GsxrAbuser
Drygast i stan!
Paradoxy skrev:2497720Slå mig inte!
12?15?
Henken skrev:2497727Kommer du läsa mitt inlägg nu?
Absolut
Last edited:
Paradoxy skrev:2497720Slå mig inte!
Henken skrev:2497727Kommer du läsa mitt inlägg nu?
Jo precis men det jag menar är att även om jag tränar ju jutsu så är det svårt att träna upp beredskapen att göra rätt sak i rätt stund. Det bygger ju liksom på att man råkar ut för sånt där eller att man är en "het" en.Jonte VSB R-T skrev:2482124Nä bara om din tränar tycker du gjort något fel. Jag skulle nog inte bli avstängd för att försvara mig. Men som i detta fall, ge igen tiofallt så ja.
Och det är kanske det man tränar upp? Sen så slår/sparkar nån som tränat bra mycket hårdare än folk som inte gjort det.
Folk som tränat mycket har oddsen på sin sida helt klart. Sen är det klart att alla situationer är olika men en boxare kanske på reflex vrider huvudet det där lilla extra så att slaget inte träffar så bra.
UNgefär så jag resonerar. Min tränares mantra är "vi är inte här för att lära oss slåss, vi är här för att lära oss undvika att behöva slåss".Airborne skrev:2482772Rena föredömen för kampsporten alltså.. Själv fick jag lära mig att undvika bråk och vara ödmjuk. För mig räcker det att jag VET att jag hade sopat golvet med dem. Tar gärna lite skit om det kan undvikas.
IceY skrev:2487636
Hur försvarar man sig någon av dom här?
http://video.google.com/videoplay?docid=4414736950893167191&q=martial+arts
låter som rabbiata hundar
Kimmerien skrev:2498096någon som vet vad detta är för "kampsport"?
är VÄLDIGT nyfiken... tack...
GsxrAbuser skrev:2497713Fattar ni inte när det räcker eller!?
Silverryggen skrev:2499065VADÅ?? Komigendå!! Jag har tränat thaiboxning i typ 32 år och har vait i Kenya på träningsläger!!! FAN va grym jag blev där så passa er annaras BRASSA I HELVETE!!!!!!!!!!!!!!
giacomo45 skrev:2611304Va tvungen att regga och svara i tråden. Hittade disskutionen av en slump. Varbergare också, jag känner inte igen dig som startade tråden. Någon som letar bråk på stan vet jag att han inte är, Varberg är litet och man känner mer eller mindre igen dom som gör sånt. Jag är utläning, inte invandrare utan 2:a generations. Thaiboxarna här i stan är lugna som fan som jag sett det. Kampsportarna överhuvud taget. Men det är tråkigt att säga, men invandrarna är inte det. Bara dom senaste 2-3 åren har det skett stor förändring i stan mot det negativa. Jag vettifan om det bråket du nämner, men det är säkert sant. Skulle inte förvåna mig. Jag hoppas bara ni på klubbarna inte låter såna träna. Varberg är/vart riktigt sjysst stad.. men knarket,våldet kom hit som överallt annars.. lite senare dock men nu är det snart okontrollerat
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|