Det var absolut ingen klagan eller menat som någon tråd om hur dumma poliser är som det brukar bli när sådant här diskuteras. De sköter sitt jobb och gör vad de ska.Du kunde fått böter. Du fick inte böter. Vad klagar du över?
Vi bor i Norrland3028061Haft hoj i 4år men jag har inte ens blivit stoppad...
Tror inte ens jag träffat på någon poliskontroll när jag kört hoj...
De e äkta sporthojs diskriminering - när ja blåste omrking me en slö offroad för 10 år så blev man aldrig stoppad - snuten förutsatte att man var en slö pendlargubbe..men de va man inte.....Men varje gång dom får syn på en sporthoj så slår dom på blåljus o slår larmanrop på radion o kallar på helikopter - fast man står o tankar.
För mig har det varit tvärtom - jag har kommit panikbromsande in i en trafikontroll me avgassmällar o sen blivit omringad av hela kontroll styrkan.
Dom flina som fan o fråga om den gick bra "vi hörde dig 3 mil innan"
Man trodde nästan dom skulle släpa in en trafikpolisbussen o gangbanga en fett i baksättet men dom verka nästan vara ute o kolla på mcen för att köpa.
Sen hörde man på radion - "släpp han nu de kommer en raggarbil...."
Sen rusa hela gangbang teamet ut på vägen o gav sig på raggarbilen...
Ljuger du så mycket att du tror dig själv?
Med tanke på alla andra inlägg som du har publicerat plus dessa två..
Edit: För dom som inte har läst andra inlägg av "klockringaren", så har han bland annat blivit jagad av en polis hellikopter, men som tur var hade han ägg under cutsen som han tog fram och kastade på hellikoptern
... det enda jag kan komma på nu är att flickvännen hamnade i en liten löjlig kontroll en gång och allt dom gjorde då vara att kolla skattemärket och körkortet... (stör mig som fan på att dom inte lät/tvingade människor att blåsa...)
Om det finns en generellt hårdare attityd och bemötande av sporthojsåkare än andra kategorier hojåkare, vilket jag tror, är det däremot inte det minsta konstigt i mina ögon. Det är inte touring-, custom- eller offroadåkare som smiter från polisen, stuntar i stan, kör utan regskylt etc... Den hårdare attityden mot just sporthojar kan vi direkt tacka alla egotrippade individualistiska snorungar för.
För mig har det varit tvärtom - jag har kommit panikbromsande in i en trafikontroll me avgassmällar o sen blivit omringad av hela kontroll styrkan.
Dom flina som fan o fråga om den gick bra "vi hörde dig 3 mil innan"
Man trodde nästan dom skulle släpa in en trafikpolisbussen o gangbanga en fett i baksättet men dom verka nästan vara ute o kolla på mcen för att köpa.
Sen hörde man på radion - "släpp han nu de kommer en raggarbil...."
Sen rusa hela gangbang teamet ut på vägen o gav sig på raggarbilen...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|