Sämsta filmerna någonsin

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Transformers 3.
Tyvärr kommer det YTTERLIGARE hela 3(tre) st Transformersfilmer till.

Haha, alla gick ut från biosalongen när Blair Witch gick för att de var rädda ju!! :D

Det med VHS-kopior var verkligen en intressant tid. Jag blev jättepopulär bland tjejerna när jag fixade Titanic innan den kom på bio i Sverige. Kvalitén var bortom usel men det brydde man sig inte om då.

frysarn

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2011
Hoj
Aprilia RSV4R / Ducati 916
Speed 2 suger fett oxå, fast sjukt rolig om man kan lite om båtar.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Super Cyclone är nog den sämsta jag sett i modern tid.

Kassa skådisar, kassa effekter och framförallt, full storm men träden lämnar fortfarande skuggor som mitt på dagen, gatorna och människorna är inte blöta och genom fönster är det sommarens soligaste dag utanför samtidigt som hela helvetet brakar loss.

Jag kan faktiskt rekommendera den som fyllefilm och dricka varje gång man ser ett logiskt fel :fyllisar

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Det absolut sämsta film jag någonsin sett var en japansk film om Cyborgs som sprang i en skog. Fast galningar som dödade folk och använde kroppsdelarna för att skapa nya varelser i kombination med vapen och annat. Någon tog t.ex. bort sitt ena bröst och kastade som en handgranat.

Jag tycker om mycket asiatisk film men lite för ofta går det bara helt över styr.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag brukar se skitfilmer för jag tycker att de är roliga i sin kalkonighet, men warrior of the lost world är helt enkelt bortom ens det. XD

Då passar den filmen jag tipsade om alldeles perfekt :) Både jag och Plåthinken satt och garvade större delen av filmen :p

frysarn

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2011
Hoj
Aprilia RSV4R / Ducati 916
Det absolut sämsta film jag någonsin sett var en japansk film om Cyborgs som sprang i en skog. Fast galningar som dödade folk och använde kroppsdelarna för att skapa nya varelser i kombination med vapen och annat. Någon tog t.ex. bort sitt ena bröst och kastade som en handgranat.

Jag tycker om mycket asiatisk film men lite för ofta går det bara helt över styr.

Var det filmen "Versus" om så kan jag nog hålla med dig att den är extremt dålig.

Lullen

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2012
Hoj
Cbr600rr -05
inception alternativt super babies: super genious 2 (iof är den ändå bra på något sätt)

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
Titeln som världens sämsta film måste nog gå till: "20 years after"
En sorgligt händelselös domedagsfilm, händer absolut ingenting under den först halvan av filmen som jag tålmodigt utstod att se, och som det verkade hände det ingenting efter det heller, totalt sämst! :zpy

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år