Sämsta filmerna någonsin

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Knepigt att inte The day after tomorrow finns bland tipsen. 3h långt helvete. I särklass det sämsta jag sett.

Tjita1

Guest
Dom flesta apokalypsfilmerna, Deep Impact, Armageddon osv är väl rätt tunna i manuset, men dom kan ofta ha rätt balla effekter om man gillar sånt. En svensk kille har animerat största delen av 2012. :tummenupp

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Finns ju ingen hejd på usel film. Alla fast/furious rullarna kan vi börja med. Räckte med att se första för att somna av tristess.

Alla komedier som har slapstick och könshumor som enda bärkraft.

ALLT, precis ALLT som gjorts på denna sida millenieskiftet som har med vampyrer att göra.

Sämsta specifika film jag kan komma på hette Crazy Joe och jag hyrde den nångång i mitten/slutet på 90-talet. Vi stängde av efter kanske 10 minuter. Den var sjukt dålig. Så dålig att inte ens imdb har med den (nej, det är inte någon av de två som listas där).

Slog igång Wild hogs på Netflix i förrgår. Stängde av när han kör upp på gräsmattan med hojen i början. Hela upplägget bara stank av skit. Borde hajat när Tim Allen får vara med...

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Jag skrev ju att LOVE var den sämsta jag sett, men den är ju i alla fall välgjord, kulisser och effekter är bra gjorda. Det är inte fallet med Birdemic...

Älskar när de ska försvara sig med trådgalgarna. Och de som dör vid bussen... :huvet

Last edited:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag skrev ju att LOVE var den sämsta jag sett, men den är ju i alla fall välgjord, kulisser och effekter är bra gjorda. Det är inte fallet med Birdemic...

Älskar när de ska försvara sig med trådgalgarna. Och de som dör vid bussen... :huvet

Haha, den måste jag se.:rofl

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
ALLA filmer på finska är sämre än dem ni skriver om. :smasha
Och Haren är sämst av de finska. :fakta

Alltså ÄR den sämsta av alla filmer. PuNCt1!!!1 :mattias

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det är omöjligt att kora en vinnare i sämsta-film-kategorin utan det rör sig ju mest om att de ligger under gränsen för sevärda.
Alla svenska filmer hamnar under den gränsen per automatik och någon enstaka kanske kan jobba sig upp över den gränsen men då rör det sig antagligen bara om att inget annat finns att tillgå och man är så fyllesjuk så att man inte orkar bry sig.

Wihlle

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
1999 Yamaha XJR 1300 SP
ALLA filmer på finska är sämre än dem ni skriver om. :smasha
Och Haren är sämst av de finska. :fakta

Alltså ÄR den sämsta av alla filmer. PuNCt1!!!1 :mattias

Då vill jag bara påpeka att den version av Titanic 2 som jag sett var textningen från finska översatt till svenska med Google translate och det gav en ny dimension bara det..

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Maximum Overdrive är en film kommer att få dig att må illa, så dålig är den. Alltså riktigt kolossalt jävla dålig.:gråta Det ironiska är att den är sevärd av precis samma anledning. Dock är soundtracket bra.

Jag laddade en spark mot dina testiklar, men som tur var (för dig) så kom du ihåg att nämna det utomordentliga soundtracket.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år