.000 kronor per år för trafikförsäkring. Ni är inte lojala kunder och i princip inte kunder FB vill ha och då kan ni stå där med er tvättade hals.
För mig som begagnatkund som står i begrepp att köpa en hoj med multipla ägare, där det återkommande är samma ägare, ger det mig en stark prutningsindikation, eftersom innehavaren av objektet uppenbarligen inte har råd att hålla sin hoj.
Jävligt trött på dessa av- och påställare och som varje säsong "säljer" sin hoj.
Hoppas ni får en fet garegeförsäkring 3:e gången ni säljer til samma person.
Hacka gärna på mig men det ni gör är skyldiga till är bedrägligt förfarande och det är inte jag, eller sådana som mig, som är banditerna.
SH har blivit dubbelmoralens högborg i några avseenden.
För mig som begagnatkund som står i begrepp att köpa en hoj med multipla ägare, där det återkommande är samma ägare, ger det mig en stark prutningsindikation, eftersom innehavaren av objektet uppenbarligen inte har råd att hålla sin hoj.
Jävligt trött på dessa av- och påställare och som varje säsong "säljer" sin hoj.
Hoppas ni får en fet garegeförsäkring 3:e gången ni säljer til samma person.
Hacka gärna på mig men det ni gör är skyldiga till är bedrägligt förfarande och det är inte jag, eller sådana som mig, som är banditerna.
SH har blivit dubbelmoralens högborg i några avseenden.