Om du vill ställa bilen på nån gata behövs tur. Vad menar du med billiga och var hittar du dem? Ang kortet trodde jag det var rätt uppenbart att det är ironi. Det finns för mycket bilar i förhållande till infrastrukturen kanske men det beror mest på att de medvetet bygger bort infrastrukturen. Förmodligen för att bygga en opinion mot bilism. MP:s lismande kan aldrig underskattas. Ändamålet helgar all medel.
Vägtullarna är för mig det minsta problemet. Om det bara hade gått tillbaka till de som betalar den, i form av vägar etc, hade den rent av varit bra. Däremot är placeringen av stationerna rätt fucked up och själva idén att vi ska betala subventionerade kollektivtrafikbiljetter och prestigefyllda tågprojekt är helt barock.
Vägtullarna är för mig det minsta problemet. Om det bara hade gått tillbaka till de som betalar den, i form av vägar etc, hade den rent av varit bra. Däremot är placeringen av stationerna rätt fucked up och själva idén att vi ska betala subventionerade kollektivtrafikbiljetter och prestigefyllda tågprojekt är helt barock.
Last edited: