PutteLiten
Twins have more fun
När får vi bilder från den nye maskinchefen från denna skutan då??
PutteLiten skrev:2118261När får vi bilder från den nye maskinchefen från denna skutan då??
PutteLiten skrev:2118261När får vi bilder från den nye maskinchefen från denna skutan då??
App app app.... du glömde att PM:a Saras mobilnummer.blacktriple skrev:2139368Jaa, då var det dags igen. Väskan står packad, hojen står undanställd och Sara är kyssd adjö.
Flyger till Dublin imorgon för att mönstra på en båt på söndag. Får se om man kan ge sig ut på någon najs Irländsk pub imorgonkväll innan allvaret börjar.
blacktriple skrev:2139368Jaa, då var det dags igen. Väskan står packad, hojen står undanställd och Sara är kyssd adjö.
Flyger till Dublin imorgon för att mönstra på en båt på söndag. Får se om man kan ge sig ut på någon najs Irländsk pub imorgonkväll innan allvaret börjar.
Blir ju ett litet avbrott i TT:ande och övrig aktivitet så här på vårkanten. Dock hoppas jag att ni inte glömmer mig och att jag får vara med igen den 19 juli.
Som vanligt kommer jag titta till er lite då och då och skriva lite och bifoga bilder på sånt som kan vara kul att se.
blacktriple skrev:2139368Jaa, då var det dags igen. Väskan står packad, hojen står undanställd och Sara är kyssd adjö.
Nursey skrev:2142182Dublin Pubar Roligt att du kom o hälsade på
Så kul att läsa denna tråden, alla verkar så trevliga..man vill ju flytta ner till Tierp..ehm...Skåne direkt ju
Ha det bra
wonderwizard skrev:2140358jaså, du har varit hemma... vart har du varit då ? för jag har då inte sett till dig någonstans
ww har teflonminne.blacktriple skrev:2145363Men ww. På skånevårturen träffades vi. Vi pratade till och med. Har du redan glömt mig?
Maverick_ou812 skrev:2146525ww har teflonminne.
Finns det bilder? Annars har det inte hänt.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|