Sämsta filmerna någonsin

Shropshre

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
VFR 800, XJ 550, R1200GS
Sitter med tjejen nu och zappar lite innan sängdags. Hamnar på 6:an tillslut men är nära att kräkas. Ja Charlies änglar är nog ta mig fan den sämsta filmen som gjorts. Försök gärna bevisa motsatsen! Den är utom all rim och reson! I början föser "Charlie" ihop de 3 ultimata tjejerna, ja en gymnast, en wrestlingbrottare samt en klumpig maskot som kan förlösa kalvar & gört de till mördarmaskiner?!?! Känns ju som producenten tänkte "Ah va fan vi tar i utav helvete så blir det nog bra" och fatalt misslyckats! De är ju fasen inte ens snygga!!!!

Okej den ultimata actionhjälten Sylvester Stalone som blir mobbad och snyftar (Tjock också) samt enbart avfyrar ett fåtal skott i Cop Land ligger farligt nära första och sämsta platsen.

Nä nu lägger jag mig :huvet

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag satt precis och tänkte samma sak. Det kan inte ha gjorts något sämre.

:död

vickeviking

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2011
Hoj
Honda SP1 + Suzuki Savage bobber
nja.. charlies änglar är faktiskt riktigt bra, om man jämför med "kung fu hustle".. den är så ruskigt dålig att ja inte ens orkade se klart på filmen:zpy

Gick med
29 Sep 2007
Hoj
NC30
Maximum Overdrive är en film kommer att få dig att må illa, så dålig är den. Alltså riktigt kolossalt jävla dålig.:gråta Det ironiska är att den är sevärd av precis samma anledning. Dock är soundtracket bra.

Last edited:

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Varför jag tittade klart vet jag inte, förmodligen väntade jag mig att det skulle hända något. Men det gjorde det inte... Absolut sämsta film jag sett, LOVE, handlar om en astronaut som blir kvar i en rymdstation. Skitkul. NOT.

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Enda gången jag någonsin har lämnat en biosalong var när jag såg Blair Witch Project. Den hade hyllats i pressen. På den tiden befann jag mig i England. Under filmens gång såg jag i ögonvrån någon lämnade salongen. Tänkte först att de skulle på toalettbesök. De återkom inte igen. Sedan reste sig någon annan och gick utan att komma tillbaka och tillslut lämnade även jag salongen. Det kan hända att jag har påbörjat någon sämre film hemma någon gång där man bara stängt av. Blair Witch Projekt är dock en av toppkandidaterna att utnämnas till sämsta filmen någonsin enligt mitt tycke. Totalt överreklamerad.

En annan film jag minns att jag tycke var oerhört dålig var Braindead av den numera hyllade Sagan Om Ringen regissören Peter Jackson. Har förstått att det är lite av en kultfilm idag. Jag tyckte dock att den var oerhört dålig när det begav sig. Det var någon jämngammal kompis som kommit över den på piratkopia. På den tiden spreds VHS kopior av filmer innan de ens släppts på bio här i Sverige. Ett intressant tidsdokument i tider som dessa när folk tankar ner filmer via nätet.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Palmer's Pick Up är bannemig ingen höjdare.
Corrupt med Ice-T tillhör inte heller de bästa filmerna som jag sett.
Mac & Devin Go To High School med Snoop Dogg är inte heller av oscarmaterial.

Jag skulle säkert kunna komma på fler också. För jag har sett många dåliga filmer i mina dagar. Men jag orkar inte leta i alla min hjärnas mörka vrår som de kalkonerna har gömts undan i.

Charlies Änglar kan ju i alla fall passa att slötitta på med en skål popcorn om man inte har sett den förut. Den är ju iaf ganska välgjord och så.

En film som Terror i Rock N Roll Önsjön är väl i likhet med Suf Nazis Must Die rent objektivt sett kanske inte någon höjdarrulle. Och definitivt inte något som passar alla. Fast det är ändå en kultrulle som har sina poänger. Till skillnad från filmerna jag listade överst som bara är rent usla.

Last edited:

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Haren

En finsk film om en mans vänskap med en harpalt. :va
Kände för att klösa ut mina ögon och fylla hålorna med grovsalt. :zpy

Tjita1

Guest
En som jag inte helt har bestämt mig hurvuda den är värdelös eller helt genialisk är Iron Sky. Finns på Netflix bland annat.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
En som jag inte helt har bestämt mig hurvuda den är värdelös eller helt genialisk är Iron Sky. Finns på Netflix bland annat.
Den ställer jag mig ganska neutral till. För mig når den inte riktigt ända fram.

Och att se directors cut versionen var bara ett slöseri med tid.

Gick med
2 Jul 2009
Hoj
2003 Yamaha XJR 1300
Enda gången jag någonsin har lämnat en biosalong var när jag såg Blair Witch Project.
Totalt överreklamerad.

En annan film jag minns att jag tycke var oerhört dålig var Braindead

Haha två av mina favvofilmer :)

Min bottenlista är väl såhär på rak arm,
- 300 - har gett den en chans till men den var fortfarande så dålig att det gör ont i ögonen...
- Batman&robin längesen jag såg den nu, men det är en av de första jag tänker på om "dålig film" nämns..
- Catwoman
- Battlefield earth
- Italian job (orginalfilmen från -69)

EDIT: nattbuss 807 också!! Sämre skådespeleri finns inte.

...finns ju oftast ännu sämre, men det är sannerligen ett sorgligt letande..

Man kan ju tycka att en superbudgetrulle som ex "creepshow" från nån gång för längesen är bland de sämsta som gjorts, men det är ju rena humorrullar idag och klart kultförklarade! :D

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...