Att en gammal knarkare i träningsoverall jagas omkull på en lika gammal tjålhåj från Götlaborrgss ångbåtsgatan kvarter har inte ett skit med oss att göra
Håll i kopparrullarna, nu behöver de pengar till vintern
Rasist.
För att gamla knarkare är ett eget folk med ett eget land?
Hupp, såg nu att du är ett nyreggat moppefucko, glöm att jag ens svarade dig....ODá lite Oboy nu ist för att hänga bland vuxna...
För att gamla knarkare är ett eget folk med ett eget land?
Hupp, såg nu att du är ett nyreggat moppefucko, glöm att jag ens svarade dig....ODá lite Oboy nu ist för att hänga bland vuxna...
Lugn, skojar bara. Rasist mot Göteborg menade jag.
Jaja ok, jag kan se nu hur du förstod det som Göteborg vs Sthlm, men jag tänkte inte ens så..
Snarare vanliga nyktra skinnställsbeklädda hojaåkare vs påtänd Kenta snubbe som kommit över en hoj..
Eller en Kal då... Peace
"Han är nu misstänkt för rattfylleri och för att inte ha stannat på polismans tecken. Polisen misstänker dessutom att motorcykeln är stulen."
Inte för fortkörning, köra mot rött etc..?
Så fort någon kör i från polisen så tror dom att den är stulen lika så med alkohålen spesielt då pressen är inblandad bara för att dom ska gå fria vid ett så dåligt betende som att ha prejat mc föraren polisen suger
Japp, så måste det ju vara! Lite som han som blev tvingad att åka på fel sida av motorvägen, det var ju polisens fel, dom jagade honom juAtt ingen sett det självklara.. det är ju fotografens fel! Varfört tror ni annars att det står att "annonym" har tagit bilden?
Försöker man smita från polisen så får man stå sitt eget kast tycker jag...
Tar man beslutet att inte stanna för polisen så får man skylla sig själv om något händer tycker jag...
(Gubbvarning )
Försöker man smita från polisen så får man stå sitt eget kast tycker jag...
Tar man beslutet att inte stanna för polisen så får man skylla sig själv om något händer tycker jag...
(Gubbvarning )
Att polisen prejar någon till sjukhuset räknar jag som övervåld.
Överhuvudtaget att preja en MC med bil är ett precissionsjobb där motorcyklistens liv sätts på spel om inte polisen verkligen kan sin sak. Och om detta blir normalt polisbeteende så kommer för eller senare klantiga poliser skicka hojåkare till Sankte Per.
Skulle det varit ok om dom dragit vapen och skjutit honom i högerarmen istället?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|