Såhär går det när man bråkar med fel folk

kN_KY

Rock on!
Gick med
24 Jul 2006
Hoj
Yamaha YZF250
Snacka om sne-tändning - ingen rör min brud! haha.
Men håller med föregående talare...det ser ju ut som om det e två lagom fulla gossar dom där andra två!

Henken

Guest
Liten överreaktion där, men varför flaxa med armarna som ett mongo.

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Hoj
En tung
Undrar om man inte reagerat på samma sätt själv om nån bara lappat till bruden när man gick förbi..så snetändning eller inte..
Men en stor eloge till att han körde rent spel o inte sparka när dom låg ner :yoparty

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Lugnt man hade reagerat på samma sätt om det varit jag.
I slagsmål handlar det bara om vem som är mest aggresiv och offensiv först.
Väldigt få klarar av att göra nåt med sin kunskap oavsett vad man tränar och hur länge man gjort det.

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
sEiKo skrev:
2481844 Lugnt man hade reagerat på samma sätt om det varit jag.
Väldigt få klarar av att göra nåt med sin kunskap oavsett vad man tränar och hur länge man gjort det.

Och även om man fixar det så är det bara att ta sig därifrån eller ringa dit snuten illa kvickt. Såna där lär inte finna sig i att förnedras. De återvänder med knivar, järnrör eller sju polare.

"Tuffa killars" grundprincip är att aldrig ge sig in i en fight där de tror att de kan åka på däng, så nästa steg blir att justera tillbaka oddsen. Jävla :tomten, hela surven, men fan så drygt att de finns.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
haha, bästa jag sett :D..

han ger dem exakt vad dem förtjänar och inte ett dugg mer.. han skulle aldrig ens åka dit på dedär i sverige...:yoparty

kåteämm

Bakhjulsbög
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Lådbil
Tråkigt bara att om du håller på med thaiboxning eller dyl. så blir du rätt avstängd ifall du åker dit för att ha varit i slagsmål :)

dezyn

Vintern är bara ivägen..
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
-
kåteämm skrev:
2482058 Tråkigt bara att om du håller på med thaiboxning eller dyl. så blir du rätt avstängd ifall du åker dit för att ha varit i slagsmål :)

Kanske i Sverige ja, där man ska stå och kolla på, men i det där landet så kanske det klassas som "själv"försvar..

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
kåteämm skrev:
2482058 Tråkigt bara att om du håller på med thaiboxning eller dyl. så blir du rätt avstängd ifall du åker dit för att ha varit i slagsmål :)
Nä bara om din tränar tycker du gjort något fel. Jag skulle nog inte bli avstängd för att försvara mig. Men som i detta fall, ge igen tiofallt så ja.

sEiKo skrev:
2481844 Lugnt man hade reagerat på samma sätt om det varit jag.

Och det är kanske det man tränar upp? Sen så slår/sparkar nån som tränat bra mycket hårdare än folk som inte gjort det.

Folk som tränat mycket har oddsen på sin sida helt klart. Sen är det klart att alla situationer är olika men en boxare kanske på reflex vrider huvudet det där lilla extra så att slaget inte träffar så bra.

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Tror ni att grabben som slår till cheyen gör det med flit?

Var det ren oflyt att han råkade dra till henne så är ju boxarkillen helt mongo.

Eller :va

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
kåteämm skrev:
Du verkar inte ha så bra koll direkt. Jag använder det i försvar när jag vill och hur jag vill. Råkat ut för det X antal gånger, jag är tränare på min klubb så avstängning är det nog ionte snack om =)

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Jag va på krogen för ett par månadersedan. Hade en öl i handen, en invandrare kommer och knuffar mig i sidan med vilje så jag spiller ut ölen.

Frågar om han har tänkt köpa en ny eller iaf be om ursäkt. Han hånflinar åt mig och jag börjar skratta åt honom å vänder honom ryggen.

Blir tillputtad och vänder mig om å frågar vad han sysslar med.

slutar med att jag slog ner 3 personer, en fick bruten näsa, en annan brutet revben och en 3e fick andningen utslagen i en halv minut. Skryt? nej, men blir en kampsportare som tränat på hög nivå sne är det bäst att dra.

Tro det eller ej, jag njöt av varje sekund. Jag hatar folk som skall ut och bråka, speciellt invandrare som tror sig stå högre än alla andra.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln